Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ufc matseissa ku tulee tauko ja se hoitaja niitä ottelijoita paikkailee niin mikä se rautainen mölkky on? Tai siis mikä sen tarkoitus on? Ja mikä niitten pukumiesten tarkoitus siel kehäs on?
ufc matseissa ku tulee tauko ja se hoitaja niitä ottelijoita paikkailee niin mikä se rautainen mölkky on? Tai siis mikä sen tarkoitus on? Ja mikä niitten pukumiesten tarkoitus siel kehäs on?
Miten mä muistaisin ettei R. Immonenkaan hirveän montaa kertaa treenannut lajia viikossa? (joku vanha mt-foorumin keskustelu)
Ainakin tuoreessa kirjassa Suomalaiset Kamppailulajien Tekijät Riku kertoo treenanneensa aktiiviaikoinaan 6 lajitreeniä ja 6 juoksulenkkiä viikossa eli yhteensä 12 treeniä.
Terve!
Ensi kuussa alkaisi vaparin alkeiskurssit, joten pitääkö valmistautua ostamaan jotain tarvikkeita? Hammassuojat, hanskat? Kuinka paljon mahdollisesti kustantaa?
Ja mites on, käytetäänkö kilpailussa ollenkaan alasuojia?
Edit: Vielä yksi kysymys, alkeiskurssin loputtua; kuinka kauan jengi yleensä treenaa ennen ensimmäistä D-luokan ottelua?
Terve!
Ensi kuussa alkaisi vaparin alkeiskurssit, joten pitääkö valmistautua ostamaan jotain tarvikkeita? Hammassuojat, hanskat? Kuinka paljon mahdollisesti kustantaa?
Ja mites on, käytetäänkö kilpailussa ollenkaan alasuojia?
Edit: Vielä yksi kysymys, alkeiskurssin loputtua; kuinka kauan jengi yleensä treenaa ennen ensimmäistä D-luokan ottelua?
Kauan lasketaan alottelijaks? onko se 2v, sellanen muistikuva mulla on...
Tassapa kysymys jota olen miettinyt muutaman kerran:
joskus vastustaja on hakkia vasten selallaan ja potkii siita ylospain ja seisaallaan oleva ottelija yrittaa sitten matkia sita turpaan seisaaltaan, ja yleensa se menee sellaiseksi sahlaamiseksi puolin ja toisin jos toisella ei ole kunnon GNP game plania. Miksi tuollaisessa tilanteessa kukaan ei hyppaa vastustan paalle polvet edella pitaen samalla nilkoistaan kiinni (pitaen huolen ettei tule osumaa paahan). Jos koko painollaan runttaa toisen paalle polvi/polvet edella, luulisi etta siina on allaolevan hepun luut helisemassa. Luulis tosiaan olevan tehokkaampaa kun yrittaa nyrkilla matkia alaspain.
Siis missä lajissa ja kuka laskee?
Tuossa vaan hyvin helposti napsahtais polvi/polvet päähän ja suurimmassa osassa vapaaotteluorganisaatioita matossa polvet päähän on kielletty. Lisäksi tuosta olisi kaverin aika helppo vetää upkickillä kaaliin, vaikka kuinka yrittäisi pitää huolen, ettei tule osumaa päähän. Lisäksi positio alastullessa ei olisi välttämättä kovin vakaa jne.
jos se onnistuu niin kuin haluat, eli osuma keskivartaloon niin tekee kaverille kyllä varmasti kipeää.. mutta mitäs itse teet ja jatkat?