Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole nyt satavarma, mutta mulla ei ole ainakaan koskaan ollut hammassuojia mitä ei olis keitetty? Keittämällä ja löymällä suuhun ne tietenkin muotoutuu sopiviksi.Just ostin tommoset adidas ylähmapaiden suojat, eivätkä taho pysyä oikee suussa, ni voiko näitä muotoilla jotenki kuumas vees ja sitte laittaa suuhu muotoutuu tai jotai muuta vastaavaa? Tämmöset läpinäkyvät muovia/silikonia nää vissii on.
Just ostin tommoset adidas ylähmapaiden suojat, eivätkä taho pysyä oikee suussa, ni voiko näitä muotoilla jotenki kuumas vees ja sitte laittaa suuhu muotoutuu tai jotai muuta vastaavaa? Tämmöset läpinäkyvät muovia/silikonia nää vissii on.
Idioottimainen kysymys mulla taas vaihteeks...
Eli kun ottelijat yleensä lyödessä puhaltaa ilmaan, niin kannattaako se puhaltaa nenän vai suun kautta?
Itse olen asian tulkinnut niin, että ei väliä kunhan hampaat pysyvät yhteenpurtuina kokoajan. Täten nenänkautta hengittäminen on helpompaa.
Sormen päästä sormenpäähän.Miten mitataan ulottuvuus? eli englanniksi se oli joku reach.