Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
eikö kukaa osaa toho vastata? toi sherdog mun silmii näytti tosi hyvältä ja aktiiviselta, mut sit oon accountin tehny ja varmistanu mut ei siltikää voi postata?

"you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."

ja oonha jo silti 3 päivää oottanu et kestääkö oikeasti muka noin kauan sit noilla aktivoida toi mun accountti?
Oot varmaan saanut sieltä aktivointisähköpostin, jossa lukee jotain tyyliin "Click the following link to finalize the activation of your account", mutta et ole klikannut?

Oot varmaan saanut sieltä aktivointisähköpostin, jossa lukee jotain tyyliin "Click the following link to finalize the activation of your account", mutta et ole klikannut?

no vähä huonosti vissii selitin, mut joo, oon "varmistanut" sen. eli oon klikannu, eikä vieläkää voi kirjotella ku tulee toi :F sit yritin tuolta sivulta ku oli joku troubleshooting sähköposti mut sitä ei enää näytetty

Tässä kun katsoo dokkaria Tysonin Mikestä niin tuli mieleen, että mistä se sen arpi on tullut tuohon otsan yläpuolelle?

tyhmä kysymys, en tiedä mihin muualle tän postais :D mutta ketkä tältä saitilta tunnustaa harjoittavansa shootoa tahi lukkopainia lahdessa? muut kun alkeiskurssilaiset.. kun sekin taisi alkaa tossa justisa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Poomseeta treenaan, yleensä saan tehdyn ohjelman oikeen, mut nyt ei vielä ole tiedossa mitään ohjelmaa joten ajattelin, että sopisiko noi pitkät sarjat hyvin

Tätäkin on varmaan kysytty miljoonaan kertaan. Kysyn silti vielä uusiksi. Puntilla on tullut käytyä on/off tyylisesti pari-kolme vuotta. Meinasin punttireenin kylkeen alkaa harrastamaan vapaaottelua. Mitään suurempia tavoitteita en vapaaottelurintamalle ole asennut kun että jos hauskaa olisi ja jotain oppisi eli ihan vaan harrastepohjalla liikkeellä.

Kysymys siis kuuluukin, että tekeekö porukka mitään vapaaottelua/muuta lajia tukevia reenejä puntilla?
Että mitä osa-alueita erityisesti reenaatte salilla?

Ajattelin, että ei siinä vaparissa hirveesti ole hyötyä jos kaveri muistuttaa valasta (Minä) ja on yhtä notkee kun rautakanki. Eihän se nyt välttämätöntä varmaan olisi, mutta kuitenkin...

Tyhmä kysymys, joka on varmaan kysytty jo sata kertaa, ja johon olen yrittänyt etsiä vastausta löytämättä kunnollista. Eli siis aloitan vaparin lauantaina alkeiskurssilla ja nyt olisi kiva tietää, mitä varusteita tarvitsen. Olisi myös hyvä, jos joku voisi suositella joitain tiettyjä varusteita ja merkkejä.

Tyhmä kysymys, joka on varmaan kysytty jo sata kertaa, ja johon olen yrittänyt etsiä vastausta löytämättä kunnollista. Eli siis aloitan vaparin lauantaina alkeiskurssilla ja nyt olisi kiva tietää, mitä varusteita tarvitsen. Olisi myös hyvä, jos joku voisi suositella joitain tiettyjä varusteita ja merkkejä.

Alkeiskurssille et tarvitse mitään varusteita. T-paita ja verkkarit/shortsit riittää. Myöhemmin sit hankitaan niitä varusteita.

- grappling hanskat
- hammassuojat
- rashguard

Pystytreeneihin:

- nyrkkeily hanskat
- säärisuojat
- kypärä

Merkkejä esim.: Twins, Fairtex, King...jne.

Mistäs saisi halvalla tilattua aloittelijalle nyrkkeilyhanskat sekä jalka/säärisuojan kickboxing käyttöön? Vai saisiko noita halvemmalla jos tilaisi seuran kautta sitten joskkus kun/jos jotain kimppatilausta sieltä tehdään.

Tätäkin on varmaan kysytty miljoonaan kertaan. Kysyn silti vielä uusiksi. Puntilla on tullut käytyä on/off tyylisesti pari-kolme vuotta. Meinasin punttireenin kylkeen alkaa harrastamaan vapaaottelua. Mitään suurempia tavoitteita en vapaaottelurintamalle ole asennut kun että jos hauskaa olisi ja jotain oppisi eli ihan vaan harrastepohjalla liikkeellä.

Kysymys siis kuuluukin, että tekeekö porukka mitään vapaaottelua/muuta lajia tukevia reenejä puntilla?
Että mitä osa-alueita erityisesti reenaatte salilla?

Ajattelin, että ei siinä vaparissa hirveesti ole hyötyä jos kaveri muistuttaa valasta (Minä) ja on yhtä notkee kun rautakanki. Eihän se nyt välttämätöntä varmaan olisi, mutta kuitenkin...

En nyt vapaaottelua treenaa, mutta lukkopainia ja bjj:tä. Salilla treenailen 3x viikossa ja koko kehon treenailen läpi. Raskaita liikkeitä, penkki, kyykky, maastaveto + siihen päälle apuliikkeet ja sitten leukoja eri otteilla ja lisäpainoilla, paljon erilaisia vatsaliikkeitä ja sitten giryalla leikin silloin tällöin.

edit. Aika puhtaasti voimaa haen salilta. Satunnaiset lenkit ja itse paini saa toistaiseksi riittää aerobiseksi.

Back
Ylös Bottom