Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itselläni ainakin toimii niin päin, että potkutreenien loppupuolella tulee potkittua kovempia vetoja koska väsymys vie turhat lihasjännittelyt pois hommasta.

Hmm, itse olen huomannut ja kaverikin on huomauttanut, että minä lyön koviten silloin, kun olen ihan puhki. Ajattelin sen johtuvan siitä, että, kun voimat on poissa niin sitten on pakko lyödä tekniikalla...

Hmm, itse olen huomannut ja kaverikin on huomauttanut, että minä lyön koviten silloin, kun olen ihan puhki. Ajattelin sen johtuvan siitä, että, kun voimat on poissa niin sitten on pakko lyödä tekniikalla...

Sitä lähinnä ajoinkin takaa.

Sama periaate on kyseessä. Eli kun on tarpeeksi puhki niin potkut tulee heitettyä rennosti tekniikalla, eikä jännitä jalkojen lihaksia turhaan. Kun runttaa potkut ja lyönnit voimalla, niin tulee lähes poikkeuksetta jännitettyä myös niitä lihaksia, jotka vääntävät itse suoritusta vastaan.

Kumpi voittais vaparisäännöillä huippukuntoinen Tyson vai Fedor? Entä kumpi voittais Wladimir Klichko vai huippukuntoinen Tyson? Onko nyrkkeilyn taso noussut niin paljon että Klichko veisi vai vastaavasti laskenut niin paljon että Tyson tyrmäisi ekassa erässä?

Kyl ne ammattilaistasolla käyttää polvia paljon ja moni käyttää lyöntisarjan päätteeksi potkua, tai moni "pehmentää" etujalkaa alapotkuilla koska se vaikuttaa jalkatyöskentelyyn, eri asia on maakunta tasolla Sanderson missä yleensä potkun seurauksena itse potkaisija kaatuu maahan.
Tässä on koko ajan ollut puhe vaparikurssille menevästä noviisista, eikä ammattilaisista. Ja kuten sanoit, potkuja vaparissa käytetään monesti nimenomaan vain "lisänä", eli lyöntisarjojen perään ja reisiä pehmentämään. Harva huippujätkä kykenee potkimaan vastustajan ulos. A. Silva, Crocop ja vastaavat ovat sitten juttu erikseen.

Mikä olisi sopiva "kamppailu" laji tälläiselle kolmekymppiselle erittäin kankealle, herkkäsääriselle ja kovanenäiselle pelkurille? Salilla on tullut käytyä viimeiset 14 vuotta enemmän ja vähemmän säännöllisesti joten voimaa löytyy jonkun verran. Nyt on kuitenkin herännyt innostus myös tehdä jotain muuta salin ohella jos vaikkapa saisi vähän enemmän notkeutta. Lyöminen ja potkiminen ei pahemmin kiinosta vaan ennemmin lukot, heitot ja paini. Onko sellasta lajia vai joudunko ilmoittautumaan siihen samaan jumpparyhmään jossa vaimo käy?:D

Hei Sanderson,kaikki oikeat ammattilaiset osaa käyttää polvia. Polvet luokitellaan potkuiksi, en jaksa väitellä tästä aiheesta enempää.

Kumpi voittais vaparisäännöillä huippukuntoinen Tyson vai Fedor?

Kuka tahansa ammattilainen vapaaottelija voittaisi Tysonin tai kenet tahansa nyrkkeilijän vaparisäännöillä.

Vähän sama kuin kysyisi, että voittaisiko maailman paras keihäänheittäjä kymmenottelun?

Mikä olisi sopiva "kamppailu" laji tälläiselle kolmekymppiselle erittäin kankealle, herkkäsääriselle ja kovanenäiselle pelkurille? Salilla on tullut käytyä viimeiset 14 vuotta enemmän ja vähemmän säännöllisesti joten voimaa löytyy jonkun verran. Nyt on kuitenkin herännyt innostus myös tehdä jotain muuta salin ohella jos vaikkapa saisi vähän enemmän notkeutta. Lyöminen ja potkiminen ei pahemmin kiinosta vaan ennemmin lukot, heitot ja paini. Onko sellasta lajia vai joudunko ilmoittautumaan siihen samaan jumpparyhmään jossa vaimo käy?:D

BJJ/lukkopaini tai judo sopivat mieltymyksiisi. Lajia tukevana harjoitteluna sinne vaimon jumppakerhoon. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
iteasias toi sherdog näytti iha hyvälle mutta kun rekkasin ja varmennin sähköpostin niin en voi siltikään kirjoittaa enkä mennä user control paneliin? tulee joku ettei mulla oo lupaa mennä tänne sivulle jne :& sivu näytti kivalta paljon aktiivisuutta

mikä ois joku hyvä iso mma foorumi enkuks (tai suomeks, mut en isoa suomalaista foorumia löytäny)

MMAjunkie, Fightforum, mmaforum, mmaboards.

Tuollaiset löytyivät nopeasti.

En ole noista mitään kyllä selaillut juurikaan, mutta luulen että nuo fightforum, mmaforum ja mmaboards voivat olla parempia kun MMAjunkie.

Mikä olis tositilanteissa toimiva itsepuolustus laji? jiujitsu? siis ideana torjua iskuja,helppoja lukkoja/heittoja... lyödä osaankin :D joskus käytyä nyrkkeilyssä ja maya thaissa... ja jujutsuakin harrasteltua

BJJ tai lukkopaini. Siinä vaiheessa kun ruvetaan thai clinchiä vetelemään snägärijonossa, tulee vähän turhan rumaa jälkeä.

Edit: Toki Krav Maga on hyvä IP-valinta ja "varmasti" toimiva.

eikö kukaa osaa toho vastata? toi sherdog mun silmii näytti tosi hyvältä ja aktiiviselta, mut sit oon accountin tehny ja varmistanu mut ei siltikää voi postata?

"you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."

ja oonha jo silti 3 päivää oottanu et kestääkö oikeasti muka noin kauan sit noilla aktivoida toi mun accountti?

Back
Ylös Bottom