Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No eiköhän tuo vaihtele ihan treenaajan mukaan! Useammat ottaa tosi nätisti, mutta tiedän mä pari tyyppiä kun nauttii niin siitä mäiskeestä että unohtuu oma nimikin (en tarkota että sikailevat, mutta kontakti on suhteellisen kovaa ja reipasta meininkiä). En en ole vielä kertaakaan saanut mustaa silmää vapari/potkis treeneistä. BJJn parissa sitten olenki saanut sitäki useamman. Joten se on enemmänki säkästä kun muusta kiinni mä väittäisin.. (olenkhan mä toki sparrannu BJJtä ylivoimasesti enitsen muihin verrattuna)-

Voiko käsisiteet olla liian pitkät? Tuntuu, ettei noi neljän metrin siteet tunnu oikeen riittävän..

Kyllähän ne voivat liian pitkät olla, jos ei enään hanskaan meinaa mahtua, mutta hyvin voit ostaa 5m. Niitten pitäs ainaki riittää. Muista vaan topata rystyset ja ranne, sekä peukalo kunnolla niin se riittää.

Missäs myytäis hyviä shortseja vapaaotteluun? Olisko Helsingissä jotain liikettä? Nuo P-Storen pökät taitaa olla turhan isoja.. Ja saiskohan tollasia P-storen paitoja pienemmässä koossa..

Nyt meni ohi?

Olisiko minun pitänyt kenties jättää kertomatta vai kehua p-storessa myytäviä shortseja?

kertoisko joku, onko turun seudulla paikkaa,johon voi kaverin kanssa mennä matolle painimaan? jos samasta paikasta saa jotain pientä opetusta ni on plussaa,mut ei pakollista. tais olla tyhmä kysymys :D

Finnfighter's gymillä ois nyt just peruskurssi menossa. Pari treeniä vasta takana, että mukaan varmaan voisi vielä tulla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko olemassa mitään shortseja, jotka olis naisen perseelle sopivat ja vielä lyhytjalkaselle käypät?:) Mitä meinaa rash guard? Tiedän, et ne on sellasia treenipaitoja pitkillä tai lyhyillä hihoilla, mutta onko niissä jotain erityistä esim.mallin suhteen, mikskä ne sopis just kamppailulajeihin yms?

Mistä kannattaa kysellä (vähän) käytettyä bjj-pukua?

Onko olemassa mitään shortseja, jotka olis naisen perseelle sopivat ja vielä lyhytjalkaselle käypät?:) Mitä meinaa rash guard? Tiedän, et ne on sellasia treenipaitoja pitkillä tai lyhyillä hihoilla, mutta onko niissä jotain erityistä esim.mallin suhteen, mikskä ne sopis just kamppailulajeihin yms?
Luulempa että tarvitaan kuva sinun perseestäsi että osataan arvioida sopivat shortsit sinulle... :rolleyes:

Eikös ne rash guardit ole semmoisia kireitä paitoja joiden kanssa painiminen on mahdollisimman lähellä paidattomana painimista eli esim vaparitouhuja? vai oonkos mie hakoteillä?

... tulipas kyllä taas niin turha posti että melkein itkettää :lol2:

Naisten shortseja kannataa käydä kaupassa kokeilemassa, tai katsoa valmiiksi sopiva koko ja tilata sitten. Rash Guard on vapaaottelu/lukkopainiin soveltuva harjoituspaita.:thumbs:

Tekisi mieli taas aloittaa Thainyrkkeily ja ottaa vähän sparria myös. Arvelluttaa vähän, kun mulla on toisessa etuhampaassa proteesi ja toinen naarmuilla (on tullut kovaa hittiä asvalttiin). Mitenköhän etuleegot kestää hammasuojien kanssa sparrausta? Vai kannattaako unohtaa koko juttu?

Hyvin hampaat kestävät, ei huolta. Tai paremminkin samalla tavalla se hammas katkeaa jos on katketakseen, oli proteesi tai ei.

Mistä kannattaa kysellä (vähän) käytettyä bjj-pukua?

Jabb.se:ltä löytyi myös naisten mallia vaparishortseista. Postikulut tekee noin 60kr, eli 10€. Rash Guardit on niitä paitoja, mitä esim. mulla ja Karilla oli tänään päällä. Niissä on se, että ne eivät virty ja repeä kovin helposti, kuten tavalliset t-paidat. Ja ne ovat nujutessa paljon mukavampia päällä, koska eivät muutu nihkeäksi kun vähän kostuvat.

Vähän käytettyä bjj-pukua kannattaa kysella esim. kamppailulajiaiheisten foorumeiden osto/myynti-palstoilta tai ihan vain sbjjl:n foorumilta. Epäilen löytyvyyttä tosin kun minullakin on ongelmia löytää pienen kokoni puolesta käytettynä.

Uudesta saat tosin pulittaa sen 110-200€.

Paljonko kunnolliset custom hammassuojat maksaa? Ja onko mahdollista saada niihin esim. joku logo?
Oisko jonkun 100e luokkaa. Ne kyllä kestääkin sitten pitkään ja suojaa paremmin kuin 5e:n markkinapaskat.
..ite kyllä omistan semmoset markkinapaskat :rolleyes:

Koo Oo: -Erikoishammasteknikolla valujen kanssa teetetyt maksaa n. 250e. Nuista logo hommista en tiedä, mutta värin ja sen onko läpikuultavaa vai ei sai itse valita vaihtoehdoista.

"Paljonko kunnolliset custom hammassuojat maksaa? Ja onko mahdollista saada niihin esim. joku logo?"

Rash-guard myös nimensä mukaisesti suojaa mm. ihottumilta ja muilta ikäviltä tartunnoilta joita toiselta voi saada kun päivästä toiseen nujutaan hikipäissään.

Itse käytän noita addun muutaman euron hammassuojia ja hyvin on vielä (toistaseks) leegot pysyny kotelossa. ;)

Jaa mistäs noita käytettyjä varusteita... Alota vaikka täältä kysymällä. :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom