Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itselleni saapui tänään kyseisestä puljusta tilatut jacon "vale tudo" malliset shortsit. Nyt vähän jänskättää, että miten käy shortsien pesussa.
En tiedä onko verrattavissa, mutta itselläni on UFS:ltä yli vuosi sitten tilatut Jacon bokserimallin alasuojat ja eivät ole ainakaan menneet hajalle. Samaa ei voi sanoa syksyllä tilaamistani Bad Boyn shortseista, joista hajosi tarrakiinnitys aika nopeasti. En kuitenkaan jaksanut ryhtyä reklamoimaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nyt on laitettu toi mun tarina ufs facebook sivulle. Katotaan mites nyt vastaa kun asia on "julkinen"

Yritin ettiä mut ei tuolla näy kuin niiden "tarjouksia"? Tulitukea voitais tarjota nääs ;) Jakaminen & kommentointi tuntuu olevan yllättävän vahva ase nykypäivän kaupankäynnissä :D

huomenna soitan/otan yhteyttä kuluttajasuojalautakuntaan yhteyttä. Katsoin että toi mun tuote ei rikki mennessään edes ollut yli kuukautta vanha :) Se oli tilattu 12.9 netistä ja reklamaatio oli 10.10 ja ei se postissa paketilla meni kumminkin muutama päivä. Vittu mitä paskaa!

huomenna soitan/otan yhteyttä kuluttajasuojalautakuntaan yhteyttä. Katsoin että toi mun tuote ei rikki mennessään edes ollut yli kuukautta vanha :) Se oli tilattu 12.9 netistä ja reklamaatio oli 10.10 ja ei se postissa paketilla meni kumminkin muutama päivä. Vittu mitä paskaa!

Kerro ihmeessä sitten kuinka käy!

soitin ja sanoivat et se pitää riitauttaa kuten arvelinkin ja nyt tarvii tulostaa lomake täyttää se ja lähettää eteenpäin. Jumalauta kun olis hiukan isommasta asiasta (rahasta) kiinni ni kaikki maailman roskalehdet läpi miten asiakkaita kohdellaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom