Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos linkistä! Laitan lappua menemään kunhan pääsen kotiin.

Topicin yleiseen aiheeseen liittyen, mistä näen ensi vuoden kisakalenterin bjj/lukkopainiin?

Ei oo kaiketi vielä varmistunut päivät. Bjj-liiton sivuille ne tulee sitten. Adcc sm:t ja nogi sm:t kai on joskus keväällä ensimmäiset arvokilpailut ?

Minua on potkaistu matsissa etupotkulla naamaan enkä menettänyt tajuntaani. Myöskään en ole tyrmännyt ketään etupotkulla naamaan vaikka olen siinä onnistunut.

Yleisesti vatsa on parempi kohde kuin rinta, koska jalan tarvitsee liikkua vähemmän ja potku on siten nopeammin perillä. Se on myös yleensä tehokkaampi, koska vatsassa ei ole kylkiluita ja rintalastaa suojaamassa. Osuma rintaan voi horjuttaa paremmin, mutta horjutus on harvoin pistesuoritus missään lajissa ja siitä on vaikea jatkaa, koska etäisyys yleensä kasvaa aika suureksi.

Oli pakko kaivaa tunnukset kun näin tämän keskustelun

Elikkäs ostin UFS ketjusta Jaco Vale Tudo shortsit ( Boxerit )
Harrastan itse thainyrkkeilyä joten suurin kontatki joka housuihin kohdistuu on se kun laitan ne jalkaan
tai kun joku potkaisee nivusiin :)

No nämä shortsit hajosivat takapuolelta siitä leveästä kuminauhamaisesta osasta alaspäin joten siihen tuli selkä repeämä.
Shortseja oli käytetty noin 3-4 viikkoa joten ajattelin että otan kuvan ja lähetän reklamointi viestin.

Ensimmäinen vastaus

Laitoimme heti eilen USA:n tavaran toimittajalle kuvan näistä shortseista ja heiltä tuli yön aikana viesti, missä he ilmoittivat että kyseiset shortsit ovat selkeästi joutuneet tavalllisesta käytöstä poikkeavan repimisen kohteeksi. Tuotteen saumat on tehty kestämään normaalia painimista, mutta eivät kuitenkaan housuista repimistä, mikä tavaran toimittajan mielestä on selkeästi ollut syy tähän saumakohdan aukeamiseen.
Näin ollen he ilmoittivat että eivät korvaa tätä reklamointia lainkaan.

Ajattelin että ei perkele tämä ei jää tähän ja vastasin näin, olin hieman vittuuntunut.
Mulle on ihan sama kuka korvaa mutta harrastan thainyrkkeily missä housuihin ei edes kosketa. Ja vien asian kuluttajasuojalautakunnalle jos.en saa hyvitystä.Koska housuja ei ole revitty.

No UFS vastasi näin :

Emme valitettavasti voi tehdä asialle yhtään mitään, sillä kuten jo edellisessä sähköpostissamme ilmoitimme, USA:n tavarantoimittaja ilmoitti meille että kyseiseen reklamointiin ei heiltä tule korvausta selkeän vääränlaisen tuotekäytön vuoksi.
Toiseksi he ilmoittivat että koska tuote on ostettu jo kuukausi sitten, niin näin pitkän ajan jälkeen he myöntävät takuun ainoastaan omissa tuotteissaan ilmeneviin materiaalivirheisiin, mistä kuitenkaan ei ole tässä tapauksessa kyse.

Ainoa mitä voimme omalta puoleltamme tässä asiassa tehdä on se, että olemme valmiita myöntämään sinulle -50 % alennuksen (laskettuna vähittäishinnoista) kamppailuvarusteista tai vaatteista mahdollisen seuraavan tilauksen osalta. Tämä koskee siis ainoastaan yhtä ainutta seuraavaa tilausta. Mikäli tämänlainen järjestely kiinnostaa, niin sen pystymme sinulle tarjoamaan, jotta asian tiimoilta ei jäisi sinulle ikävä olo.

Valitettavasti tuohon reklamointiasiaan emme voi muutoin vaikuttaa mitenkään.

No rupesin miettimään että miten joku voi myydä tuotteita ylipäätään ja sanoa että ei korvaa koska maahantuoja on eri mieltä.
Myyjä siis pesee kätensä kaikesta reklamoinnista. Ja tuo alennuksen tarjoaminen on ihan älytöntä jos en ole tuotteisiin tyytyväinen.
No tässä vaiheessa rupes jo oikeesti vituttaa ja pistin lisää viestiä.

Niin vastaatte siiis periaattessa et jos tuote on viallinen niin osta lisää tuotteita niin tulee parempi mieli?
Oli kyllä viimeinen kerta kun teiltä mitään tilaan ja mainostan kyllä kamppailu piireissä että teiltä ei kannata ostaa mitään jos asia jää minun vahingoksi. Otan tiistaina kuluttajauojalautakuntaan yhteyttä.

ja vastaus oli

Ikävä huomata että positiivinen tarjouksemme ei miellyttänyt sinua, vaikka tarjosimme sitä ihan ainoastaan jotta sinulle jäisi parempi mieli.
Koska kyseessä ei ole viallinen tuote, vaan selkeästi asiakkaan itse aiheuttama väärästä käyttötavasta johtuva repeäminen, emme voi tarjota asiaan takuuta tai takuukorjausta.
Asian käsittely on puoleltamme lopetettu tähän koska aihetta asian jatkoselvittämiseen ei ole.

En jaksanut viedä asiaa pidemmäl kun olen laiska jo shortsit maksoivat "vain" 30e mutta oli kyllä varmati viimeinen kerta kun UFS mitään tilaan.

Tämähän on jo toinen tollanen paska homma UFS:ltä tosi lyhyen ajan sisään... nyt vaan se kuluttajansuoja esiin prkl! Missä se pinkki gi mies on, nyt otatta molemmat kuluttajansuojan käyttöön! Tai UFS jatkaa tuota paskaa asiakkaitten kohtelua!

Vai pitääkö mun lainata ja pukeutua siihen pinkkiin gi:hin, ostaa TRT:tä ja taistella yksin oikeuden puolesta riehuen sielä UFS:n tiloissa rikkinäiset bokserit kädessä?

Tuntuu tuo UFS vähän hämyltä kaupalta kun näyttää, että lähes jokainen tuote on "Tarjouksessa". Alennetut hinnat ovat kuitenkin vastaavat, kuin muissakin verkkokaupoissa vastaavista tuotteista.

Vaikuttaa siltä, että UFS ei vastaa mistään myymiensä tuotteiden virheistä. Onko täällä kenelläkään päinvastaisia kokemuksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostaako ne jotain 2-laatua ja myyvät niitä sitten? Ihan sama, mutta on kyllä kunnon kusetusta ja pitää melkein kohta ite ostaa jotkin halvat pökät tuolta ja toivoo, että ne menee rikki...

Ostin UFSltä vuosi sitten jacon mma shortsit lukkopainiin, todella heikot ompeleet nuissa shortseissa, tai sitte meno on liian rajua. Lahkeista ja lantion alueelta saumat repeilleet tyyliin päälle pukiessa..
Jos luetun mukaan eivät tuotteittensa laadun takana tuon lujemmin seiso, saavat ettiä uuden asiakkaan meikäläisenki tilalle tulevaisuudessa.. Kuitenkin tuolla puljulla selvästi pääpaino kamppailuvarusteiden myynnissä, mielestäni Suomessa tällaisia kauppoja ei liian montaa ole, outoa käytöstä kertakaikkiaan

Ajattelin nyt alkaa taistelemaan hyvän puolesta pahuutta vastaan, ettei pahuudella ja vääryydellä sorreta meitä heikkoja. Otan supervoimat trt päkistä, ja pukeudun Quxx:n pinkkiin gi:hin ja teen rautakanki89:n boksereista otsahuivin, minusta tulee supersankari! 20v päästä pääsen marvelin sarjiksiin ku oon jenkeissä kuuluisa ku Dana palkkaa mut vahtimaan ettei sponsorit huijaa ottelijoita ! :rolleyes: kyllä tässä näin tulee käymään, totisesti!

Ensimmäiseksi tehtäväksi otan UFS:n puljun! Raportoin täälä jos nyt saan jostaki terttua hommattua supersankarin voimia varten! Kadulta en viitti ostaa ku ei oo kuitenkaan puhdasta vaan luultavasti jatkettu röheiinillä.. Sit saattas mennä jo liiallisuuksiin ku muutenki kuuntelen anabolisia stereoita päivät pitkät..

Mikä olisi paras tapa pestä ja kuivata BJJ gi ensimmäistä kertaa niin, että saisi kutistettua sitä reilusti? Kyseessä on Manton BJJ Gi 3.0 ja koko on A4 (200-210 cm / 100+ kg). Omat mittani ovat 187 cm ja 105 kg ja tuotetiedoissa mainittu 6-8% kutistuminen kuumassa vedessä pestäessä vaikuttaisi aika sopivalta.

Uskaltaisikohan tuota pestä 90 asteessa, kun olen lueskellut, että aika moni on niin tehnyt vai meneekö rätit mahdollisesti pilalle tai kutistuu ihan liikaa?

Kuullostaa aika paljolta, kokeile ensin vaikka 60 pesu ja jos edelleen liiian iso, niin sitten korkeammissa asteissa. Itse pesin pukuni 60 asteessa ja puku muuttui isosta sopivaksi.

Ostin UFSltä vuosi sitten jacon mma shortsit lukkopainiin, todella heikot ompeleet nuissa shortseissa, tai sitte meno on liian rajua. Lahkeista ja lantion alueelta saumat repeilleet tyyliin päälle pukiessa..
Jos luetun mukaan eivät tuotteittensa laadun takana tuon lujemmin seiso, saavat ettiä uuden asiakkaan meikäläisenki tilalle tulevaisuudessa.. Kuitenkin tuolla puljulla selvästi pääpaino kamppailuvarusteiden myynnissä, mielestäni Suomessa tällaisia kauppoja ei liian montaa ole, outoa käytöstä kertakaikkiaan

Itselleni saapui tänään kyseisestä puljusta tilatut jacon "vale tudo" malliset shortsit. Nyt vähän jänskättää, että miten käy shortsien pesussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom