Terve! Olisi semmoinen "tyhmä kysymys" että, onko kellään tietoa onko wwe:stä tuttu batista eli david bautista menossa vapaaottelu meininkiin vai onko vain huhupuhetta??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harrastatko kamppailulajeja egon jatkeeksi vai kunnon kohotukseksii?
Unohtakaa sparrailut ja lyökää vaikka säkkiä tai jotain. Tuon hintaiset hanskat ovat paskat, eikä paskoilla hanskoilla kannata sparrata. Säästäväisyys on hyve, mutta sparrihanskoissa ei kannata säästää.Tarkoitus olis sparrailla satunnaisesti kaverin kanssa kesällä. Tarkoitus olis löytää mahdollisimman halvat ja pehmeät hanskat. Ei ehkä painavammasta päästä mutta väliltä. Mitä hanskoja oikein kunnolla suosittelette. Mielellään alle kolmen- neljän kympin.
Vahinkoa saa tulla. Iskuja ei tartte pelätä, on sitä ennenkin taisteltu. Vaikka paljain nyrkein :hyvä:
No just. Mä voin kyllä mielellään tulla lyömään, jos vahinkoa saa tulla. Saapa ainakin sparrata niin, ettei tarvitse varoa kaveria kun se on lyöty sekaisin...
Kukaan ei kehity mihinkään sillä, että osaamattomana huitoo täysillä. sillä kehittää vain iskusäikkyyden, oli miten kova ja potentiaalinen hyvänsä. Iskun varominen on ihmisen luontainen refleksi eikä sitä vain saa pois muuten kuin totuttelemalla vähän kerrassaan. Ei sokkihoidolla. Usko pois, olen nähnyt monta kovaa miestä, joilla menee silmät kiinni ja selkä kääntyy kun hanska tulee kohti.
Ei oikeasti kannata lähteä huitomaan ellei ole ketään kuka osaa tehdä jotain sen homman hauskuus loppuu nopeasti ja saatte vain vammoja joita ei ole kiva parannella.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa oikeasti mennä treenaamaan, jos oppia haluaa.
Näinpä juuri. Miäkii voin omasta kokemuksesta sanoa, että se hauskuus loppuu ekasta kovasta koukusta. Näin kävi itelle kun tyhmyyttämme kaverin kaa "sparrattiin" sen jälkeen sovittiin ettei enään ikinä, että painitaan mielummin :P
Eihä me voida sua käskeä, mutta nämä asiat on enempi tai vähempi tosia.
Olen myös paininut pari kk harrastaneen kanssa "höntsyllä" antaessani vähän löysää kaverille, löi hän mut ristivyöstä pää edellä mattoon, jonka jälkeen paranneltiin niskoja 2kk. Joten ei tuo painiminenkaan täysin vaaratonta ole jos tekniikka ei ole hallussa
Twins vai Blue corner hanskat?
Olen myös paininut pari kk harrastaneen kanssa "höntsyllä" antaessani vähän löysää kaverille, löi hän mut ristivyöstä pää edellä mattoon, jonka jälkeen paranneltiin niskoja 2kk. Joten ei tuo painiminenkaan täysin vaaratonta ole jos tekniikka ei ole hallussa