Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ajattelin aloittaa nyrkkeilyn, mutta onko huono kunto suuri este? Juosta en jaksa paljoakaan, leukoja menee kymmenen ja punneruksia saman verran. Hyppynarua en osaa ollenkaan. Ikää on 14.

Jos aloitat peruskurssilta, niin kuntoonhan siellä alussa panostetaan. Rohkeesti vaan mukaan.:)

Ajattelin aloittaa nyrkkeilyn, mutta onko huono kunto suuri este? Juosta en jaksa paljoakaan, leukoja menee kymmenen ja punneruksia saman verran. Hyppynarua en osaa ollenkaan. Ikää on 14.

Kymmenen leukaa ei mikään heikko tulos ole. Punnerruksia ja muuta liikuntaa kannattaa varmaan aloitella tekemään. Eli sama vastaus kun muilla, ei ole este.

Unorthodox and orthodox fighting styles are?
orthodox on oikeakätinen ja unorthodox aka south-paw on vasuri. Tai eihän niiden vasureita tarvitse olla, mutta oikea käsi käy edellä.

mulla on toi puku ja samaa kokoa.. itte oon 178cm 75kg ja puku on todella nafti. takki juurikin sopiva ja housut ovat todella lyhyet vaikken kovinkaan pitkiä raajoja omista. suosittelisin sovittelemaan todella tarkasti ennenkuin otat käyttöön, ettei käy hassusti (pessyt olen vain 30c koska housut kutistuisivat varmaan vauvakokoon kovemmissa asteissa).

Outoa :o. Mulla toi takki tuntuu ainakin tosi reilun kokoselta ja housut on juurikin sopivat.

Unorthodox and orthodox fighting styles are?

orthodox on oikeakätinen ja unorthodox aka south-paw on vasuri. Tai eihän niiden vasureita tarvitse olla, mutta oikea käsi käy edellä.

Esilletuomasi määrittely lienee joitain wanhoja nyrkkeilyperuja?

Jos nykypäivän MMA-lähetyksissä / keskusteluissa mainitaan sana "unorthodox", niin se on melko lailla synonyymi termeille "erikoinen, poikkeava tms. ", sen sijaan, että puhuttaisiin ottelijan kätisyydestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Esilletuomasi määrittely lienee joitain wanhoja nyrkkeilyperuja?

Jos nykypäivän MMA-lähetyksissä / keskusteluissa mainitaan sana "unorthodox", niin se on melko lailla synonyymi termeille "erikoinen, poikkeava tms. ", sen sijaan, että puhuttaisiin ottelijan kätisyydestä.

Juu, ihan oikeassa olet. Ajattelin tuota vasuriutta lähinnä sen vuoksi, että kysymyksessä oli sekä orthodox että unorthodox.

Eikös orthodox meinaa oikeaoppista? Unorthodox taas on sen vastakohta. Eli unorthodox fighting style meinaa juurikin tuommosta erikoista ei "oppikirjamaista" ottelutyyliä.

Kaikella.. Sun stance, käsien asento, miten sää liikut, jne jne.. Mun mielestä hyvä esimerkki "unorthodox" tyylin omaavalle MMA matsaajalle on Jon Jones. Tietysti näitä on monia, mutta siinä yksi.

Eli millä lailla poikkeava?

Kato pari Jardinen matsia niin saat oppikirja selvityksen. Southpawista tosissaan puhutaan mmassa vasuri ottelijasta.

Hyppynarun oppii mielestäni äkkiä kunhan vain jaksaa harjoitella, siitä tulee hyvin myös kuntoa. Alat vain hyppiä aina silloin tällöin niin pikkuhiljaa sen alkaa tajuamaan.

Älä kunnosta välitä.. Lupaan kunnon kasvavan treeneissä mikäli vaan säännöllisesti jaksat treeneissä käydä.. Jostain se on vaan aloitettava.. Jos olisit mun ikäinen, eli +30v niin sit olisit ihan valmis sohvafighteri! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom