Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kellään sattunut silmään compression housuja (ei shortseja) munareiden kanssa suomen suunnilla, tai edes euroopan. Katselin tuossa sellaisia jossa on munarit messissä, kun muutenkin nuo irralliset hinkkaa typerästi omalla kohdalla ihon rikki. Jenkeistä löytyis, mutta postit maksaa melkein yhtä paljon kuin itse housut:
http://www.mmawarehouse.com/Shock-Doctor-Long-Compression-Leggings-p/shk-1038.htm ($40 + postit $32)

Kaiken lisäks tuo menee postien kanssa 1,70€ yli sen rajan tullin minimilaskutus rajan (postit lasketaan hintaan) että pitää tullit maksaa (pelkkä alv, tullia % ei tule koska ei yli 150€ arvoinen)...

.... ruotsissa on vastaavanlaiset mutta ei munareita:
http://www.jabb.se/under-armour-heatgear-compression-pants/829-0

A2, bjj-puku mieluummin vähän liian pieni kuin teltta, ei saa kaveri kiinni niin helposti. Mitä merkkiä olet ajatellut? Noilla statseilla luulis A2 olevan ihan sopiva kyllä, riippuen tietenkin ruumiinrakenteesta ja puvun merkistä.

Tróia BJJ Kimono Akhilleus, tommonen tuli nyt tilattua ja kokoa A2, 176cm - 183cm, 86kg asti !

Uusimmassa FighSportissa oli Jacon kupillisten housujen mainos muistaakseni.
Kiitos tiedosta.

Kerkesin tosin jenkeistä jo tilaamaan, mut ei se mitää. Sai ainakin erikoista paitaakin messiin sitten. Eikä se edes alv:ien kanssa kovin kalliiksi tule.

~4 tuntia googlettelin tänään tuota, eikä muualta löytynyt.

Mä en noita palkkareita tunne kauheen hyvin, mutta onko tossa Herassa pelkkää proteiiniä? Mä juon yleensä ennen kisoja pelkkää protskua treenien jälkeen, jos juon palkkarin. Riippuu tosi paljon siitä mitä muuten syöt. Mutta ite ainakin pysyttäytyisin täysin proteiinipitoisissa palkkareissa.

Jos saunomalla tiputat illalla ennen kisoja niin älä tee sitä virhettä että vedät jo painorajan alle. Yöllä lähtee paljon painoa, riippuen nestetasoista. Ite vedän paljon vaatetta päälle ja nukun makuupussissa. Siinä voi lähteä jopa kilo vaivatta. Jos ei ole tarvetta tiputtaa kun joku 1kg viimesenä yönä niin skippaa se sauna ja tee toi yllämainittu. Hyvin voit olla alle 500g ylipainonen kisapaikalle tullessa, sit jumppaat ne viimeset 500g pois. Menee hujauksessa moinen kun ottaa vähä lämpöä kun on paljon vaatetta niskassa.

Syödä ja juodahan voit niin paljon kun puntari antaa myöden. Mutta ehdottaisin että unohdat syömisen ja keskittyisit juomiseen koska ne nesteet on minun mielestä huomattavasti tärkeemmät kun energia. Kerkeet lataamaan matsien välissä nopeilla hiilareilla aika hyvin. Sen ekan matsin jaksaa kyllä vetää vaikka ei ois syöny kauheesti.

Nyt en tietysti tunne yksityiskohtia tuosta punnituksesta Andalusian openiin, mutta suomessa ainakin punnitaan lukkopainissa aamulla ja sit kerkee tankkkailemaan muutaman tunnin vähintään. Joten kannattaa syödä nopeita hiilareita ja vetää reippaasti nestettä heti punnituksen jälkeen. Älä juo liikaa, keho pystyy imemään n 8dl nestettä tunnissa. Kannattaa myös syödä ihan suolaa tai jotain suolasta (suolakeksit tjms).

Onnea painonpudotukseen ja kisoihin!

edit. ja jos tulee huono olo matsien välissä, se johtuu matalasta verensokerista. Joten juo tai syö jotaan makeeta. Yks kaveri vetää aina kokista matsien välissä :D

Kiitos! Noilla pääsen varmasti pitkälle. =) Makuupussi juttua pitää tosiaan kokeilla jos paino on huonoissa lukemissa vielä edellisiltana!

Tróia BJJ Kimono Akhilleus, tommonen tuli nyt tilattua ja kokoa A2, 176cm - 183cm, 86kg asti !

mulla on toi puku ja samaa kokoa.. itte oon 178cm 75kg ja puku on todella nafti. takki juurikin sopiva ja housut ovat todella lyhyet vaikken kovinkaan pitkiä raajoja omista. suosittelisin sovittelemaan todella tarkasti ennenkuin otat käyttöön, ettei käy hassusti (pessyt olen vain 30c koska housut kutistuisivat varmaan vauvakokoon kovemmissa asteissa).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljon paremmin. Vaikka jossain kehitysmaassa on 1800-luvulla kehitetty kiinnityssysteemi, se ei välttämättä ole enää nykyään se paras.
Joo, kunhan kyselin. Itsellä ei edes ole ns. thaikuppia, vaan muovinen ja tuollaisessa normi "pussissa". Oletin vain naruissa olevan jokin logiikka kun tuntuu olevan suosiossa edelleen.

Paljon paremmin. Vaikka jossain kehitysmaassa on 1800-luvulla kehitetty kiinnityssysteemi, se ei välttämättä ole enää nykyään se paras.

Ei ehkä paras, mutta silti helvetin hyvä kun ottaa huomioon että se on vain " jossain kehitysmaassa on 1800-luvulla kehitetty kiinnityssysteemi, "

Mä vein tuollaisen thaikuppisen ompelijalle ja pyysin sijoittelemaan siihen sellaiset leveät kuminauhat samoin, kun olen tottunut nuo narut sitomaan, eli vyötäisille ja alanarut reisien ympäriltä ja eteen kiinni niihin kohtiin mistä se ylänaru molemmin puolin lähtee. Toimii helvatan hyvin ja on sata kertaa nopsampi/helpompi päälle laittaessa kuin nuo narut.

Ajattelin aloittaa nyrkkeilyn, mutta onko huono kunto suuri este? Juosta en jaksa paljoakaan, leukoja menee kymmenen ja punneruksia saman verran. Hyppynarua en osaa ollenkaan. Ikää on 14.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom