Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon lihashuoltoa ja kehonhallintaa vähän päälle, niin hyvä tuee. Myrrikaanit yms. ei vie projektia hirveästi eteenpäin.pystylajina vaan nyrkkeilyä sen takia potkuja mitseihin kaverin kanssa ettei kokonaan unohdu. nyrkkeily siis 3xviikkoon ja BJJ kans 3x mistä 1 on no gi
Aikalailla kaikki kamppailutreeni on alkuvaiheessa hyvästä, kunhan vaan palautuu riittävästi.tänään tein dynaamisia liikkuvuus harjoitteita 40min, pitäis varmaan noita perus staattisia tehä iltaisin kans. joskus muinoin ollu hyvä potkimaan mutta liikkuvuus rajoittaa lantion kiertoa. oisko hurrikaaneille parempi vaihtoehto ottaa aamulla pystypaini treenin sun mielestä? hölkkä lähteny nollista liikkeelle, on tosi huono juoksukunto. 3kertaa vasta käyny lenkillä ja tuntuu jo että aavistuksen pidemmälle jaksaa ilman kävelyä välissä. ois meinaan mahdollisuus hyvän painijan kanssa kerran viikossa mahdollisuus painia
Mitä vinkkejä teillä olisi on antaa, olen vanha yli kolmekymppinen mies joka aloitti thai nyrkkeilyn äsken. Olen 175 pitkä ja painoa on 100kg. Otella haluaisin mutta painoa pitää pudottaa. 15 vuotta bodausta takana, hirveästi löysää ei ole mutta lyhyenä kaverina mietin mikä olisi ihannepaino? Itse olin ajatellut 85kg suunnilleen. Sekin on paljon.
Treenisuunnitelmaan kuuluu 4 mt-treeniä viikossa ja kaksi punttitreeniä. Vielä en lähde pudottamaan painoa koska tulen kuitenkin kutistumaan. En siis yritä mestaruusvyöttä. Tämä toimii motivaattorina
Okei mutta jos joku painaa 95kg ja on 175cm pitkä niin vastustaja voi helposti olla 10-20cm pidempi. Sellaisen kanssa on huomattavasti hastavampaa otella. Vaikka kilot koostuvat lihasmassasta niin niiden kantaminen on raskastaPunttitaustaiset aloittelijat lähes aina kuvittelevat fyysisten mittojen olevan todella paljon tärkeämpi asia, kuin ne oikeasti ovat. Taidolliset elementit ovat se mikä ratkaisee oikean ottelutyylin ja sitä myötä painoluokan.
Kuminauhoilla tai -köysillä pallo vaan lattiaan ja kattoon kiinni, ei tarvi mitään jousia. Mutta treenivälineenä se pallo on aika turha, ajan voi käyttää paljon paremminkin.mistä kunnolliset jouset kattolattia pallolle? nopeutta tarkkuutta ja tekniikkaa haluaisin kehittää kyseisellä välineellä.
Mukava harrastus tämä MT. Vinkkinä muille aloittelijoille että jos saatte kaverin mukaan niin ottakaa. Ihan vitun perseestä sparrata jonkun 50kg teinitytön kanssa (ei mitään pahaa häntä kohtaan) ja oletan että hänkin on samaa mieltä.
tarkoitinkin että millaiset köydet olis hyvät. on varmasti hyödyllisempiäkin harjoitteita mut mulla mahdollisuus lyödä kattolattia palloa pitkin päivää himassa niin kannattaa se mun mielestä käyttää hyödyksi kun ei palautumista hirveesti syöKuminauhoilla tai -köysillä pallo vaan lattiaan ja kattoon kiinni, ei tarvi mitään jousia. Mutta treenivälineenä se pallo on aika turha, ajan voi käyttää paljon paremminkin.
Et varmaan kuitenkaan joka erää ja kertaa sparraa sen 50kg likan kanssa niin silloin kun tulee pienempiä tai/ja selkeästi heikompia vastaan, niin kannattaa kokeilla riskialttiimpia juttuja. Otella "väärällä" puolella, antaa toiselle lupa vetää täysillä, harjoitella pelkästään countereita, keskittyä väistöihin ja puolustukseen sun muuta mitä ikinä tulee mieleen.
Tietysti jos ei pääse sparraamaan kenenkään muun kanssa kuin sen yhden 50 kiloisen tytön kanssa niin onhan se sitten perseestä.