Mä en tietenkään mistään mitään tiedä, joten ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi vedät yhden punttitreenin viikkoon? Mitä ominaisuuksia yrität sillä kehittää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen, että huomaat aika pian ettei siitä yhdestä puntista viikossa ole merkittävää apua harrastuksen alkuvaiheessa. Nopeus ja räjähtävyys on kamppailulajeissa hyvin vahvasti suoritustekniikkaan sidoksissa. Kun tekniikka (radat, rentous/jännitys ja ajoitus) parantuvat, niin tulosta alkaa tulla. Toki jos se yksi puntti auttaa pitämään treenaamisen mielekkäämpänä, niin sitten se kannattaa.yritään vain pitää yllä maksimi ja nopeusvoimaa. kerta viikkoon vaan sen takia että ei syö rentoutta sparreissa
Lillukanvarsia. Treenaa niin paljon kuin mahdollista, mutta niin että palaudut ja homma on mielekästä.mitä porukka mieltä koordinaatio harjoitukseksi foot bagia vaikka kaveriporukalla 30min per päivä. tulis kivasti tasapainoa ja kuormittavuus ois pieni
onhan toi footbag ihan mielekästä ainakin mulle ja ei kuormita tosiaan paljon. en tiä onkohan tosta mitään hyötyä mutta ei se varmaan mitään haittaakkaanLillukanvarsia. Treenaa niin paljon kuin mahdollista, mutta niin että palaudut ja homma on mielekästä.
4xpuntti ja 2xlenkki + lattiakatto pallolla päivittäin pitkin päivää
EDIT: tuosta vois tehdä ehkä kompromissin että ois jonkunverran oheisharjoittelua mutta ei yhtä paljon vielä kuin tossa ohjelmarungossa?
tällä viikolla sitten ma-pe lajitreenit viikonloppua saa nähdä että miten hyvin palautuu