Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan siihen toki panostaa sitten kun osaa vähän jotain. Kun ei osaa vielä mitään niin pakettisuojauksen nimeen vannominen joka käänteessä vain hidastaa oppimista. Kädet sellaiselle korkeudelle, että hartiat pysyvät rentoina ja siitä sitten vähitellen pakettia ylöspäin kun taidot karttuvat.Mitä suojausasiaan tulee, niin oma näkemykseni on se, että tässä tapauksessa siihen hyvään pakettiin olisi syytä panostaa.
toi mun viime matsin vastustaja on TMTn yksi valmentajista että en nyt ihan surkea oo. ja en ollu treenannu tota matsia ennen kolmeen kuukauteen.Voihan siihen toki panostaa sitten kun osaa vähän jotain. Kun ei osaa vielä mitään niin pakettisuojauksen nimeen vannominen joka käänteessä vain hidastaa oppimista. Kädet sellaiselle korkeudelle, että hartiat pysyvät rentoina ja siitä sitten vähitellen pakettia ylöspäin kun taidot karttuvat.
jos en pääse huipulle niin ainakin saa sivussa hyvän kunnon. niin pitkälle meen kun on mahdollista. kiitos andylle vinkeistä!! mikähän ois hyvä painoluokka mulle kun oon 175cm pitkä? jos tarve vaatii niin ei haittaa vaikka painonpudotuksessa häviäisi myös lihasmassaa. itellä huonot refleksit johtuen mun lääkityksestä mistä en halua täällä puhua sen enempää. jos joskus niistä eroon ni mun matsaaminen parantuu huomattavasti
En sanonut, että olet surkea. Sanoin, että olet aloittelija, joka ei vielä osaa paljoa. Jos haluat tulla paremmaksi thainyrkkeilyssä, niin keskity sen treenaamiseen. Mitä enemmän, sitä parempi, mutta lepoa silloin kun on tarpeen. Kaikki muu on toissijaista ja lillukanvarsia. Sitten kun saat reippaasti treeniä ja se sujuu, niin lisäät kehonhuoltoa ja keskityt entistä enemmän palautumiseen. Sitten kun nekin on näpeissä, niin voit alkaa tuunaamaan ruokavaliota, niin että se on kunnossa ja paino tippuu siinä sivussa minne tippuu - sillä ei ole paljoa merkitystä. Tähän mennessä aikaa on kulunut ainakin vuosi ja olet paljon parempi thainyrkkeilijä.toi mun viime matsin vastustaja on TMTn yksi valmentajista että en nyt ihan surkea oo. ja en ollu treenannu tota matsia ennen kolmeen kuukauteen.
saa nähdä sitten että mihin painoluokkaan tiputan mutta ehkä -67 liian alhainen jo mulle haluun että ois ees jonkunverran lihasmassaa.
Jos kaksi punttitreeniä haluaa tehdä viikkoon, niin liikevalikoima on mun mielestä hyvä. Leuanvedon lisäisin, jollet sitä tee lajitreenin yhteydessä. Itse kuitenkin pitäisin punttivoluumin niinkin pienenä, että joka liikkeessä vaan nousuilla yhteen semikovaan kolmosen-vitosen sarjaan. Sekin niin, ettei viimeinenkään toisto merkittävästi hidastu. Ei optimaalisin voiman kehittämisen kannalta, mutta riittää ylläpitoon yllättävän hyvin. Pysyisi paremmin herkkyys kropassa eikä olisi niin jumissa sitten lajitreeneissä. Ja pienetäisi myös huomattavasti ylirasituksen vaaraa. Lajitreeneissä tulee lihaskuntotreeniä kuitenkin suhteellisen paljon.puntti vois olla ehkä 50-60%maksimista 8x3 ja sen jälkeen nousee 5toiston maksimiin. osa supersarjoina eri liikkeitä että ei veny treeni liian pitkäksi? liikkeet vaikka
A: rive
B1 mave
B2 penkki
C1 etukyykky
C2pystäri
sitten vatsoja tohon. lajitreenien päälle leuanveto ja punnerruksia tulee paljon lajitreeneissä