Ostin tuollaisen headbladen ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Selvästi toimivin vaihtoehto.
www.headblade.fi
www.headblade.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakin aika tuuheat ja paksut hiukset on, mutta kyllä mulla menee noin kuukausi mach3:lla. tämä tarkoittaa ajoa noin joka toinen päivä tai aivan maksimissaan neljän päivän välein. Ehkä semmonen kymmenen-viisitoista ajoa siis kuussa. Ja naamakarvat ajellaan samalla höylällä, mutta niitä mulla ei mahottomasti kasvakaan. Ei se tietenkään samalta tunnu enää parin ajon jälkeen kuin uutena, mutta kylle se ne hiukset silti leikkaa. Vähän enemmän joutuu ehkä hinkkaamaan loppua kohti. Sitten kun se ajelu alkaa ärsyttää ihoa liikaa, niin sit menee terä vaihtoon, ja tämä on yleensä noin kuukausi. Nyt en tosin oo viimeaikoina jaksanu ajella kaljua, vaan oon vaan vetäny hiustenleikkuukoneella parin-kolmen viikon välein. Semmonen sänkihän siitä jää, ja kerkee tossa ajassa kasvaa siilitukaks. Vois alkaa kyllä pitää kaljuna taas, jos jaksais.Tämä kuukauden ajot mach3:lla ihmetyttää. Ajan pään ja leuan kerran viikossa höylällä ja väliajan sähkökonella. Vain 2 rundia viitsin samaa terää käyttää. Ehkä mulla on teräksisempi sänki kuin muilla. Pitääpä muistaa tuoda thaikkureissulta teriä, siellä ne on alle 50 % suomen hinnasta.
Mach3 Turbo toimii + naisten ajelugeeli (ei ole niin stydiä kuin miesten). Teräkin kestää lähes kuukauden ajelut. Toi headblade vaikuttaa ihan huuhaalta. Tehdään taas asiasta vaikeampaa kuin mitä se oikeasti on. Ehkä toi toimis jos ei ole peilikaappia kaksipuolisilla ovilla ja joutuu sokkona ajamaan yksin.
Onko veitsellä vaikee ajaa? mä en ole koskaan kokeillu. Jos ei oo vaaraa korvien menettämisestä, niin toihan vois olla ihan hyvä idea. Saakos noita veitsiä ihan marketista, vai pitääkö etsiä jostain parturiliikkeestä tai netistä tilata?Onks kukaa kokeillu veistä kaljun ylläpidossa? Aattelin et se tulee pitkäl aikavälillä halvaks, ku sen voi terottaa ite...?
Onks kukaa kokeillu veistä kaljun ylläpidossa? Aattelin et se tulee pitkäl aikavälillä halvaks, ku sen voi terottaa ite...?
Onko veitsellä vaikee ajaa? mä en ole koskaan kokeillu. Jos ei oo vaaraa korvien menettämisestä, niin toihan vois olla ihan hyvä idea. Saakos noita veitsiä ihan marketista, vai pitääkö etsiä jostain parturiliikkeestä tai netistä tilata?
Mä taidan nyt kuitenkin ostaa tollasen... Vituttaa tää kertakäyttöterien kans pelleily. Lisäks veitsellä saa vedettyä tarpeeks syvält, et tällänen mustatukkanenki muuttuu päästää ihon väriseks.Ei ole kuulemma amatöörien hommaa. Tulee yleensä kauheaa jälkeä.
Kysyin ohimennen herrasmiesparturilta päänajosta veitsellä. Ei ole kuulemma mitään järkeä veistä ostaa, kun on olemassa 5 samanlaista terää yhdessä höylässä. Harvinaisen tyhjentävä ja rehellinen vastaus.
Mikäli haluaa taasen nostalgiaa, se onkin kokonaan toinen juttu.
Ostahan pois ja kerro kokemuksesi...Mä taidan nyt kuitenkin ostaa tollasen... Vituttaa tää kertakäyttöterien kans pelleily. Lisäks veitsellä saa vedettyä tarpeeks syvält, et tällänen mustatukkanenki muuttuu päästää ihon väriseks.
Mulla menee n 5-7min. 5-teräsellä Giletellä. Ajan yleensä joka päivä. Välillä joka toinen päivä. Ei paljoa mene aikaa, kun usein ajelee...:thumbs:Taas meni 45 min ährätessä, välineinä hiustenleikkuukone ilman terää ja partakone.
Kai tuo Headblade on hankittava. Kauankohan sen kanssa saa tuhertaa, jos leikkaisi kolmen päivän välein?
Eikai siinä pitäisi mennä muutenkaan noin kauan, mutta en kai vaan osaaMulla menee n 5-7min. 5-teräsellä Giletellä. Ajan yleensä joka päivä. Välillä joka toinen päivä. Ei paljoa mene aikaa, kun usein ajelee...:thumbs:
Pistin meiliä, kokeillaan ja raportoidaan. Kaljuna oltu vuodesta 2003 eikä asiaan tule koskaan tulemaan muutosta. Mikä tahansa helpotus/nopeutus leikkuuseen olisi toivottavaa.Moi Huppe! Luin kommentisi HeadBladesta. Se ei ole huhaa-juttu. Toimii oikeasti. Ajaaminen sen kanssa on helppo ja vaivaton. Olen valmis todistamaan. Jos olet oikeasti kaljua arvostava tyypi ja ylläpidät lookia, lähetä minulle sun yhteystiedot ja minä lähetän sinulle HB Sportin ilmaiseksi! info@headblade.fi