Kaljun leikkaus ja ylläpito?

Mistä olette nuita omnishsvereita tilaillut ja mihin hintaan? Vaikuttaa pätevältä vehkeeltä, onko terä "hellä" iholle? Vai semmonen niinkö muutaman euron muovihöylissä?
Tossahan oli linkki sinne kauppaan, jenkeistä ne tulee. Amazon myy ainaki jotain myös. Ei oo halvoista teristä kokemusta, ei mulla oo ton kanssa ollu mitään ongelmaa. Osta sitä shave butteria muutama pullo myös, veikkaan että aineellakin on iso osa ihon ärtymisessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa leikata uudestaan ennenkuin sänki on kovin pitkä niin säästää reilusti aikaa, minulla kun on tosi vahvaa tuo hius niin viikon sängen leikkaus kestää suht kauan. Minulla kyllä kasvaakin hiukset nopeasti, viitisen milliä on viikon - hieman reilun viikon sänki. Ajelen jokatoinen päivä tai joka kolmas päivä niin muutamassa minuutissa on valmis.

Tuo omnishaver kiinnostaisi kokonsa puolesta, olisi reissuhommissa hyvä, pitänee hommata testiin. Ei taida suomesta saada mistään? Ei toki kallis tuolla usassakaan mutta veroja tulee jos ottaa nuita varusteita mukaan.

Mä leikkaan melkeempä päivittäin. Tänään testasin kunnolla konetta ja tekee todella hyvää jälkeä eikä tosiaaan mene kauaa ku pään vetasee sileeksi. Paras kone mitä mulla ollu tähän mennessä kaljun leikkaamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom