Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monta kertaa ootte pystyny leikkaamaan hyvin nupin yhdellä gilleten mach 3 terällä? Tuntuu että ois ollu jo yhden leikkuu kerran jälkeen suht tylsä :/
Ihmettelen kyllä aika paljon jos joku vaihtaa terää noinkin nopeasti? Eihän siinä ole mitään järkeä, tai sitten teillä karvaa melkoista rautalankaa päässä:D
Itse ajelen yhdellä terällä semmoisen 3 viikkoa .....
Kuumaa vettä bakteerien tappamisee ja jotain normia kosteusvoidetta ni ei sinne pitäis mitään tulla.Joo vieläkin tulee ajeltua samalla terällä kerta pari viikkoon Oli vaan se ero niin suuri sen ensimmäisen leikkuun ja kolmannen välillä. Ihmettelin vaan kun ekoja kertaa höylää käytän...
Mitä hoitoainetta kannattaisi laittaa nuppiin leikkuun jälkeen, ettei tulis finnejä sun muita?
Vanha posti jo, mutta tuo HeadBlade omilla terillään ei nappaa päähän kiinni. Kerran sitten epähuomiossa uutta terää laittaessani survaisin HeadBladeeni kiinni tuollaisen Lidl:lin 3-terän terän, joita minulla oli partahöylää varten samalla vessan hyllyllä. Ihmettelin sitten aluksi, kun ei meinannut leikata millään ja sitten kun leikkasi, niin meinasi haukata vähän turhan reilusti. Luulin kuitenkin päällä olevan HeadBladen oman terän ja luotin ettei se liikaa otan kiinni, joten annoin mennä. Tuloksena sitten onnistuin kuorimaan tuollaisen sormenpään kokoisen alueen päälaestani ihosta avohaavaksi asti. Vasta tässä vaiheessa tajusin, että olin laittanut koneeseen ihan väärän terän.Kun katsoo tuota headblade-videota niin jotenkin tuntuu että tuo terä voisi haukata päänahkaan kiinni aika helposti? Lisäksi tuota joutuu kääntelemään hyppysissä joka välissä jos haluaa vastakarvaan ajaa.
Varmaankin joku Moserin laite on pätevä tähän. Itse vedän pari kertaa viikossa höylällä.Pitäis ostaa partakone jolla sais tukankin ajettua sellaselle parin millin sängelle,osaako joku suositelle hyviä koneita jossa olis enemmän säätövaraa ton leikkuupituuden suhteen? Oon netistä yrittäny ettiä mutta ei noista ota selvää..
Oon nyt tässä harkinnu ruveta pitää kaljua ihan vakituiseen ja sellasta kyselisin että onko se sängen kasvua kun joillakin kaljuilla miehillä näkyy "harmaa" alue siinä missä pitäs kasvaa hiukset. Ku itellä ei sellasta oikeen tee mieli varsinkin jos joskus noi hiukset rupeaa lähtemään niin sen sitten huomaa tuosta(?). Eli lähteekos jos joka päivä tai joka toinen päivä vetelee höylällä ihan puhtaaksi niin toi "harmaa" alue pois.
Tulipas vaikeasti kirjotettua
Oon nyt tässä harkinnu ruveta pitää kaljua ihan vakituiseen ja sellasta kyselisin että onko se sängen kasvua kun joillakin kaljuilla miehillä näkyy "harmaa" alue siinä missä pitäs kasvaa hiukset. Ku itellä ei sellasta oikeen tee mieli varsinkin jos joskus noi hiukset rupeaa lähtemään niin sen sitten huomaa tuosta(?). Eli lähteekos jos joka päivä tai joka toinen päivä vetelee höylällä ihan puhtaaksi niin toi "harmaa" alue pois.
Tulipas vaikeasti kirjotettua
Ajelen pääni 2-3 päivän välein mach3 höylällä, tehnyt tätä jo n. puoli vuotta joten sujuu jo aika näppärästi. Pesen ennen ajoa pääni aika lämpimällä vedellä jonka jälkeen lisään vaahdot ja ajan myötäkarvaan höylällä. Tämän jälkeen uusi pesu ja vaahdot ja vastakarvaan ja vielä kolmas ajo jos on jäänyt jotain kohtia ajamatta. Yleensä pistän yöksi bepathen emulsiovoidetta (sitä laimeampaa) päähäni. Nyt on muutaman kuukauden ajan ollut takaraivossa sellaista pientä punaista ihottuman näköistä täplää joka alkaa yleensä enemmän punottamaan ajon jälkeen, oisko kellään antaa mitään vinkkiä miten näitä sais hoidettua pois? Voide vähän auttaa mutta ei tarpeeksi ja aina ajon jälkeen ollaan lähtötilanteessa...
No niin elikkä eiles tuli käytä parturilla missä se veti noin 1 millin pituseks sängeks jonka jälkee kotio ja Mach3, vaahtoutuvaa partageeliä L`oreal ja veto. Kävin huuhtomassa loput vielä pois suihkussa ja sen jälkeen varovainen taputtelu että saahaan nuppi kuivaks. Sitten Nivean after shave+ joku virkistysjuttu päähän ja odottelemaan. Vielä ei oo mitään kipua,patteja,tulehduksia tai kuivaamista huomannut. Ei tullu yhtään vekkiä vaikka vaan sormituntumalla veteli takaraivonkin. Toivotaan että pystyy nyt pitämään tässä kuosissa ilman kummempia venkslauksia.
Edit. Jos jollain sattuu olemaan vielä finnejä niin onko hiusten ajelu helpottanut asiaan? Eli siis ei pitäs rasvottua enää niin paljon.