Kaksoisvoitto Voimanostossa (IPF) MM- Stavanger)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pyssy

Mode
Suomalaisille kaksoisvoitto voimanoston MM-kisoissa11.11.2006 19:54
:rock:
Suomalaiset Ove Lehto ja Jari Martikainen juhlivat kaksoisvoittoa voimanoston MM-kisoissa Norjan Stavangerissa. Kaksikko hallitsi yli 125 kilon sarjaa komeilla tuloksilla. Maarianhaminassa asuva Lehto vei mestaruuden yhteistuloksella 1 070 kiloa, joka on Suomen ennätys. Tuusniemellä asuva Martikainen otti MM-hopeaa tuloksella 1 035 kiloa.

Lehto sai jalkakyykyssä tuloksen 415 kiloa, penkkipunneruksessa nousi 312,5 kiloa ja maastanostossa 342,5 kiloa. Myös Martikainen liikutti huippurautoja. Jalkakyykyssä tulos oli 405 kiloa, penkkipunnerruksessa 265 kiloa ja maastanostossa 365 kiloa.

Kaksikon menestys ei ollut yllätys. Kumpikin lähti taistelemaan mestaruudesta. Lehto sai pienen yliotteen jo jalkakyykyssä nostaessaan SE:tä sivuavan tuloksen. Penkkipunnerruksessa Lehto oli odotetusti omaa luokkaansa ja raskas rauta liikkui hyvin myös maastanostossa. (STT)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
SUOMI! SUOMI! :D
Kyllä pojat pisti kovat tulokset. Mutta kyllä Lehto oli taas aivan omaa luokkaansa, Martikaisen tulosta tietty vähättelemättä. :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei haloo vielä... Jarmo Virtasen SE samaan sarjaan on 870 kg. Tää Ricks teki IPF:n MM-kisoissa lähes 60-vuotiaana lähes saman tuloksen! :rock:

Jos nyt kuitenkin vähennetään vähän sitä ikää. :) Tai no omasta mielestäni alle 50v ei ole lähellä 60-vuotiasta.
Kova tulos joka tapauksessa.

Ove Lehto aikoo kilpailla 2.12 Pietarsaaren avoimissa kaupunginmestaruuskisoissa rawina. Ne on SVNL:n alaiset kisat. Mitä veikkaatte paljonko nousee?

Ove Lehto aikoo kilpailla 2.12 Pietarsaaren avoimissa kaupunginmestaruuskisoissa rawina. Ne on SVNL:n alaiset kisat. Mitä veikkaatte paljonko nousee?

aikoo vai :eek: itsekkin olen menossa sinne kisaamaan, mikäli kunto sen sallii. Tänään ainaki meni niin päin helvettiä ettei kannattais kyllä puhuakkaan mistään kisoista...Mutta no, sielläpähän sitten nähdää miten käy. Pitääpäs käskeä kaverin ottaa kamera mukaan että saadaan Ovenkin nostot videolle :)

[Max];1295535 sanoi:
aikoo vai :eek: itsekkin olen menossa sinne kisaamaan, mikäli kunto sen sallii. Tänään ainaki meni niin päin helvettiä ettei kannattais kyllä puhuakkaan mistään kisoista...Mutta no, sielläpähän sitten nähdää miten käy. Pitääpäs käskeä kaverin ottaa kamera mukaan että saadaan Ovenkin nostot videolle :)

Minä olen menossa sinne katsomaan ja kaverin kanssa oli puhetta, että kuvattaisiin ne Oven nostot.

Varovainen arvio: 330+250+340 = 920kg, kyykkyä ja vetoa on hankala veikata kun ei tiedä sen treenituloksista mitään. Illikaisen sarja tais muuten aikoinaan olla 335+235+330 = 900kg, mutta ei tietenkään SVNL:n kisoissa.

Paljonkos itse veikkaat?

Zone-sarja -42%
Varovainen arvio: 330+250+340 = 920kg, kyykkyä ja vetoa on hankala veikata kun ei tiedä sen treenituloksista mitään. Illikaisen sarja tais muuten aikoinaan olla 335+235+330 = 900kg, mutta ei tietenkään SVNL:n kisoissa.

miten svnl raaka kisat eroaa raw power(vai mikä se nyt olikaan) kisoista?

voisha sitä itekki varsin veikata: 320+245+325. vaikka tuskin se siellä loppupeleissä nostaa, jotenkin semmonen fiilis.

miten svnl raaka kisat eroaa raw power(vai mikä se nyt olikaan) kisoista?

En tiedä, mutta nämät ei käsittääkseni ole raw kisat, vaan Ove vain nosta rawina.

Tässä on Oven treenipäiväkirja. En itse ymmärrä ruotsia juuri yhtään, mutta jotain siinä puhutaan Pietarsaaren kisoista. Osaako joku suomentaa. Eli nostaako se Ove Pietarsaaressa rawina? Tämä minun tietoni on kaverilta kuultua, joten 100% varma siitä ei voi olla.

http://ovel.bravejournal.com/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom