Kaksoisvoitto Voimanostossa (IPF) MM- Stavanger)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nykykuntoa vaikea sanoa, mutta vuonna 2005 teki rawina 885kg, oli jossain voimanostaja-lehdessä toi tulos.

Siinä mielessä tuo Jani Illikaisen 900kg olemattomalla voimanostotreenillä on kyllä pirun kova.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nykykuntoa vaikea sanoa, mutta vuonna 2005 teki rawina 885kg, oli jossain voimanostaja-lehdessä toi tulos.

Siinä mielessä tuo Jani Illikaisen 900kg olemattomalla voimanostotreenillä on kyllä pirun kova.
Vai olemattomalla treenillä :rolleyes:

No kuiteskin, Ove tekee tuolla +900kg!

olihan se hirmu tulos eka voimanosto kisoiksi ja kun penkkikään ei kulkenut niinkuin itse odotti. näin muistaakseni bodauksessa tai jossain haastiksessa mies mainitsi.

Minä olen menossa sinne katsomaan ja kaverin kanssa oli puhetta, että kuvattaisiin ne Oven nostot.

Jees, hyvä :worship: tuossa kaverille soitin, niin hän ei kerkeä tulemaan paikalle..Mutta hyvä että sinä ja kaverisi kuvaatte. Voisitkohan kuvata minunkin nostot? Sillä näyttääpi siltä että nostot jäävät muuten kuvaamatta. Ajattelin kyykätä vain yhden kyykyn, mikäli se menee läpi. Säästän polvia. Jos sitä jonkun 130 heittäis alotukseen ja se ois sillä hyvä :rolleyes: Tässä saapi nyt sitten jännittää saanko puserolla mitään rintaan ennen kisaa, jollen saa niin menee RAW hommiksi.

edit: ja silloin ei paljo tulosrajoja tehdä :rolleyes:

miten svnl raaka kisat eroaa raw power(vai mikä se nyt olikaan) kisoista?

No ei muuten kun SVNL:n kisoissa ollaan testiuhan alla, mutta se siitä, rauta painaa yhtä paljon ja sallitut varusteet ovat samat.

Ja todella toivon että Ove nostaisi tuolla ja raw:na. Se on kova juttu raw-voimanostolle kun +125kg MM1 heittää varusteet nurkkaan ja nostaa niin kuin pitääkin.

Zone-sarja -42%
En tiedä, mutta nämät ei käsittääkseni ole raw kisat, vaan Ove vain nosta rawina.

Tässä on Oven treenipäiväkirja. En itse ymmärrä ruotsia juuri yhtään, mutta jotain siinä puhutaan Pietarsaaren kisoista. Osaako joku suomentaa. Eli nostaako se Ove Pietarsaaressa rawina? Tämä minun tietoni on kaverilta kuultua, joten 100% varma siitä ei voi olla.

http://ovel.bravejournal.com/
02.12, där kommer jag högst troligt att tävla RAW.

erittäin todennäköisesti kilpailen RAW

siinä suomennos

joo Ove kilpailee RAWina Jeppis Gymillä. Mutta hän kilpailee myös 25.11 varusteiden kansa että tuskin hän tekee mitään huipputulos Pietarsaaressa. Ove tulee vain sinne huoltamaan minua ja katsomaan ja nostaa vähän sen välillä. (Oma tavoite on 321kg eli J-ME!')

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo Ove kilpailee RAWina Jeppis Gymillä. Mutta hän kilpailee myös 25.11 varusteiden kansa että tuskin hän tekee mitään huipputulos Pietarsaaressa. Ove tulee vain sinne huoltamaan minua ja katsomaan ja nostaa vähän sen välillä. (Oma tavoite on 321kg eli J-ME!')

loistavaa! Toivottavasti onnistut :rock: itsekin kisaan siellä, joten luonnollisestikkin kannustan. Tämän päivän perusteella menee raw hommiksi tuo penkki, ei saatu mitään rintaan. 200 jäi 10cm päähän...Nyt on hihat venymässä, että jos sais kunnolla päälle ja jotain rintaan. Jeppiksessähän se sitten nähdään ;)
edit: jos pusero saadaan päälle ja joku rintaan niin ylös pitäisi tulla 180-200 :) en vaan tiedä uskallanko niin paljoa yrittää, kisoissa kun en ole salillakaan vielä yrittäny. Mutta toisaalta, mitä menetettävää siinä on, jos on jo tulos tehty :evil:

[Max];1297260 sanoi:
loistavaa! Toivottavasti onnistut :rock: itsekin kisaan siellä, joten luonnollisestikkin kannustan. Tämän päivän perusteella menee raw hommiksi tuo penkki, ei saatu mitään rintaan. 200 jäi 10cm päähän...Nyt on hihat venymässä, että jos sais kunnolla päälle ja jotain rintaan. Jeppiksessähän se sitten nähdään ;)
edit: jos pusero saadaan päälle ja joku rintaan niin ylös pitäisi tulla 180-200 :) en vaan tiedä uskallanko niin paljoa yrittää, kisoissa kun en ole salillakaan vielä yrittäny. Mutta toisaalta, mitä menetettävää siinä on, jos on jo tulos tehty :evil:
Kisoissa ne tapit otetaan ;)

kauhiat romut. penkin sentään veikkasin oikein. hullu ukko :rock:

[Max];1319387 sanoi:
Saitko kuvattua sen kun paita repesi kahtia?

En ollut paikalla laisinkaan. Silloin kun kirjoittelin, että menen sinne, en muistanut, että olen kursilla juuri perjantaina ja lauantaina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom