Kainaloihin kertynyt rasva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pahas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli tilanne on seuraava. Maltillisesta plussakaloreilla (eka kunnon bulk 4 vuoteen) olosta on seurannut rasvan kertyminen kainaloiden seutuun, joka aiheuttaa taas käsiä "alhaalla" pitäessä "poimut" kainaloihin ja rypistää rintalihaksen ulkoreunan ihoa ikävän näköisesti. Treeni taustasta sen verran että 4v on treenattu tasaisesti ilman kummenpaa bulkkia ja 76kg on tultu 95kg. Rasvat ovat suht. alhaalla vieläkin, mutta bulkin huomaa tuoneen rasvoja ylös ja ehkä hieman lihaakin. Kysymys kuuluukin, että tasaantuhan tuo iho dieetin voimalla? Kuullostaa varmaan hieman typerältä, mutta muistakaa, että tähän asti olen kehittynyt ilman mainittavaa bulkkia ja minulla ei ole ollut ongelmia "löysän" ihon kanssa aikaisemmin. Tahtoisin kuulla kokemuksia juuri niiltä, jotka ovat harrastaneet koviakin bulkkeja.

Eli tilanne on seuraava. Maltillisesta plussakaloreilla (eka kunnon bulk 4 vuoteen) olosta on seurannut rasvan kertyminen kainaloiden seutuun, joka aiheuttaa taas käsiä "alhaalla" pitäessä "poimut" kainaloihin ja rypistää rintalihaksen ulkoreunan ihoa ikävän näköisesti. Treeni taustasta sen verran että 4v on treenattu tasaisesti ilman kummenpaa bulkkia ja 76kg on tultu 95kg. Rasvat ovat suht. alhaalla vieläkin, mutta bulkin huomaa tuoneen rasvoja ylös ja ehkä hieman lihaakin. Kysymys kuuluukin, että tasaantuhan tuo iho dieetin voimalla? Kuullostaa varmaan hieman typerältä, mutta muistakaa, että tähän asti olen kehittynyt ilman mainittavaa bulkkia ja minulla ei ole ollut ongelmia "löysän" ihon kanssa aikaisemmin. Tahtoisin kuulla kokemuksia juuri niiltä, jotka ovat harrastaneet koviakin bulkkeja.

Kyllä se sieltä tasoittuu, tietty riippuu siitäkin, että kuin pitkälle viet diettisi?
Toisekseen, sinne minne rasva helpoiten tulee, niin sieltähän se pirulainen vikana lähtee (mulkku tyyppi sinänsä).
Itselläni se kohta on juuri vatsa ja mainitsemasi "kainalot"...

Meikällä tuntuu rasva kertyvän takakylkiin ja ojentajiin!??! Ojentajissa ei oikein ole mitään erottuvuutta, se on vaan sellanen möntti! No pitää yrittää kasvattaa! Muutenkin käsien erottuvuus on todella huono.. :(

Tasoittuu varmasti, jos jaksaa dieetata. Mulla rasva kertyy naisellisesti juuri alavatsaan ja perseeseen.. :) Onneks nykyään tajuaa miten siitä pääsee eroon.

joo toihan on ihan normaalia, itteäni oksetti alottaa bulkki ku olin niin timmissä kesän jälkeen mut pakkohan se oli, nyt on tämmöne kiva alamaha+jenkkakahvat ja vähä rasvaa tisseissä, kädet erottuu kyllä hyvin, tai no melko hyvin ainakin jännittäessä.
pahinta oli seurata kuinka hauisposessa forkun rasvat alkoivat kohtaamaan käden rasvat

Suositut

Back
Ylös Bottom