Kaikkien ihmisten oikeus avioliittoon

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rasvis
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, lapsilla ei kyllä vaikuta olevan minkäänlaisia ennakkoluuloja ketään kohtaan. Vanhemmilta ja muilta tärkeiltä aikuisilta asenteet omaksutaan ainakin siihen saakka, kunnes on riittävän kypsä ajattelemaan itse ja kenties muuttamaan asenteitaan. Valitettavasti kaikki eivät koskaan ole :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tiedän, että saavat adoptoida niinku tosiaan Toivola sai... Mutta minusta se on erittäin väärin ja olet kyllä oikeassa, että parempi kaksi homo isiä kuin yksi.
Lapset vaan osaavat olla toisilleen erittäin ilkeitä ja ehkäpä lapsi ressukka riistää itseltään hengen kun sitä kiusataan koulussa kun sen vanhemmat on homoja?! Muistan kyllä lapsuudesta sisarukset joittenka isä pukeutui välillä naiseksi, niin ei me kiusattu niitä, mutta naureskeltiin kylläkin...

Olin kuulemma 5 vuotiaana kysynyt mun vanhemmilta, että onko toi naapurin setä ihan terve ku se pukeutuu naiseksi :D

Mieti ihan rauhassa onko lapselle parempi että on 2 vanhempaa vai onko se jossain koulukodissa? Jos kuolet niin pistätkö lapsesi mielummin laitokseen vai mahdollisesti 2 äidin huomaan?
 
Edelleen ei ole homoja vastaan mitään mutta yhteiskunta ei ole vielä valmis niitten adoptoimis juttuihin!!!!

- - - Updated - - -

Nyt kyllä mut on ymmärretty ihan väärin!!!!

- - - Updated - - -

Opetelkaan lukemaan ja lukemaan rivien välistä...
 
Yhteiskunta tuntuu olevan valmis, kun niin moni tuki aloitetta ja se hyväksyttiin, keittiöpsykologi sisälläni sanoo että sinä et ole valmis.
 
Hirvisaarella flippasi vasta äänestyksen jälkeen...
hirvisaari1.jpg

hirvisaari2.png

hirvisaari3.png
 
Yhteiskunta tuntuu olevan valmis, kun niin moni tuki aloitetta ja se hyväksyttiin, keittiöpsykologi sisälläni sanoo että sinä et ole valmis.

Haista sä jätkä paska!!!! Mä vaan tiedän niin paljon homo vastaista porukkaa ettei tule toimimaan!!!

- - - Updated - - -

Olin kesällä lasten kanssa leikkikentällä ni pari lasta rupes homottelee ja lesbottelee mun lapsia... että kyllä on erittäin paljon todennäköistä oikeasti homo parien lapsille tiedossa kiusaamista koulussa...
 
Hirvisaarella flippasi vasta äänestyksen jälkeen...
katso liitettä 122884

katso liitettä 122885

katso liitettä 122886

Mitähän se Hirvisaari oikein hölisee? Mistä lähtien Suomi on ollut kristillinen yhteiskunta? Suomi on hyvin sekulaari valtio ja kristinusko antaa monelle ainoastaan tapakulttuurin, jos sitäkään. Miten sukupuolineutraalin avioliiton hyväksyminen johtaa kristittyjen systemaattiseen vainoamiseen? Uskovaiset osaavat leikkiä uhria aina niin teatraalisesti.

Haista sä jätkä paska!!!! Mä vaan tiedän niin paljon homo vastaista porukkaa ettei tule toimimaan!!!

Olin kesällä lasten kanssa leikkikentällä ni pari lasta rupes homottelee ja lesbottelee mun lapsia... että kyllä on erittäin paljon todennäköistä oikeasti homo parien lapsille tiedossa kiusaamista koulussa...

Meidän tulisi kuunnella näitä ihmisiä? Anteeksi vain, mutta argumenttisi on ''hieman'' hölmö.
 
Haista sä jätkä paska!!!! Mä vaan tiedän niin paljon homo vastaista porukkaa ettei tule toimimaan!!!

- - - Updated - - -

Olin kesällä lasten kanssa leikkikentällä ni pari lasta rupes homottelee ja lesbottelee mun lapsia... että kyllä on erittäin paljon todennäköistä oikeasti homo parien lapsille tiedossa kiusaamista koulussa...

Koita tutstua muihinkin ihmisiin. Mut asenne on kyllä niin kohillaan että en ihmettele jos ei löydy. Ja tosta kiusaamisesta joku sanoikin sulle jo että pitäisi puuttua siihen kiusaamiseen, ei lapset tarkoita homoilla lesboilla neekereillä sun muilla juurikaan mitään heijastavat vain vanhempiensa ennakkoluuloja. On myös lapsia jotka eivät kiusaa, tai jos kiusaavat niin ovat oppineet että homoudessa tai ihonvärissä ei ole juurikaan mitään minkä vuoksi kiusata.
 
Meidän tulisi kuunnella näitä ihmisiä? Anteeksi vain, mutta argumenttisi on ''hieman'' hölmö.[/QUOTE]

Ikävä kyllä on paljon ihmisiä joilla ei ole älliä päässä... luokitellaan ihmisiä mm. ihonvärin takia... Ja olen nähnyt kuinka vanhemmat suuntaavat lapsilleen omia ennakko käsityksiään ja jotkut oikein haluavat, että niitten lapsista tulee jotain katujen kingejä! "Ikävä" kyllä vähemmän älykkäät ihmisetkin pystyvät tekemään lapsia ja ketju voi jatkua, mutta ei tietenkään aina. Mun mielestä saisi adoptoida koska ei homous tartu ja samalla lailla ovat hyviä vanhempia kuin heterot, mutta yhteiskunta ei ole mun mielestä valmis.
 
Koita tutstua muihinkin ihmisiin. Mut asenne on kyllä niin kohillaan että en ihmettele jos ei löydy. Ja tosta kiusaamisesta joku sanoikin sulle jo että pitäisi puuttua siihen kiusaamiseen, ei lapset tarkoita homoilla lesboilla neekereillä sun muilla juurikaan mitään heijastavat vain vanhempiensa ennakkoluuloja. On myös lapsia jotka eivät kiusaa, tai jos kiusaavat niin ovat oppineet että homoudessa tai ihonvärissä ei ole juurikaan mitään minkä vuoksi kiusata.

Kyllä mä tunnen porukkaa ihan laidasta laitaan! Ja kyllä mä hermostun jos mun niskaan kaadetaan kottikärryllinen paskaa ja oikein hyökätään kimppuun väärin ymmärtäen mua! Ikävää paljastaa, että suomessa on kaikenlaisia perheitä joista paremmissa yhteiskuntaluokissa olevat ei oikein tiedä mitään tai tajua. Narkataan, ryypätään ja tapellaan... tollainen kasvu ympäristö ei ole lapselle hyväksi ja todennäköisesti usein tollaisissa perheissä ei ihan fiksusti kasvate lapsia...
 
Narkataan, ryypätään ja tapellaan... tollainen kasvu ympäristö ei ole lapselle hyväksi ja todennäköisesti usein tollaisissa perheissä ei ihan fiksusti kasvate lapsia...

Mutta kuitenkin näillä ihmisillä on suurempi oikeus lapsiin kuin samaa sukupuolta olevilla pareilla, jotka eivät narkkaa, dokaa sun muuta?
 
Koskakohan Suomessa nähdään ensimmäinen somalitaustainen muslimihomopari kävelyttämässä adoptoitua valkoista venäläistä lasta, jotka elävät itse tienatulla rahalla miljoona takataskussa valmiita investoimaan suomen tietotekniikkalaan?
tirks.
 
Ikävä kyllä on paljon ihmisiä joilla ei ole älliä päässä... luokitellaan ihmisiä mm. ihonvärin takia... Ja olen nähnyt kuinka vanhemmat suuntaavat lapsilleen omia ennakko käsityksiään ja jotkut oikein haluavat, että niitten lapsista tulee jotain katujen kingejä! "Ikävä" kyllä vähemmän älykkäät ihmisetkin pystyvät tekemään lapsia ja ketju voi jatkua, mutta ei tietenkään aina. Mun mielestä saisi adoptoida koska ei homous tartu ja samalla lailla ovat hyviä vanhempia kuin heterot, mutta yhteiskunta ei ole mun mielestä valmis.

Vahvaa mutua, mutta tartutaan siihen. Miten luulet yhteiskunnan kehittyvän suvaitsevaisemmaksi jos homot ja lesbot luokitellaan eri liittoihin kuin heterot? Muutos ei tapahdu heti mutta homot luetaan tästä lähin samanlaisiksi kuin heterot ja hölmötkin. Yhteiskunta ei ole ehkä valmis, mutta se astui harppauksen lähemmäksi valmiutta nyt.
 
Mutta kuitenkin näillä ihmisillä on suurempi oikeus lapsiin kuin samaa sukupuolta olevilla pareilla, jotka eivät narkkaa, dokaa sun muuta?

Miten helvetissä te väännätte, että mä oon vastaan homojen oikeuksiin saada lapsia?!!!! Mä oon siksi vastaan koska tiedän, että on paljon ihmisiä jotka eivät suvaitse homoja ja tämä tapa tulee jatkumaan vielä pitkään. Siis tapa vihata homoja ja jonka seurauksena lapset jotka eivät vielä ymmärrä kiusaavat toisia lapsia tästä johdosta! Ikävä kyllä koulukiusaamista ei ole kitketty pois ja koulukiusaamista on tapahtunut aika helvetin kauan kouluissa. Ja vaikka koulukiusaaminen saataisiin kitkettyä pois pitäisi vielä saada kiusaaminen koulun ulkopuolella loppumaan! Moni lapsi tulee kärsimään ja kärsii paraikaa.
 
Miten helvetissä te väännätte, että mä oon vastaan homojen oikeuksiin saada lapsia?!!!! Mä oon siksi vastaan koska tiedän, että on paljon ihmisiä jotka eivät suvaitse homoja ja tämä tapa tulee jatkumaan vielä pitkään. Siis tapa vihata homoja ja jonka seurauksena lapset jotka eivät vielä ymmärrä kiusaavat toisia lapsia tästä johdosta! Ikävä kyllä koulukiusaamista ei ole kitketty pois ja koulukiusaamista on tapahtunut aika helvetin kauan kouluissa. Ja vaikka koulukiusaaminen saataisiin kitkettyä pois pitäisi vielä saada kiusaaminen koulun ulkopuolella loppumaan! Moni lapsi tulee kärsimään ja kärsii paraikaa.

Not-Sure.jpg
 
Vahvaa mutua, mutta tartutaan siihen. Miten luulet yhteiskunnan kehittyvän suvaitsevaisemmaksi jos homot ja lesbot luokitellaan eri liittoihin kuin heterot? Muutos ei tapahdu heti mutta homot luetaan tästä lähin samanlaisiksi kuin heterot ja hölmötkin. Yhteiskunta ei ole ehkä valmis, mutta se astui harppauksen lähemmäksi valmiutta nyt.

Miksi lasten täytyy kärsiä? No ehkä lasten on kärsittävä tulevaisuuden takia...
 
Ikävä kyllä koulukiusaamista ei ole kitketty pois ja koulukiusaamista on tapahtunut aika helvetin kauan kouluissa.

Koulukiusaamista on tapahtunut aikojen alusta, mutta homoadoptio ei ole ollut koskaan mahdollista. Eikö tästä voisi vetää loogisen johtopäätöksen, että homoadoptio ei aiheuta koulukiusaamista?
Koulukiusaamisen syy löytyy toisaalta ja liittyy lasten ryhmädynamiikkaan. Jos kasvatusauktoriteetit eivät löydä tapaa kontrolloida johtajatyyppien tapaa johtaa laumasieluja, lapset tulevat aina kiusaamaan toisiaan. Syyllä ei ole väliä. Jos paikalla ei ole läskejä, rillipiruja, toispaikkakuntalaisia tai muita klassisia kohteita niin sitten valitaan joku onneton ihan randomilla. Homma voi lähteä liikkeelle vaikka yhdestä epäonnisesta lauseesta, joka laukaisee lumipalloefektin.
 
Back
Ylös Bottom