Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wade89 sanoi:Milläköhän perseeseen sais tuntumaa tossa hackissa, vai onko ylipäätään mahdollista se?
Kride sanoi:Tekniikasta riippuu.
Ruhli sanoi:// Perhana meinasin unohtaa, olen 75kg ja suurin paino minkä olen kyykännyt on se 160. Meinaako se paljoa kun en muista tuota laskutapaa. 120%?

Akkeli sanoi:Polvien pikkulihaksia voi myös vahvistaa esimerkiks reidenojennuksilla (hallitusti, ei "potkimalla").
mutta aattelin nyt kuitenkin valaista näistä polvivaivoista kärsiviä, tärkein on pikkulihasten kannalta (kuulemma) se ihan viimeinen rutistus, polven hajottaneiden kannattaa tehä yhellä jalalla vuoronperään kun se pirun kroppa "suojelee" sitä toista jalkaa molemmilla runtatessa :thumbs:veijari sanoi:IMO prässi on ehkä kehoilu treenissä huomattavasti parempi koska siinä uskaltaa vetää kunnolla loppuun asti ja jos haluaa vielä jatkaa siitä niin sekin onnistuu toisin kuin kyykyssä...
Larzan sanoi:Jotenkin tulee mieleen kysyä, miksi prässissä uskaltaa tehdä sarjat paremmin loppuun kuin kyykyssä. Kyllä itse tulee tehtyä ne sarjat myös kyykyssä ihan yhtälailla loppuun asti. Ja jos jatkamisella tarkoitat pudotussarjaa, niin miksei myös sen tekeminen onnistu kyykyssä. :whip: