Joko rupeaa näyttämään paremmalta? Omaan silmään ainakin tekniikka on paljon parempi. Etenkin 2. ja 3. Toisto. Armottoman pakkisraadin tuomiota odotellessa :D
View: https://www.instagram.com/p/BXqMmvuHoRk/
Mä nyt en mikään asiantuntija ole, mutta onhan toi huomattavasti paremman näköistä tekemistä. Rauhallista ja hallittua, eikä mitään väkisin nykimistä.
Mun silmään pari juttua häiritsee ja näissä seison kyllä mielellään korjattunakin, jos joku on eri mieltä. Sulla näyttäis tuo tanko liikkuvan vähän kaukana jaloista. Melkein heittäisin, että kokeile vetää vähän leveämmällä jalkojen asennolla. Mun mielestä edelleenkin sä alas laskussa heität polvien kohdalla tankoa kauemmas kropasta, kun sen pitäisi kulkea koko ajan pystysuoraa liikerataa. Toi vois korjaantua samalla jutulla. Optimi jalkojen leveys on suunnilleen se, mistä luonnollisesti ponnistat hypätessäsi.
Toinen on se, missä vaiheessa selkä ojentuu. Veto tulee aika pitkälti alaselällä, mutta mulla ei suoraan sanottuna riitä tietämys sanoa, että onko se "väärin".
Omista vedoistani olen samaa mieltä kuin no-body yllä. :D
@jto, @Markku Tikka omaisivat varmasti asiasta enemmänkin tietämystä..
Lannerangan voimakas lordoosi on korostunut ekstensio, sun ongelma vedossa on päinvastainen eli se, että irroituksessa lanneranka on fleksiossa eli pyöreänä, vieläpä ihan alhaalta S1-L5-L4 tienoilta, mistä ne välilevyt yleensä paukkuu. Sun pitää siis pakottaa se neutraaliksi. Ei notkolle. Ei pyöreäksi. Neutraali.