Voi että mua ottaa päähän Orangin ilmaisutapa. Kun vois sanoa saman asian puhuen niinku ihmiset. Miks pitää aina ekana vittuilla ja pantata sitä itse asiasisältöä? Muistan saaneeni sulta samantapaisia vastauksia ja se tuntuu kurjalta. En vaan tajua, miks netissäkään pitää kohdella toisia ihmisiä noin.
Raid: Ainakin tuo aloitus on huono eli lähtö pitäisi tapahtua tiukasti alkuasennosta ilman tangon rullausta. Polvia vähän enemmän koukkuun, alaselkä tiukasti suoraksi ojennettuna, rinta ylös, olkapäät taakse ja siitä sitten veto. Selän kunnollinen suoristaminen on olennaisinta. Mulle se ainakin tuppaa olemaan maven haastavin osuus.
Ehkä kantsii kattoa youtubesta tekniikkavideoita ja verrata omaa klippiä niihin.
Raid: Ainakin tuo aloitus on huono eli lähtö pitäisi tapahtua tiukasti alkuasennosta ilman tangon rullausta. Polvia vähän enemmän koukkuun, alaselkä tiukasti suoraksi ojennettuna, rinta ylös, olkapäät taakse ja siitä sitten veto. Selän kunnollinen suoristaminen on olennaisinta. Mulle se ainakin tuppaa olemaan maven haastavin osuus.
Ehkä kantsii kattoa youtubesta tekniikkavideoita ja verrata omaa klippiä niihin.

. ''Kuha nousee ylös''. Neuvooki ihan epämääräsesti & kyseenalasesti välillä porukkaa. Ite en tollasilta kyl neuvoja huoli, vaikka tulokset olis mitä tahansa. Pitää osata perustella selkeesti, tai ei tiiä itekkään mitä tekee. ''Koska mäki teen'' on maailman paskin ''neuvo''.