Kerro toki lisää. Mikä kusee sun mielestäsi?No ihan vitun hirveitä kohteliaasti sanottuna. :oops: 100% välilevyvamma tolla menolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro toki lisää. Mikä kusee sun mielestäsi?No ihan vitun hirveitä kohteliaasti sanottuna. :oops: 100% välilevyvamma tolla menolla.
Kerro toki lisää. Mikä kusee sun mielestäsi?

View: https://www.instagram.com/p/BXTHmrLn3i4/
Onko näistä vedoista mitään sanottavaa, korjattavaa? Yksinkertainen liike, mutta muuttujia on silti yllättävän paljon. Oletan, että paketti on suunnilleen kasassa, mutta kaikenlaisia neuvoja otetaan vastaan mielellään.
Maasta irroitus: Perse käy alhaalla, ampuu saman tien ylös, tanko kippaa etuviistoon ja lopulta vedät tangon ylös selkä mutkalla.
Voi että mua ottaa päähän Orangin ilmaisutapa. Kun vois sanoa saman asian puhuen niinku ihmiset. Miks pitää aina ekana vittuilla ja pantata sitä itse asiasisältöä?
Meillä on varmaan hieman eri käsitys vittuilusta. Tossa ei edes ollut mitään ilkeää, kyseinen veto oli vaan malliesimerkki millä pääsee sairaalaan. Muutaman olen itse nähnyt vierestä, kun poksahtaa ja se ei ole kiva homma. 5 minuutin googletuksella(ensimmäinen asia mitä jokainen tekee nykyaikana??) ois varmaan löytynyt jotain osviittaa miten tuo kannattaa tehdä ja miten välttää ihan ne hirveimmät mokat. Kuitenkin ei ole ihan just eilen aloittanut treenaaja, jos 150 kilolla tekee sarjaa niin tuossa vaiheessa yleensä jokainen tietää sen verran ettei vedellä selkä aivan pyöreenä. Mä kyllä kehun, jos on hyviä nostoja ja samalla tavalla sanon suoraan, jos ei ole. En ala päätä silittelemään, jos kerran mielipidettä kysytään, varmaan aikuinen ihminen kestää netissä tuollaisen? Se vittu sana siellä välissä nyt oli toki karkeaa kieltä ja sinänsä turhaa, mutta tää nyt ei kuitenkaan ole mikään raamattupiiri.
Miten muut, joilla on pitkä reisi suhteessa keskivartaloon ja sääreen, on löytäneet toimivan tavan vetää?
Kapealla asennolla mun selkä on lattian suuntaisesti, vaikka koukistan jalkoja aika paljonkin. Yläselän saan suoraksi, mutta alaselkä ei vain onnistu. Tänään kokeilin ekan kerran sumovetoa ja sehän tuntui heti paremmalta! Sain sellaisen tuntuman, että saan jalat pois tieltä ja alaselän tiukaksi. Rasitusta tuntui enemmän takareisi-, perseosastolla, mutta ei kai se haittaa?
En tee sjmv:a koskaan, mutta kokeilin sitä lähtöasentoa huvikseni. Mun selkä menee lantiosta alkaen alamäkeen eli yläselkä on alempana kuin perse.
Miksi? Enemmän hyötyä olisi opetella suoraan vetämään siitä "hyvästä" asennosta.Maasta irroitus: Perse käy alhaalla, ampuu saman tien ylös
Onko sun mielestä millekkään kropan tyypille järkevää ja/tai optimaalista, että tanko on jo alotusasennossa säärissä tiukasti kiinni ja vetäjä nojaa jonkun verran eteenpäin(selkä ei silti lattiansuuntasena kuitenkaan)? Esim. mulla toi tyyli tuntuu helpoimmalta kaikin puolin. Voi tosin olla, että en vaan tiiä paremmasta ja esim. joku sumo/leveempi asento, olis loogisempi vaihtoehto.
Lyhyt nostaja, jolla lyhyet kädet, mut pitkät reidet sutheessa sääriin. Selkäkään ei mikää erityisen lyhyt. Normi mavessa täytyy siis aika alas kyykätä melkeenpä tai manipuloida nostoa jotenki mielestäni.
- Kun paketti on tiukka, mitä sen tässä vaiheessa pitäisi olla, lähtee nosto kuin itsestään, ajattele painavasi maata alas jaloillasi.
Jokaikinen mavettaja,. joka koskaan eläny, silti opettaa, et tanko siel vitun ''keskijalan'' yläpuolel, ni kai se on pakko ainaki antaa tälle idealle mahis nyt.
Onko maveen edes yhtä, oikeaa, tapaa tekniikkaa?
....
Miksi muuten säären pitää olla irti tangosta ja sitten laskeudutaan niin että se on kiinni?
Siirtyyhän tanko siinä lattialla eteenpäin kun itsensä vetää ala-asentoon?
Mutta samassa kohtaahan se on silloinkin jos alas mennessä sääret liikuttavat tankoa eteenpäin?
Pyh. Kunhan on keskijalan alapuolella