ny se selkä sitte meni takakyykyssä... takareidet on kyllä ainaki nii helvetin juntturassa että siks varmaa vetää väkisin sen selän pyöreeks alaalla. kai se on siirryttävä etukyykkyn kuhan tämä selkä paranee..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voiko painonnosto kengistä olla haittaa/apua leveissä low bar kyykyissä?

totesin et vähän saman kuin penkissä jättäisi tangon laskematta rintaan asti. Mikähän tässäkin pt:n heitossa oli ideana.Ei varsinaisesti kyykkykysymys, mutta alko tuossa viikko takaperin vihlomaan kyykkäilyn jälkeen polven etuosassa, mistähän tässä voisi olla kyse? Pieni vihlonta tuntuu jatkuvasti kävellessä polven etuosassa ja varsinkin silloin kun polven laittaa lukkoon ja työntää kroppaa eteenpäin sekä myös sellaista ihmeellistä turvotuksen tunnetta polvessa. Kävin asiasta lekurilla (Mehiläinen), mutta se nyt oli yks tyhjän kanssa, lääkärin mielestä ei mikään ollut rikki. Multa on leikattu pari vuotta sitten ristiside sekä kierukka ja oon siitä asti kyykännyt pohjaan ilman kipuja.
Juttelin asiasta salillmme yhden pt:n kanssa joka totesi, ettei saisi kyykätä kuin max. 90 asteen kulmaantotesin et vähän saman kuin penkissä jättäisi tangon laskematta rintaan asti. Mikähän tässäkin pt:n heitossa oli ideana.
^^ Sulta on tullut mielestäni niin hyviä vinkkejä ajan saatossa et pidän sua jo melkosena ex- perttinä. Mulla tulee sellane viis sarjaa kyykkyjä + lämpät päälle viikos ja kerran kolmessa viikkosa tuplareenit jaloille sekä kerran viikos sisäfutis pelit.
Oletan siis, että jalkatreenit hetkeksi tauolle? Tänään kävin kyllä pyllistelemässä ja kipu tuntui vasta kun meni 90 asteen alle.
^^Noiden neuvojen lisäksi pidä huoli riittävästä vedenjuonnista ja sopivasta suolamäärästä. Kuiva kierukka ei liu'u silleen ku kuuluis.
Kokeile suht kapeaa asentoa ja varpaat melkein suoraa eteen. Loitontajiin myös voimaa ja piriformiksiin liikkuvuutta.
Laitetaan kokeiluun, kiitokset vinkistä.
Millä taustoilla muuten kirjoittelet tänne? Löytyykö tutkintoa aihepiiristä vai ootko harrastelija?
Luin ton ja pelästyin että oon eksyny johonkin punttimimmien ihmeketjuun. Mutta puuh, se olikin POLVIkierukka josta oli kyse. Uhhuh, raksutti jo että hetkinen...