Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyssäriä, minkälaisilla toistoilla mavetulosta ois parasta lähteä nostamaan? Tähän asti ihan hyvin nousu tulokset, oon tehny aina muutaman sarjan vitosia.
Pakko kommentoida, mä kyykkäsin joskus sukkasiltani, ja toinen jalka lähti sit viimesillä toistoilla liukumaan sivulle. Ei siinä sitten muuta kun painot ryminällä alas ja ilmeeni oli vain![]()
Ihan vaan pienenä varotuksena :D
Kyssäriä, minkälaisilla toistoilla mavetulosta ois parasta lähteä nostamaan? Tähän asti ihan hyvin nousu tulokset, oon tehny aina muutaman sarjan vitosia.
Luulen, että voi sukkasiltaan tuntua aika ikävältä se lauta jalan alla siinä vaiheessa, kun rautaa on enemmän tangossa. Minusta on vähän kummallista, että ostellaan jotain kalliita salivaatteita, mutta sitten ei ole varaa sijoittaa 50-60 euroa kunnollisiin kenkiin.
Itse tässä nyt koittanut metsästää noita pn kengiä, maksaa vaan joka paikassa sen lähes 100€. Ei sekään sinänsä paljoa ole, mutta ei haittaa jos halvemmalla saisi.
http://www.sportmixer.fi/index.php?page=shop.browse&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=56
Tuolla irtoaa halvimmat 50 eurolla, ja taatusti ajavat asiansa. Itse tilasin tuolta 89 euron porvarimallin.
http://www.sportmixer.fi/index.php?page=shop.browse&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=56
Tuolla irtoaa halvimmat 50 eurolla, ja taatusti ajavat asiansa. Itse tilasin tuolta 89 euron porvarimallin.
Sovititko Dowineja missään etukäteen vai tilasitko arvalla? Olen ollut aikeissa ostaa Adidas Power Perfectit, mutta on tyyriit tossut (120€).. Tuo 89€ nyt olisi huippudiili, sillä 50€ tossuissa ei ole kokoja :hyvä:
Riippuu siitä mitä painoa käytät sen hetkisiin voimiin nähden. Esimerkiksi sitten kun tangossa on >80-85% ykkösmaksimista. Tai sitten ihan fiiliksen mukaan, jos epäilet että seuraavassa sarjassa saattaa keskivartalo pettää, niin vyö päälle.Ja millasilla painoilla esim. jos romu ylittää 1,5x omapaino?
Ainakin viimepostausten perusteella varmaan onnistui heittämällä.tuli tossa sitte muutama päivä takasin pienessä humalassa lyötyä vetoa siitä että nouseeko 150kg kyykystä ensi heinäkuun eka päivä