Kaikki kyykkykysymykset

Meta title: 🔥 Kaikki kyykkykysymykset yksiin kansiin 🔥

Meta description: Räjäytä pohkeet ja pakarat uuteen leveliin! Tässä ketjussa puretaan jokainen kyykkyongelma, tekniikkapulma ja varustevinkki.

Jos nousee vieläkin eikö se kerro, että hyvin menee? Jatka siis samaan malliin.

Kyssäriä, minkälaisilla toistoilla mavetulosta ois parasta lähteä nostamaan? Tähän asti ihan hyvin nousu tulokset, oon tehny aina muutaman sarjan vitosia.

Jos kerta toimii niin jatka tolla. Lähtökohtasesti varmaan samalla tavalla kuin muitakin liikkeitä eli vähän perusvoimaa alle sarjapainoja kasvattaen ja jossain vaiheessa piikkailut ja vaikka välimaksimi siihen. Ja alusta.

Pakko kommentoida, mä kyykkäsin joskus sukkasiltani, ja toinen jalka lähti sit viimesillä toistoilla liukumaan sivulle. Ei siinä sitten muuta kun painot ryminällä alas ja ilmeeni oli vain :david:

Ihan vaan pienenä varotuksena :D

Kyssäriä, minkälaisilla toistoilla mavetulosta ois parasta lähteä nostamaan? Tähän asti ihan hyvin nousu tulokset, oon tehny aina muutaman sarjan vitosia.

Älähän nyt pelottele :D Hyvin on kyllä pitänyt tähän asti. Siinä lattialla on hyvä sellainen kumialusta missä ei jalat pääse oikein liukumaan.

Luulen, että voi sukkasiltaan tuntua aika ikävältä se lauta jalan alla siinä vaiheessa, kun rautaa on enemmän tangossa. Minusta on vähän kummallista, että ostellaan jotain kalliita salivaatteita, mutta sitten ei ole varaa sijoittaa 50-60 euroa kunnollisiin kenkiin.

Eikös Airwalk ollut joku kirjekurssi-PT vai sekoitanko nyt johonkin toiseen? Tämä selittää hieman hassunkuriset neuvot.

Luulen, että voi sukkasiltaan tuntua aika ikävältä se lauta jalan alla siinä vaiheessa, kun rautaa on enemmän tangossa. Minusta on vähän kummallista, että ostellaan jotain kalliita salivaatteita, mutta sitten ei ole varaa sijoittaa 50-60 euroa kunnollisiin kenkiin.

Itse tässä nyt koittanut metsästää noita pn kengiä, maksaa vaan joka paikassa sen lähes 100€. Ei sekään sinänsä paljoa ole, mutta ei haittaa jos halvemmalla saisi.

Voimaharjoittelu.fi on näköjään joitain hajakokoja puma power kakkosta ja painonostokenkiä alennuksessa jotain 60e. Kattokaa ihmeessä sieltä jos sattuis just se oma koko löytyy.

Sovititko Dowineja missään etukäteen vai tilasitko arvalla? Olen ollut aikeissa ostaa Adidas Power Perfectit, mutta on tyyriit tossut (120€).. Tuo 89€ nyt olisi huippudiili, sillä 50€ tossuissa ei ole kokoja :hyvä:

Tilasin arpomalla. Jalka on 42 ja sen kokoiset popot tilasin.

Ja millasilla painoilla esim. jos romu ylittää 1,5x omapaino?
Riippuu siitä mitä painoa käytät sen hetkisiin voimiin nähden. Esimerkiksi sitten kun tangossa on >80-85% ykkösmaksimista. Tai sitten ihan fiiliksen mukaan, jos epäilet että seuraavassa sarjassa saattaa keskivartalo pettää, niin vyö päälle.

Miten kävi?
tuli tossa sitte muutama päivä takasin pienessä humalassa lyötyä vetoa siitä että nouseeko 150kg kyykystä ensi heinäkuun eka päivä
Ainakin viimepostausten perusteella varmaan onnistui heittämällä.

Teinpä tässä mökillä kun treenimahikset on "hiukan" rajoittuneet 3x12 pistoolikyykyt molemmille jaloille. Vähän sai kyllä puhista, mutta ihan hyvin meni. Taukoja en pitänyt, eli suoraan seuraavaan jalkaan aina kun edellinen oli valmis.

Joo tää on pitkään ollut yksi mun lempi liikkeistä. Toistomaksimeita ym. en ole pitkään aikaan kokeillut, mutta kun 3 x 8 viiden kilon lisäpainoilla meni viime treeneissä suht helposti, niin kai ne jossain 20 liepeillä liikkuu. Ainoa liiike ohjelmassa, joka pistää mut hikoilemaan kuin sika :D

Ainoa ongelma on, että kun jalka kerran viedään tuonne eteen (lepäävä jalka siis) niin selkä pääsee pyöristymään pahasti. Nyt jo vähän selässä tuntuu ilkeältä :( Lisäpainoja en varmasti uskalla käyttää.

Itekin tuli tätä pitkästä aikaa tänä aamuna tehtyä. 3x12 sarjat tein kotona ennen töihin lähtöä. Taidan olla ainoa, jolla vasen jalka on vahvempi tässä.

Back
Ylös Bottom