Tekniikka pettää. Ei se tanko kuulu ikinä olla ranteiden varassa. Eli parempi ryhti ja kyynärpäät ylös. En ainakaan itse tekisi noin pitkiä sarjoja etukyykyssä.
Et edes bodailumielessä tekisi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekniikka pettää. Ei se tanko kuulu ikinä olla ranteiden varassa. Eli parempi ryhti ja kyynärpäät ylös. En ainakaan itse tekisi noin pitkiä sarjoja etukyykyssä.
Et edes bodailumielessä tekisi?
kyl etukyykys voi tehdä pitkääkin sarjaa, mutta kivaa se ei kyl ole koskaan. oliskohan oma paras pitkä sarja ollu joku 19-21x120kg ja ihan totaalisen ilkee kokemus, voin sanoo. noita femmoja tekis vaikka kuinka. kurkkua painaa ja meinaa tukehtua ja ihan joka paikkaan sattuu. niinku oranki sanoi, ruodon tulee pysyy pystyssä koko ajan, ettei käsille käytännössä tuu painetta ollenkaan. sulla loppuu vaan voimat etureisistä ja siks alat kenata eteenpäin. ehkä sul on myös hieman huono asenne, jos se muka aina kasiin uupuu. kokeiles yrittää kymppejä ko. romulla ja ne kasitkin tulee viel hyvin.
Päätin vaihtaa etukyykyn takakyykyn tilalle määrittämättömäksi ajaksi treeniohjelmaani. Ongelmana on ote. Ristiotteella se tuntuu ihan hyvältä pienillä painoilla, mutta isomilla todella epävakaan tuntuinen. Vetoremmeillä tuntuu vähän omituiselta ja tavallista ns. painonnosto otetta en osaa ottaa. Oisiko jossain joku video missä sais opastusta tuohon normaaliin otteeseen? Pitääkö sormenpäiden levätä olkapäitä vasten vai miten?
Mitä jotain videoita katsellut niin tuo painonnosto ote näyttäisi mukavimmalta, mutta kokeillessa ei todellakaan ollut sitä. Luulen tosiaan että en vaan osannut ottaa sitä otetta.
Päätin vaihtaa etukyykyn takakyykyn tilalle määrittämättömäksi ajaksi treeniohjelmaani. Ongelmana on ote. Ristiotteella se tuntuu ihan hyvältä pienillä painoilla, mutta isomilla todella epävakaan tuntuinen. Vetoremmeillä tuntuu vähän omituiselta ja tavallista ns. painonnosto otetta en osaa ottaa. Oisiko jossain joku video missä sais opastusta tuohon normaaliin otteeseen? Pitääkö sormenpäiden levätä olkapäitä vasten vai miten?
Mitä jotain videoita katsellut niin tuo painonnosto ote näyttäisi mukavimmalta, mutta kokeillessa ei todellakaan ollut sitä. Luulen tosiaan että en vaan osannut ottaa sitä otetta.
Kuinka korkea olisi boxin hyvä olla box-kyykyssä?
Kyssäriä, minkälaisilla toistoilla mavetulosta ois parasta lähteä nostamaan? Tähän asti ihan hyvin nousu tulokset, oon tehny aina muutaman sarjan vitosia.