Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
maxmussel sanoi:Pitäis löytyä joka salilta tuo hack-laite, ja jos ei löydy niin onpa outo "sali".
kaikki muut sitten onkinhernekeppi sanoi:Kannattaa varmastikkin lähteä siitä että tekniikka opetellaan pitkillä sarjoilla hyvin,eli ei alle kymoin sarjoja.3-4*10-15 on muutenkin hyvä,jos massaa haetaan.

Tuommoisena esimurkkuikäisenä tuli leikittyä seuraavanlaisesti:rautasydän sanoi:Pitkän tauon jälkeen viime keväänä aloittelin kyykyä. Varovasti otin ja pienillä painoilla mutta silti lähti pari kertaa taju mutta onneksi vasta sitten, kun sain raudat takaisin telineisiin ja olin lähdössä pois kävelemään niin hups vaan ja löysin itteni kanveesista taju kankaalla. Vaiva ei jäänyt kyykkäämisen lopettamisella vaan siirtyi perskeles maastavetoon ja taas nuppi turtana ja taju pihalla pari kertaa. hellitin sitten maven painoja joksikin aikaa ja vaiva jäi.

Ulle sanoi:Olisi kyllä ehdottomasti pitänyt mennä lääkäriin. Olin omassa diagnosissani kallistunut niin vakavasti migreenin puoleen, etten pitänyt tilannetta vaarallisena. Onneksi olin oikeassa. Nyt on viimein alkanut noi Ibusalit vähän potkia, eikä olo ole enää kovin huono.
Oikeastaan muita oireita ei ollut, kuin kova päänsärky, pahoinvointi ja silmien sumeneminen. Saattaa olla, että parin viikon takaisella flunssalla oli vielä jotain tekenmistä asian kanssa, vaikka viikon olen jo reenannut. Seurailen tilannetta, ja jos vielä tulee tän suuntaisia oireita, menen johonkin tutkimuksiin.
Pii sanoi:Tuommoisena esimurkkuikäisenä tuli leikittyä seuraavanlaisesti:
Menin kyykkyyn, ja hengitin...tai pikemminkin huohotin jonkin aikaa erittäin syvään.
Sitten äkkiä ylös ja käsi suun eteen tukkeeksi, sekä voimakas "puhallus" kättä vasten. (käsi esti ilman ulospääsyn)
Sitten menikin aina seuraavaksi taju....
Vimosen leikin jälkeen käytiinkin sitten päähän laittamassa muutama tikki.
Syy tajun katoamiseesi saattaa olla sarjaa edeltävä liian kova hapen otto...eli hyperventilointi.
Tähän kun yhdistää vielä sarjan aikaisen rutistuksen, joka vasta aika tarkalleen samaa kuin "kättä vasten puhaltaminen", sekä kyykkyyn / ylös liikkeen, niin muuta ei tajun katoamiseen sitten tarvitakkaan.
Eli kiinnitä hapen ottoon huomiota ennen nostoa....pari kolme hiukan syvempää hengitystä ennen nostoa on riittävä määrä..eli ei mitään keuhkot totaali tyhjäksi...keuhkot totaali täydeksi henkäilyjä.