Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GoA sanoi:Tietääkseni niin että reidet ovat 90 asten kulmassa maahan nähden. Itse en edes pääse niin alas. Täytyis varmaan venytellä. :D

iivili sanoi:Mitä tulee kyykyn syvyyteen, niin ei ole olemassa ns. oikeaa syvyyttä. Järkevä syvyys määrittyy tavoitteiden mukaan, kuten reeniliikekkin. Sanoisin, että aloittelijalle on järkevintä yleensä kyykätä niin syvälle kuin vain selän pyöristymättä menee, rauhallisesti ja painoissa ahnehtimatta. Ite oon saanut punttireeniurani ainoat selkäkivut aikaiseksi lastaamalla liikaa rautaa kyykkytankoon liian aikaisin. Pikkuhiljaa, mutta päättäväisesti on paras edetä. Ja jos ei mene edes ns. voimanostosyvyyteen (reiden yläpinta lattian suuntaisesti), niin on syytä kiinnittää PALJON huomiota takareisien, pohkeiden ja alaselän venyttelyyn.
Mitä merkitystä kenkien pohjan värillä on kyykätessä?BBB-1 sanoi:<b>Ite kyykkään myös vaalea pohjaisilla kengillä.</b>Ei mun polvet oo yhtään sen huonommassa kunnossa vaikka mulla ei olekkaan mitään erikois kenkiä.

No kun ne ei kilpailleetkaan voimanostossa!Jorkka sanoi:Mistäs oot tollasta lukenu?? lou feringonkin maastanosto enkka on joku 390kg
Ja kyykky aika lähelle sama.. joiltain sen kotisivuilta luin.. ni mitenkä arska olis sille pärjänny tollasilla tuloksilla??

Pecman sanoi:No kun ne ei kilpailleetkaan voimanostossa!![]()
kyllä sen myönnän ,että arska tekee pumping iron leffassa kyykkyä sillä 180-200kg kuormalla, mutta onki valmistautumassa kilpailuun joka on lähiviikkoina.... äääh en tiedä.. kaikki mitä tiedän on vaan kuulopuhetta...Mut toiv. joku konkari voi selventää meitä??