Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ovatkos minun kyykkyni näin pakkiksen arvosteluraadin edessä tarpeeksi syviä
vai pitäisikö yrittää parantaa liikkuvuutta ja pyrkiä pääsemään viellä syvemmälle?
Ovatkos minun kyykkyni näin pakkiksen arvosteluraadin edessä tarpeeksi syviä vai pitäisikö yrittää parantaa liikkuvuutta ja pyrkiä pääsemään viellä syvemmälle?
http://aijaa.com/o9ecHg
Kuva kyykyn alaasennosta. Kuva aika pieni mutta kai tuosta nyt jotain selvää saa.

Aiemmin tänä vuonna meinas vähän oikean puolen lonkankoukistaja/reiden yläosan kiinnityskohta vähän kiristellä kyykyn ala-asennossa.
Osaako joku antaa neuvoa mistä kannattaisi alkaa etsimään syytä? Tällä hetkellä ei ole ainakaan omien tuntemuksien mukaan mitään erityisiä jumeja tai liikkuvuuseroja paikoissa. Aiemmin tänä vuonna meinas vähän oikean puolen lonkankoukistaja/reiden yläosan kiinnityskohta vähän kiristellä kyykyn ala-asennossa.
Saa antaa muitakin tekniikkavinkkejä.![]()

Mielipiteitä vyön ja polvisiteiden käytön aloittamisesta kaivataan.
Olen aina kyykännyt ilman vyötä ja siteitä, 40x80 kg, 4x10x120 kg ja 5x5x130 kg on esimerkkirautoja ja määriä mitä on tullut liikuteltua syvältä. Mieli tietenkin halajaa suurempiin romuihin ja oon miettinyt jatkanko näin vai haenko jotain extratukea matkalla kohti jotain 3x150 kg ja myöhemmin Tyyliin 6x160 kg. Punttivuosia ei vielä montaa ole takana, mutta edessä toivottavasti monia.
Mielipiteitä vyön ja polvisiteiden käytön aloittamisesta kaivataan.
Olen aina kyykännyt ilman vyötä ja siteitä, 40x80 kg, 4x10x120 kg ja 5x5x130 kg on esimerkkirautoja ja määriä mitä on tullut liikuteltua syvältä. Mieli tietenkin halajaa suurempiin romuihin ja oon miettinyt jatkanko näin vai haenko jotain extratukea matkalla kohti jotain 3x150 kg ja myöhemmin Tyyliin 6x160 kg. Punttivuosia ei vielä montaa ole takana, mutta edessä toivottavasti monia.
Oikeastaan tätä tässä vähän haetaankin, että mitkä ovat kiloissa "isot raudat" vai määritelläänkö se sarjan kautta esim. 1-3 toiston 90%-> ovat niitä?Vyö on ihan ok isoissa raudoissa.
Oikeastaan tätä tässä vähän haetaankin, että mitkä ovat kiloissa "isot raudat" vai määritelläänkö se sarjan kautta esim. 1-3 toiston 90%-> ovat niitä?
Oikeastaan tätä tässä vähän haetaankin, että mitkä ovat kiloissa "isot raudat" vai määritelläänkö se sarjan kautta esim. 1-3 toiston 90%-> ovat niitä?
Tässä aloitellu mavereenejä oikeestaan ensimmäistä kertaa elämässä säännöllisesti ja vedon alkuosa on ongelmakohta eli polvilinjan jälkeen voimaa olis vetää paljon isompia rautoja. Onko mitään hyviä vinkkejä alkuvedon parantamiseen maastavedon lisäksi?