Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli mitä todennäkösemmin lantio kippaa ja se selkä pyöristyy.
Voiko mavesta saada takareisi painotteisemman? Jos voi, niin miten?
ei, vaan tekniikka kuntoonOn kyykkääminen pikkuhiljaa ruvennut ottaan ikävästi alaselkään. Sarjapainoina 85 kg (3x10) ja oma paino 64 kg. Pitäisköhän tässä ehkä ottaa jo vyö käyttöön?
ei, vaan tekniikka kuntoon
Missähän kohtaa se muuten menee liian pahaksi? Esim. tossa alla olevassa videossa näyttää loppua kohden aika kauhelta alaselän kannalta. Vai onko kyseessä "Isot pojat kyllä tietää mitä ne tekee" -ilmiö. :D
Sanoisin että se on henkilökohtaista missä vaiheessa se rupee siellä selässä ilmenemään kipuna tai jomotuksena.
Ei toi video mun mielestä oo pahakaan kun ottaa huomioon että 300kg raw..

Saako perusteluja?![]()
Ja mulla lysähtää raskaissa painoissa mitä on sanottu että aijai huono juttu.. muttei se missään mulla tunnu, sen vaan huomaa että jokin kohta ei kestä selässä. Tolla videon kaverilla ei varmaa oo samaa tunnetta missää vaihees.hartiat ei lysähdä yhtään, eikä alaselkä. Kyllä tossa paketti on sikavahva. Se että vähän kulma kallistuu eteen ei kyllä haittaa, minusta. Tosin en kyykkää noin pirusti. Tavoite on nyt 3x omapaino raw eikä siitä tingitä.Ja mulla lysähtää raskaissa painoissa mitä on sanottu että aijai huono juttu.. muttei se missään mulla tunnu, sen vaan huomaa että jokin kohta ei kestä selässä. Tolla videon kaverilla ei varmaa oo samaa tunnetta missää vaihees.
EDIT: tossa sama kaveri pisti vähän lisää rautaa. Viimeinen näyttää tiukalta muttei se perkeles lysähdä mistää..
Oon kyllä samaa mieltä.Kyykyssä on tekniikka hyvä mutta ala-asennossa perse kippaa alas,eli alaselkä pyöristyy ja tämä johtuu varmaan kireydestä/jäykkyydestä jossakin,eikä tekniikka virheestä niin kuin monet aina luulevat.Niin no tossa videossa minkä pistit tekniikka on taas parempi, en jaksa nyt kelata noita läpi moneen otteeseen että näkisi onko se syvyys molemmissa sama mutta tuossa 300kg videossa katso tarkemmin mitä tapahtuu ihan pohjassa, yläselkä ja keskikroppa pysyy hyvin hallinnassa mutta pidemmän päälle tuo lantion ylimääräinen liike ei ole mitenkään hyväksi.
Tota semmonen kysymys, että missä heikkous piilee, kun mulla kyykyt tahtoo kaatua eteen? Onko se selässä, syvissä vatsoissa vai jaloissa. Selkä on kyllä jonkin verran vatsoja ja jalkoja edellä, että en usko siitä olevan kyse.
Heikko keski kroppa tai etureidet heikot suhteessa taka osastoon.Etukyykky penkille stopeilla ratkaisee molemmat ongelmat.
hartiat ei lysähdä yhtään, eikä alaselkä. Kyllä tossa paketti on sikavahva. Se että vähän kulma kallistuu eteen ei kyllä haittaa, minusta.