Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon veditte maasta kun aloitte tekemään mavea?
160kg ei noussut vetoremmeillä, mutta ilman remmejä ja magnesiumia nousi helposti tuo joten mahdan käyttää noita remmejä jotenkin väärin..
Ristiotteella pysyy paremmin tanko käsissä. Se on oikeastaan silti huonompi kuin myötäote lihasten epätasaisen kuormittavuuden takia, mutta silti mielummin niin aluksi kuin heti vetoremmeillä.Millä otteella Mavea tehdään?Olen nähnyt monia videoita , joissa ihmiset maastavetää ristiotteella , jota en ole itse ikinä käyttänyt.Onko oikea tekniikka / helpompaa vai ?
Eilen tuli (ainakin hikisillä käsillä) seinä mavessa vastaan: 182,5kg ei pysynyt ruikulikäsissä enää kiinni sarjassa, remmit taitavat kutsua... Kuolettamalla jokaisen toistonhan ei ole ongelmaa koska voi aina ottaa uuden otteen (mutua).Ristiotteella pysyy paremmin tanko käsissä. Se on oikeastaan silti huonompi kuin myötäote lihasten epätasaisen kuormittavuuden takia, mutta silti mielummin niin aluksi kuin heti vetoremmeillä.
Kyllä remmeillä pitäisi pysyä kourissa melkein mitkä painot tahansa. Tuossa yksi esimerkkileffa niiden sitomisesta, yrititkö sinne päinkään tuolla tyylillä?
Luulen että 170kg tulis mankun kanssa kun tiistaina tuli ilman mitään 160kg.Ristiotteella pysyy paremmin tanko käsissä. Se on oikeastaan silti huonompi kuin myötäote lihasten epätasaisen kuormittavuuden takia, mutta silti mielummin niin aluksi kuin heti vetoremmeillä.
Onko normaalia, että kyykkämisen jälkeen alaselässä tuntuu usein ns. "painetta", mutta siihen ei kuitenkaan koske? Selän pitäisi oman peilistä katsomisen perusteella olla suorassa, eikä pyöristyä, mutta perse välillä tekee sellaista omituista liikettä.
Pitäs kyllä videolta nähdä millanen dippi se on. Itsellä on pientä lantion seudun pyöristymistä justiin ennen kuin stretch reflex (mikäs tämä suomeksi on ?) takareisistä pompauttaa ylöspäin. Kipuja ei ole aiheutunut. Voi myös olla liian tiukat takareidet, jotka sen kaatevuuden aiheuttaa.