Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^Mulla on ihan perinteiset sisätossut, niissä on suht paksu pohja. Tuota paikan hakemista pitää vain harjoitella, eiköhän se siitä. Leveämpää asentoa voisin kokeilla, mutta meneekö rasitus enemmän takareisille, kuin etu?
^^Mulla on ihan perinteiset sisätossut, niissä on suht paksu pohja. Tuota paikan hakemista pitää vain harjoitella, eiköhän se siitä. Leveämpää asentoa voisin kokeilla, mutta meneekö rasitus enemmän takareisille, kuin etu?
Rautaa tankoon tarpeeksi, niin kyllä ne olkapäät asettuvat itsestään roikkumaan juuri niin kuin pitääkin.
On muuten varmaan huonoimmat mahdolliset kengät kyykkyyn tuollaiset paksupohjaiset kengät. Ite kyykkäsin tyhmyyttäni pitkään pehmytpohjaisilla sisäpelikengillä, mutta kun heitin kengät nurkkaan niin silloin näin valon. Sukkasiltaan oli paljon parempi kyykätä ku sisäpelikengillä. Nykyjään käytän kyllä painonnostokenkiä, mutta pääpointti on se, että pehmytpohjaiset kengät eivät ole kyykkyä varten.
Joku tais mainita sen, että kun painoa otetaan tarpeeksi hartioille kyykätessä, jalat/kantapäät ns, hyllyy kun pohjien materiaali joustaa. Täten polvilumpiossa tapahtuu ylimäärästä liikettä. :wtf:Täytyy nyt ihan kysyä, että minkä takia sisäpelikengät ei sovellu kyykkäämiseen? Kun oon niitä ite käyttäny enkä oo nähny ongelmaa.
Tarkotatko kipeytymisellä että selkä menee punppiin? Missä kohtaa kipuilee?
rautaa tarpeeksi tankoon, niin pääsee kyykyssäkin automaattisesti pohjaan asti, vai?
Riippuu nyt vähän mitä sisäpelikengällä tässä tarkoitetaan mutta kyllä mun mielestä suurimmassa osassa niistä se pohjamateriaali minkä tässä oletetaan hyllyvän on matala sekä kova. Ei nyt tietysti mitään kyykkykenkää vastaa. Sitten taas perinteinen juoksulenkkari on kylä kyykätessä hirveä kun rautaa on tarpeeksi.
En vissiin saanut vielä vastausta siihen, että onko kenelläkään pistää videota missä joku selittäisi vaihe vaiheelta oikeanlaisen kyykkytekniikan? Samaan tyyliin kuin tässä on hyvin penkkitekniikasta: http://www.youtube.com/watch?v=Dh3t6T-nqP0
Kiitoos!