Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaatteko sanoa tuon Do-Winin kengän kokoa suhteessa esim. adidaksen superstariin?
Että onko reilummat vai pienemmät koot..
Adidaksen kengissähän yleensä on aika kapealesti näin suomalaiseen jalkaan ja itsellä tämän takia ei koskaan Adidasta ole kotia asti tullut. Myyjä kertoili, että Do-winin kengissä on leveä lesti, joka sopii hyvin tälläiseen leveään suomalaiseen jalkaan.
Helpoimmalla pääsee, jos mittaat molemmat jalat kantapäästä varpaan kärkeen ja katsot koon taulukosta.
http://www.shoemaker.fi/cms_naytasivu.php?sivu=12
Oma jalka oli 27,5cm eli 44-44,5 ja pitää paikkansa, koska kaikki kenkäni sijoittuvat tuohon. Myyjän pitäisi tuon perusteella saada oikean kokoinen kenkä jalkaan.
Ohho, eipä ois uskonu. Onneks omat raudat ei edes vielä oo kerinny nousemaan niin koviks että tarvis tollasia pähkäillä.
Vähän omituinen lause ku en ite ainakaan jaksa vetää pitkää treeniä loppuun jos käytän kaikissa myötäotetta. Mm. Askelkyykky, mave, ylätalja, penkki, kulmasoutu, kohautukset.. Mut oma tapansa kullakin.
Vähän omituinen lause ku en ite ainakaan jaksa vetää pitkää treeniä loppuun jos käytän kaikissa myötäotetta. Mm. Askelkyykky, mave, ylätalja, penkki, kulmasoutu, kohautukset.. Mut oma tapansa kullakin.
Hei,
Ihan ensimmäiseks sano että kyllä käytin tuota 'search' toimintoa mutta en löytänyt saman tapaista ketjua täältä, joten teenpä uuden. Anteeksi kuitenkin jos tätä on jo kysytty liian monta kertaa (luultavasti on).
Mä olen käynyt salilla pari kk nyt, ja ei muita ongelmia olekkaan paitsi kyykkyjen kanssa:
Mä alotin kyykkäämiset tosi pienillä painoilla jotta mä saan sen tekniikan ensin ihan kunnolla haltuun ja oon nyt pikku hiljaa ruvennut nostaa painoo mutta jostain syystä mun polvet alkaa tärisemään aina kyykätessä? Musta tuntuu että mä käytän jopa liian kevyitä painoja meinaan ei viimenenkään sarja tunnu kovin vaikeelta vielä, joten sen ei pitäs olla liian isot painot.
Pyysin kaveria kattomaan että onko mun "tekniikka" oikein ja se kyllä ei huomannut mitään, mutta välillä kuitenkin mä jopa kuulen kuinka painot kolisee tankoo vasten. Lämmittelyt olen aina tehnyt ensin.
Anteeksi vielä kerran jos en ole huomannut jotain tärkeää, mä tosiaan yritin ettiä tälläsiä kysymyksiä ja luin noita tärkeiksi merkattuja ketjuja.
Toinen juttu, mitä polvi ei siedä: jos juoksen pitkää matkaa asfaltilla, rupee juilimaan.