Tuuletukset oli kieltämättä kohdallaan, kova sarja.kaveri oli silminnähden iloinen uudesta personal best tuloksesta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuuletukset oli kieltämättä kohdallaan, kova sarja.kaveri oli silminnähden iloinen uudesta personal best tuloksesta![]()
Mulla on kyykyssä usein ongelma että erityisesti ylös noustessa kaadun hieman etenpäin varsinkin 80% maksimi painosta. Käytän melko kapeaa jalka-asentoa joten parantuuko asennon leventäminen tämän ongelman? olen kokeillut leveämmällä asennolla mutta kireät sisä reidet estää jalkojen kovin leveälle laittamisen.
Riippumatta siitä, kuinka leveä asentosi on kyykätessä, jalkaterien oikea suunta on se suunta, mihin polvet osoittavat. Jos siis käytät kapeaa asentoa, jalkaterien kuuluu osoittaa lähes suoraan eteenpäin - leveällä asennolla ulospäin.valmentajani sanoi että jalkaterien olisi hyvä osoittaa suoraan eteen pän. Siis onko se ok jos kyykkää kapealla jalkavälillä jalat hieman v asennossa?
Mulla on kyykyssä usein ongelma että erityisesti ylös noustessa kaadun hieman etenpäin varsinkin 80% maksimi painosta. Käytän melko kapeaa jalka-asentoa joten parantuuko asennon leventäminen tämän ongelman? olen kokeillut leveämmällä asennolla mutta kireät sisä reidet estää jalkojen kovin leveälle laittamisen.
Ja olisko kellään ehdotuksia johonkin monipuoliseen keskivartalon tukilihasten treeniin? mieluiten minkä voi tehdä n3-4krt viikossa jalkakyykyn jälkeen.

) ei taas ois neljättä päivää jumissa, kuten aina joskus kovien=onnistuneiden treenien jälkeen ovat. 
Minkälaisia kenkiä käytätte kyykätessä/vetäessä? Itse oon käyttänyt lättäpohjaisia savate-monoja, mutta kyykätessä on kuulemma hyödyllistä, jossa kengässä on vähän enemmän pohjaa ( vrt. lankku kantapäiden alla ).
Minkälaisia kenkiä käytätte kyykätessä/vetäessä? Itse oon käyttänyt lättäpohjaisia savate-monoja, mutta kyykätessä on kuulemma hyödyllistä, jossa kengässä on vähän enemmän pohjaa ( vrt. lankku kantapäiden alla ).