Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joppe, joo olen myös kuullut tuon, että jos ei kipuja, niin ei haittaisi. Ihmettelen vaan, kun se alkoi kuitenkin aika yllättäen ja olisi kyllä ihan kiva päästä siitä eroon. Uskoisin, että tekniikka on ok. Ehkä vain mummonivelet tai jotain.
Mulla tuntuu hackissa ikävästi painetta polvissa, tiedä mistä tämä sitten johtuu :|
Tuo polvien naksuminen/narina ilman kipua on lähinnä siitä nivelen nestekierrosta kiinni. Yleensä loppuu siinä vaiheessa, kun se nivel on kunnolla lämmennyt. Mulla oli kanssa tuota ennen, mutta loppui kun aloin käyttämään neopreenilämppäreitä.
Noita lämmittimiä voisi kokeilla. Huomasin, että se auttaa siihen, kun vaihtaa kyykkäysasentoa niin, että jalat on vähän enemmän levällään jalkaterät ulospäin.
Ei niitä jalkateriä hirveästi tarvitse kääntää ulospäin(15-30 astetta on aika hyvä), mutta polvia ulos painamalla saa paremmat nivelkulmat ja rasitus jakaantuu tasaisemmin eli vähemmän polville.
Vaikuttaako ns. "aku ankka" jalat tuohon ulospäin kääntämiseen?
Jos tarkoitat madaltunutta jalkaholvia niin lonkalta pienellä varauksella heittäisin neuvon, että pidä jalkaterät tavallista enemmän eteenpäin ja pyri kyykyssä korostamaan lonkan ulkokiertoa, polvia todella rajusti ulos siis. Mobilitywodin Kelly Starretilla tais olla jotain hyviä vinkkejä tuohon, mutta en kyllä muista jaksoa.
Mulla tuntuu hackissa ikävästi painetta polvissa, tiedä mistä tämä sitten johtuu :|
^Hack-koneessa ass to grass on huono?
Ei niitä jalkateriä hirveästi tarvitse kääntää ulospäin(15-30 astetta on aika hyvä), mutta polvia ulos painamalla saa paremmat nivelkulmat ja rasitus jakaantuu tasaisemmin eli vähemmän polville.
Polvia ulos painamalla? Jalkaterien ja polvien pitäisi kuitenkin sojottaa samaan suuntaan?
Kuinkas paljon toistoja ja sarjoja mun pitäs tehä, kun massaa oon hankkimasa mavella?
Kuinkas paljon toistoja ja sarjoja mun pitäs tehä, kun massaa oon hankkimasa mavella?
Riippuu treenijaosta