Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kiuaskivi
Onko tää vaan tottumuskysymys vai onko mulla jääny joku pers kautta sisempi reisilihas reenaamatta?
Mä oon tottunu ottaan kapeeta kyykkyä. Max on onoin 200kg kieppeissä (oma paino 83kg), kaikki huipputulokset on kuitenkin tehty leveellä asennolla. Kokeilin sitä ja otti perseeseen ihan tolkuttomsti, sarjapainot myös putosi melkeen 20 kiloo sarjoissa.
Mikä kumma on? Onko tää vaan tottumuskysymys vai onko mulla jääny joku pers kautta sisempi reisilihas reenaamatta?
Originally posted by tommih
Joo, perseeseen ottaa ja meitsillä sattuu nivusiin:(
Kun kattoo skaboja, niín kyllä ne hemmot kyykkää aivan SAATANA leveällä:whip:
Mä oon ottanut kapeeta kyykkyä ja sumolla maastavetoa. Eli kaikki niinku päinvastoin mitä oppikirjat kertoo )maastavedossa 9 kymmenestä huipputuloksetsta on tehty kapealla. Nyt meinaan kokeilla asentojen vaihtoa josko siillä tuloksiin tulis muutosta
Originally posted by fullpower
Jos voimanostossa ei olisi rikoita olisi kapeitakin kyykkääjiä huomattavasti enemmän ja super leveet kyykyt kapenisivat varmasti. Trikoot potkasee paremmin leveellä
Originally posted by fullpower
Jos voimanostossa ei olisi rikoita olisi kapeitakin kyykkääjiä huomattavasti enemmän ja super leveet kyykyt kapenisivat varmasti. Trikoot potkasee paremmin leveellä .
Löysin googlella (en tiedä onko paska vai hyvä), saa sitä informaatiota itsekin hakea...Originally posted by tommih
"roomalainen maastaveto" wtf![]()
Originally posted by Zamp
en uskalla mennä kauhean alas ku pyllähdän perseelleni kuitenkin![]()