Käytänpä tätä ketjua hyväksi ja kysäisen että
Onko mavessa mitään väliä että käyttääkö ristiotetta vaihdellen vai pelkästään myötäotetta?
Sitä väliä että ristiotteella pysyy isommat raudat otteessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytänpä tätä ketjua hyväksi ja kysäisen että
Onko mavessa mitään väliä että käyttääkö ristiotetta vaihdellen vai pelkästään myötäotetta?
Tänään tein maven ja otin vyön mukaan, kun lisäsin painoja, ni kyllä tuntu muuten hyvältä tehdä. Oli oikeen tukeva olo ja hyvin meni.
Mutta sitten itse kysymykseen. Vahvistaako tuo mave selkää, jos käyttää vyötä? Koska jos se ei vahvista ni silloin tekisi mieli jättää tuo vyö pois, mutta kertokaas nyt vyön hyöty ja haittapuolet.
Niinkuin elasto jo sanoikin niin ei vyö selkää eliminoi pois vaan lisää oikein käytettynä tukevuutta keskivartaloon.Mutta sitten itse kysymykseen. Vahvistaako tuo mave selkää, jos käyttää vyötä? Koska jos se ei vahvista ni silloin tekisi mieli jättää tuo vyö pois, mutta kertokaas nyt vyön hyöty ja haittapuolet.

Itse en samassa reenissä tekisi tuota maastavetoa kyykyn kanssa mutta jos sulla ei keskikroppa väsy liikaa tuossa kyykyssä niin miksei sitä maveakin voisi tehdä. Mutta ehottomasti ennen prässiä mave.Mitä mieltä ootte siitä jos ottaisin tähän alla olevaan ohjelmaan mukaan vielä tavallisen maven?
Kyykky / Prässi /*** MAVE **** 2 x
Taas on alaselkä rajapuuna eli mitään haittaa ei pitäisi olla tehdä siihen syvyyteen asti, johon pääsee alaselän pyöristymättä.Onko muuten jotain hyötyä tai haittaa jos kyykyn tekee ihan pohjaan asti?

Itse en samassa reenissä tekisi tuota maastavetoa kyykyn kanssa mutta jos sulla ei keskikroppa väsy liikaa tuossa kyykyssä niin miksei sitä maveakin voisi tehdä. Mutta ehottomasti ennen prässiä mave.
Sä varmaan teet 3 kertaa viikkoon ton reenin? Maastavedon neuvoisin tekemään vain kerta viikkoon ja silloin voisit tehdä sen tuon kyykyn korvaavana, ei ota alaselkä liikaa hittiä. Ainakaan yhtäpaljon kuin jos tekisi sekä kyykyn että maven 3x viikkoon..
Taas on alaselkä rajapuuna eli mitään haittaa ei pitäisi olla tehdä siihen syvyyteen asti, johon pääsee alaselän pyöristymättä.![]()