Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Kaipa täytyy tota mave-tekniikkaa yrittää tutkiskella enemmän. Vaikka kipu on nimenomaan välittömästi noston jälkeen ei esim seuraavana päivänä jne. Eli olisko toi ihan asiaan kuuluvaa...?
Penkki perseen alla ei ole kovin hyvä idea, se saattaa olla jopa vaarallista.
Siis, sarjan/noston aikana vai sarjan jälkeen? Jos se nostaessa tuntuu, niin sinulla on väärä tekniikka ja nostat painon liikaa selällä, etkä jaloilla, joilla nosto olisi tarkoitus tehdä.
tätä on kysytty varmaan jo vaikka kuinka monesti, mutta mitkä lihakset etupäässä vaikuttaa siihen kyykyn syvyyteen ja selän pyöristymiseen?
Tota kyykkyähän voi tehdä aika monella tapaa, nyt olen tehnyt melko pystyssä. Jos menee alemmas täytyy tietysti mennä enempi etukenoon ja tuntuu että tulee selälle vaan painoa, mutta niinpä sen kai kuuluukin...
Lantion liikkuvuus aika paljon. Esimerkiksi juminen perse rajoittaa liikerataa aika reilusti.
Kokeile joko skugen tekniikaa ja ota lankku kantapäiden alle tai sitten liityt astetta HC:mpien joukkoon eli teet etukyykkä jolloin ei ole vaaraa, että selkä "hajoaisi" ja menisit liian etukenoon, kun raudat ovat edessä. Toki tekniikka on vaikeampi, jota en kyllä itse ymmärrä laisinkaan, kun itselle etykyykky on ollut tuhat kertaa luonnollisempi ja helpompi tehdä kuin takakyykky, mutta kannataa kokeille. Lupaan, että etureidet räjähtää. ;)Tota kyykkyähän voi tehdä aika monella tapaa, nyt olen tehnyt melko pystyssä. Jos menee alemmas täytyy tietysti mennä enempi etukenoon ja tuntuu että tulee selälle vaan painoa, mutta niinpä sen kai kuuluukin...
Kokeile joko skugen tekniikaa ja ota lankku kantapäiden alle tai sitten liityt astetta HC:mpien joukkoon eli teet etukyykkä jolloin ei ole vaaraa, että selkä "hajoaisi" ja menisit liian etukenoon, kun raudat ovat edessä.
Siis missä vaiheessa mavessa ja kyykyssä kannattaa alkaa käyttämään vyötä jos treenaa bodya? Heti kun tekniikka on kunnossa?
Toki jossain todella kovissa kyykky/mave sarjoissa voi vyötä käyttää, mutta itse tykkään lähinnä lämmittävästä ja löysästä neopreeni vyöstä. Kts. Leaderin mallit.Kokeile joko skugen tekniikaa ja ota lankku kantapäiden alle tai sitten liityt astetta HC:mpien joukkoon eli teet etukyykkä jolloin ei ole vaaraa, että selkä "hajoaisi" ja menisit liian etukenoon, kun raudat ovat edessä. Toki tekniikka on vaikeampi, jota en kyllä itse ymmärrä laisinkaan, kun itselle etykyykky on ollut tuhat kertaa luonnollisempi ja helpompi tehdä kuin takakyykky, mutta kannataa kokeille. Lupaan, että etureidet räjähtää. ;)