Jos et harrasta voimailua, niin smith on hyvä. Itse suosin smithiä, koska treenaan yksin ja voin tehdä sarjat täysillä isoilla painoilla. Smithin antama tuki on siis isoin plussa. Mielestäni hyvä puoli on se, että on helpompi kyykätä joskus todella leveillä ja joskus taas todella kapeilla askelleveyksillä, eikä tarvitse pelätä kellahtavansa kumoon
Millasia lämmittimiä olet käyttänyt? Mun pitäis ostaa, ja oon vähän kierrellytkin liikkeitä. Kaikissa urheiluliikkeissä myydään ainakin sellaista mustaa neopreenitukea. Mutta tarviiko lämmittimen olla tuki, vaikka tuskin siitä tuestakaan on jalkatreenissä haittaa. Vai onko erikseen pelkkiä lämmittimiä? Suositelkaa?! Mietin tässä millaisiin rahat kannattaa sijoittaa. Mulla ei siis mitään vikaa polvissa, ihan vaan ennaltaehkäsyks.
Kupla sanoi:Polvien naksumiseen ja kipeytymiseen auttaa polvenlämmittimet.(todella hyvät)
Millasia lämmittimiä olet käyttänyt? Mun pitäis ostaa, ja oon vähän kierrellytkin liikkeitä. Kaikissa urheiluliikkeissä myydään ainakin sellaista mustaa neopreenitukea. Mutta tarviiko lämmittimen olla tuki, vaikka tuskin siitä tuestakaan on jalkatreenissä haittaa. Vai onko erikseen pelkkiä lämmittimiä? Suositelkaa?! Mietin tässä millaisiin rahat kannattaa sijoittaa. Mulla ei siis mitään vikaa polvissa, ihan vaan ennaltaehkäsyks.