Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoituksena koko kroppa 3-jakoisen näin etukäteen suunniteltuna (Työntävätät/Vetävät/Jalat)
Aarne sanoi:Eli noissa liikkeissä selkä menee ihan jumiin, luultavasti siitä syystä, koska mulla on jo pitkään ollut selkävaivoja muutenkin.
Pulla sanoi:No kyykyyn nyt Hack-kyykky ja prässi, ei pitäs kummankaan rassata selkää olleskaan. Maveen en kyllä keksi...
Miten olisi vetoremmit? Olen niiden kova vastustaja, mutta hackkyykky tangolla on ainoa liike, johon ne ovat suorastaan välttämättömät, eivät vain tarpeelliset. Viimeksi viime viikolla tein ja tykkäsin. Noin 10-v on reeniä takana, eli en ehkä enää käy aloittelijasta. :Dzztop sanoi:voihan tuota ihan aloittelijat tehdä,mutta jos pitemään jumpannu jo niin antaa kyllä sormivoimat kenellä tahansa periksi ennen reisiä.
Juuh, tuossa onkin tosiaan tärkeätä ettei siinä prässissä vaan löhöä vaan kiinnittää siihen asentoon oikeasti huomiota. Rinta kannattaa olla kaarella ja pää nojaa siihen tukeen. Kun asento on oikeanlainen pääsee liikkeessä huomattavasti syvemmälle ilman, että takapuoli nousee penkistä tai alaselkä pyöristyy.Wildemar sanoi:Prässi kyllä ottaa meikäläisen mielestä selän alafileisiinkin jo senkin takia, että vaikuttaa paljolti takareiskoihin ja pakaroihin. Selkä myös pääsee ala-asennossa varsin helposti pyöristymään edes snadisti, jos siihen ei kiinnitä erityistä huomioita.
zztop sanoi:itse tein aikanaan just tuollai tanko käsillä roikkuen hackkia,mutta alko tuntumaan väärinpäiseltä maastavedolta...eikä jaksanut pitää tarpeeksi suuria painoja näpeillä,että jalat kehittyis..se oli joskus sillon ihan alussa..ennen ku uskalsin vääntyä oikealle jumppasalille![]()
voihan tuota ihan aloittelijat tehdä,mutta jos pitemään jumpannu jo niin antaa kyllä sormivoimat kenellä tahansa periksi ennen reisiä.
Joo,tästä mäkin lähtisin hommaa purkaan...ja onhan noi kyykky ja mave semmosia liikkeitä,että jos ne väärin tekee,niin kyllä siinä selkä kärsii,vaikkei siinä muuten mitään vikaa olisikaan.Lapo sanoi:Ja lääkärillähän on käyty? Joku asiantunteva kiropraktikko tai fysioterapeuttikin voi osata hoitaa homman ja pääset taas tekemään tangolla kunnolla noita liikkeitä. Jos joskus pääset kuntoon niin tuon hack kyykyn voi muuten sitten tehdä kanssa tangolla...