Salomaha
100050080
veijari sanoi:Ok... kunhan joskus saan aikaiseksi hankkia nuo niin voin vaikka tänne kertoilla että onko niistä hyötyä vai ei. Ja nuo Red Devilit on siis "ampuvat" eikö?
Potkaset ovat kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
veijari sanoi:Ok... kunhan joskus saan aikaiseksi hankkia nuo niin voin vaikka tänne kertoilla että onko niistä hyötyä vai ei. Ja nuo Red Devilit on siis "ampuvat" eikö?
OK... sitten eiku tilaus listaan, jos vaikka toisivat tulosta vähäsen :DSalomaa sanoi:Potkaset ovat kyllä.
Mies847 sanoi:Itse itseäni lainaten, paljonkos luulette mulla kyykkymaksimin olevan? Muuten tuossa ekassa pitäs olla 7,6,5x120kg, kirjotusvirhe näköjään![]()

veijari sanoi:OK... sitten eiku tilaus listaan, jos vaikka toisivat tulosta vähäsen :D
OT: mites muuten käytetäänkö raw-kisoissa siteitä vaiko vain vyötä?
Gdane sanoi:jees.. 2kk voimanostoreenin aloittamisen jälkeen puhkesi välietappina 200kg vyö varusteena ja raw kisoissa. (tosin hylky tuli 2/1 mutta kevyt se oli silti)
Ja ei ku kohti 250kg:tä :whip:
2-1 hylky ainakin kertoo siitä että se on ollut todella lähellä hyväksymistä ja kun vielä kevyt oli, niin olisi vain rohkeasti pitänyt pudottaa alemmas.teitkö menneenä viikonloppuna sen?Gdane sanoi:näitkö sinä sen kyykyn?
neutraali sanoi:teitkö menneenä viikonloppuna sen?
olin paikalla ja just videolta katoin tuon kyykynGdane sanoi:
, oli kyllä kevyt, oletko kauan muuten reenaillut noin yleisesti ottaen kun ihmettelin kisoissa kun olet aika vahvan näköinen mutta pena ei oikein kulkenut. kaverillekin sanoin että miten noin vahvan näköinen sälli ei saa enempää penkistä
, no harjoittelulla saat senkin kovaksi :thumbs: tuosta kyykystä vielä, ei tuo kyllä edes vajaalta näyttänyt,hyvä kyykky oli, on mennyt erillaisetkin kyykyt läpi, kumma ettei tuo mennyt.neutraali sanoi:olin paikalla ja just videolta katoin tuon kyykyn, oli kyllä kevyt, oletko kauan muuten reenaillut noin yleisesti ottaen kun ihmettelin kisoissa kun olet aika vahvan näköinen mutta pena ei oikein kulkenut. kaverillekin sanoin että miten noin vahvan näköinen sälli ei saa enempää penkistä
, no harjoittelulla saat senkin kovaksi :thumbs: tuosta kyykystä vielä, ei tuo kyllä edes vajaalta näyttänyt,hyvä kyykky oli, on mennyt erillaisetkin kyykyt läpi, kumma ettei tuo mennyt.

saecci sanoi:Mulla just viime kerralla alko mennä vähän liikaa jullen puolelle kun painot kasvo. Ei kyllä todellakaan ole hyväksi selälle (tosin kyllä otti kivasti.. :D ei kuitenkaan sattunut). Tuntuu vaan että kun on isot painot ja selkä suorana niin ei pääse tarpeeks alas. Eli pitäiskö nyt laittaa palikka kantapäitten alle (ainakin auttais hetkeks) vai venytellä tai jotain muuta? Viisaammat neuvokoon!![]()

Hämmer sanoi:Kyllä sen back squatinkin imo saa menemään quadseille. Tarpeeksi kapea jalka-asento - jalat jopa yhteen, jos vain pysyy pystyssä - sekä huolehtii siitä, ettei polvi karkaa pahasti eteen laskuvaiheessa. Pienet painot ja monta toistoa, niin oikea asento löytyy.
Tosin suosittelen silti etukyykkyä, kuningasliike.
Tällä kertaa treeni meni reisille (ei käteen eikä hanurille).Ei huono, kunhan alaselkä ja perse pysyvät tiukkana ja kaarella. Muuten on alaselkä ennemmin tai myöhemmin rikki.Hämmer sanoi:Se, ettei kyykky ota takareisiin tai pakaroihin, ei aina ole suinkaan huono asia.
Jos on tarkoituksena treenata jalat jaolla etureidet/takareidet ja eri päivinä, niin pelkkiä etureisiä aktivoiva kyykky on mainio liike.
Itse teen etureisille pääliikkeenä etukyykyn ja takakyykyn jalat melkein yhdessä.