Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite kun olin 15v niin penkistä nousi varmaan 40kg nyt menee 70kg 16v
Pituutta on 181cm ja painoa 71kg

Leukoja menee 10 painoilla ei oo ikinä tullu koitettua

Ite pukkasin 9lk 60kg penkistä ilman treenejä. Sillon se tuntu kovaltakin suoritukselta:D

Zone-sarja -42%
No onkos tuo nyt niin mahdotonta? Nosti mun kaveriki viime joulukuussa ilman treeniä 82,5kg ja painoi itse 61kg, eli ei tuo 60kg ilman treeniä ole niin hurja.. Joillaki vain on lahjoja. Hän tosin oli silloin 16v mutta vuosi sinne tai tänne.

Ei 60kg ole niin paha ilman treeniä. Riippuu vaan niin kovin ihmisestä. Samat kilot itsekin pukkasin ylös kun seitsemännellä luokalla ensimmäistä kertaa penkkipunnerrusta koitin (ja luonnollisesti heti maksimia, kuinkas muutenkaan). Tuolloin massaa huikeat 59kg itsellä. Luulin kauan, että olisi ollut hyvä treenaamatta vedetyksi tulokseksi, kunnes kuulin, että eräs puolituttu olisi penkannut 90kg ilman treeniä :D Tosin pari vuotta vanhempana ja tiedä sitten, että oliko sekään 100% totta, mutta ainakin itse voisin uskoa niin.
Edit: Niin oli mulla sentään huikea vuoden painitausta ennen kyseistä tapahtumaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei tullut melkeen 2 vuoteen urheiltua ja samoissa mitoissa checkerin kanssa.

Elikkäs, pitää vähän päivitellä omia tuloksia:
Penkki: 1x 96kg
Kyykky (hack): 1x 100kg, suht kevyt, vasta alottanu tekemään, joten vielä en 100% maxia ole edes koittanut.
MaVe: 1x100kg, kevyt myös, mutta tästä ylöspäin tekniikka alkaa hajoamaan liikaa, joten ei muutaku lisää harjoittelua ja 110..
Ikä 15 ja paino n.95kg

Jepjep, kyllähän sitä vähän saisi enemmän, mutta pikkuhiljaa mennään, ei viitti ottaa mitään riskejä selän kanssa. Jajoo, liikaa ylävartaloon keskittyny, mut niin se tuntuu melkein kaikilla alussa olevan. =P

Tässä vähän omia max tuloksia
Mave: 90 Kg ei uskalla koittaa enempää kun ei tekniikka ole mikään paras.
Kyykky: 65 Kg kyykkyy ei oo tullut paljoa tehtyä kun huonot polvet:S
Penkki: 55 Kg ei oo paljoo tullut tehtyä kun ohjelmaan ei kuulu penkkii...
Punttaamista on nyt treenattu joku 3-4 kk. Omasta mielestä kehitystä tullut ihan mukavasti lähtötilanteeseen katottuna.
Ja mitat 181cm/69 Kg. Ite väännän tällä hetkellä 2-jakosella. ;)

Tässä vähän omia max tuloksia
Mave: 90 Kg ei uskalla koittaa enempää kun ei tekniikka ole mikään paras.
Kyykky: 65 Kg kyykkyy ei oo tullut paljoa tehtyä kun huonot polvet:S
Penkki: 55 Kg ei oo paljoo tullut tehtyä kun ohjelmaan ei kuulu penkkii...
Punttaamista on nyt treenattu joku 3-4 kk. Omasta mielestä kehitystä tullut ihan mukavasti lähtötilanteeseen katottuna.
Ja mitat 181cm/69 Kg. Ite väännän tällä hetkellä 2-jakosella. ;)

Heh, kaikkiin löytyy joku tekosyy :hyvä: Ja syö nyt ihmeessä enemmän että kehityt!

Haha, hauska kyl lukea näitä tosiaan. :D

Osalla porukasta aika ihmeen kovia kyykkyjä kyllä täällä. Esim. 120kg kyykky on jo kova oikeasti.

Back
Ylös Bottom