Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kassee, on sillä jos on tämmönen 172cm tappi :D en mä siitä tosin ole jaksanut stressata, kovaa treeniä vaan kun näin nuorena vielä on palautuminenkin huipussaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juu, toi on kyl totta. Ei se sitä nettimunaa kasvata vaikka kuinka paljon lisäis kiloja. Mutta kyllä mää uskon ainakin valtaosan tänne kirjoitelleiden antaneen oikean tuloksensa.

Saanko kysyä, paljonko arvelet itselläsi nousevan (suuripiirteisesti, viiden kilon tarkkuudella)?

E: edellisen viestin "jalkamaksimi" on siis jalkaprässimaksimi...

Jooh, penkki 55x6, nyt en kyllä muista oliko 50 vai 55.. ( eli se maksimi siellä 65 hujakoilla) ei muistaakseni tullut 6 toistossa varmistajan apua. Jalkaprässissä suurimmat painot millä oon vetäny on 100x12x3, kulmasoutu 40x10 (kulmasoutuun en oo saanu muilta palautetta tekniikasta), mavea en harrasta, kyykkyä tangolla vaan kokeillu.. hauis sarja menee 7x10x3 jotakuinkin. Paha rupee noita heittelee kun enkkoja kokeillu:) Dippejä kokeilin niin jotain 5 toiston sarjaa hikisesti. leukoja meni ulkoilukentällä 4 . Pystypunnerrusta lenkkipolun isoimmalla ''puulla'' 10 toistoa.... Joskus vois noita enkkoja katella ja kirjottaa selvemmin..

Vaikken ookkaa 15 vaan 16 niin voin kai silti vastata.

Itellä menee ihmeellisesti nämä tulokset.
Penkissä saan jotai 2x13x40kg, leukoja ~6, kyykkyä teen 4x13x51, dippejä saan jonkun 2 tai 3.

Mutta sitten...kulmasoutua teen tangolla helpostikkin 45 kilolla. Normaalisti jotain 2x13x48kg. Onko tämä outoa teiän mielestä?

No eipä oikeestaan, tekniikoitahan on yhtä monia ku tekijöitä. Saatko kunnollista tuntumaa sinne minne pitää tuolla kulmasoudulla?

No eipä oikeestaan, tekniikoitahan on yhtä monia ku tekijöitä. Saatko kunnollista tuntumaa sinne minne pitää tuolla kulmasoudulla?

Saan tosi hyvin ja sen takia onkin mun lempiliike:rock: Tuonne lapojen väliin ja yläselkään muutenki ottaa tosi hyvin.

^^ Jooh, otatko tossa vauhtia yhtään jaloilla? mulla ainakin potkii aika hyvin jo ton 40x10, saatikka sarjoina.. Se nimittäin noi tulokset yleensä siitä vauhdista riippuu aika paljon. Ite yritän liikkeet todellakin tehdä vauhditta, ylätaljaa jos tekee niin siinä ei tuu sitä selällä vauhditusta, tosin mun tulokset onkin salilla varmaan pienimmät... Tosin enhän mä olekkaan nyt kun vasta hermottanut, ja 1viikon tehny sitten uutta ohjelmaa. Noissa liikkeissä on vaan se et jos lähtee sinne salille heti alkuun riehuu niin kyllä menee paikat rikki ja sit ihmetellään. Kaikkiin liikkeisiin kuitenkin jonkinnäköstä heijaria saa.

En ota. Koitan tehä mahollisimman puhtaasti. Ennätys taitaa olla jotai 13x51kg. Kuitenki viime treenissä laitoin alussa jotai 48 tjs. ni tuntu ettei oikein jaksa, tekniikka meni surkeaksi jne. Otin raakasti 10 kiloa pois ja vieläki tuntu vähän painavalta. Jotenki oli voimat tosiaanki vähissä viime treenissä. : o

Pitää kattoa nyt huomenna sitten miten menee.

En ota. Koitan tehä mahollisimman puhtaasti. Ennätys taitaa olla jotai 13x51kg. Kuitenki viime treenissä laitoin alussa jotai 48 tjs. ni tuntu ettei oikein jaksa, tekniikka meni surkeaksi jne. Otin raakasti 10 kiloa pois ja vieläki tuntu vähän painavalta. Jotenki oli voimat tosiaanki vähissä viime treenissä. : o

Pitää kattoa nyt huomenna sitten miten menee.
Kannattaisko levätä välillä? Eikä heti seuraavana päivänä rynnätä salille, jos tuntuu että voimat on ihan finaalissa?

Kannattaisko levätä välillä? Eikä heti seuraavana päivänä rynnätä salille, jos tuntuu että voimat on ihan finaalissa?

Ja tämä viime treenihän oli....perjantaina. Eli 3*24h=72h lepoa tulee perjantain treenistä ennen huomista treeniä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos penkki tekniikka on kunnossa ja ei oo runkku /epäpuhtaita niin ihan jees tulos.. ei mikään mahdoton mut kyl saa puskea aika paljon.. Tosin kun sulla on vaan pena ja mave niin tulee aika nopee mieleen RHP, mut koska laitoit vaan ''muutaman'' niin ..eiköhän toi yritetä itekkin juntata ennen joulua =)
E: semi turha muuten thredi koska jokaisella ''puhdas'' liike tarkoittaa eriasiaa, ja ketään ei voi vertailla (lue:geenit, lähtökohta urheilussa) Kaikki huonotuloksiset (minä ) elkää ressatko

jos penkki tekniikka on kunnossa ja ei oo runkku /epäpuhtaita niin ihan jees tulos.. ei mikään mahdoton mut kyl saa puskea aika paljon.. Tosin kun sulla on vaan pena ja mave niin tulee aika nopee mieleen RHP, mut koska laitoit vaan ''muutaman'' niin ..eiköhän toi yritetä itekkin juntata ennen joulua =)
E: semi turha muuten thredi koska jokaisella ''puhdas'' liike tarkoittaa eriasiaa, ja ketään ei voi vertailla (lue:geenit, lähtökohta urheilussa) Kaikki huonotuloksiset (minä ) elkää ressatko
No eiköhän se puhdas tarkota suunnilleen samaa kaikilla. Tullu näköjään tapa vaan valittaa tosta mitenkä "puhdas" tarkoittaa jokaiselle eri asiaa. Eiköhän kaikille ole esim. selvä mitä tarkoittaa puhdas hauiskääntö levytangolla. Selkä on suorana, kyynerpäät ei nojaa mihinkään ja pysyvät kylkien lähellä, ei heijata ja negatiivinen vaihe tehdään hitaasti eikä pudottamalla sitä tankoa alas.

Ikä 15v syksyllä täytän 16v. Salilla olen käynyt noin 2 vuotta. Mittani ovat 174cm ja 83kg.
Tässä muutamia tuloksia:maastaveto 1x190kg,3x175kg Raw,kyykky 1x130kg,3x120kg Raw
ja syvyys oli niin että takareidet hipaisivat pohkeita eli ihan pohjista. penkki:6x80kg,10x70kg Raw, ykköstä en ole koittanut nyt pitkään aikaan,mutta kai se joku 95kg voisi olla. Hauiskääntö suoralla tangolla:6x55kg kohtuu puhtaasti.

Kiitos apulus ja wnbkeho. Tänään otin uuden sarjaenkan mavessa vetämällä 3x180kg ja joka toiston pysäytin maassa eli en tehnyt minkäänlaista pomppua. Varusteena vyö.

pakkohan näihin tulos threadeihin aina jotain on tunkea :D. Elikkäs ikää oli sen 15v (-93), pituutta 185cm, ja paino noin 83.5kg.
Kyykky: 2x4x120kg
Maastaveto: 1x140kg (kokeilua, ei tule vedettyä säännöllisesti, vaan hyvin harvoin)
Penkkipunnerrus:1x95kg

Zone-sarja -42%
Tän ikäsissä huomaa, että mitä enemmän elopainoa löytyy niin sitä kovempia tuloksia.
Toivottavasti sitä alkais itellekki tulemaan. Paitsi onhan tässä 1 v 5 kk tullu painoo ihan mukavasti, 49 kg ---> 63 kg :D
Salilla tullu käytyä vasta heinäkuu ja bulkilla mennään.
Ikää siis 16 v ja pituutta 175 cm.

Back
Ylös Bottom