Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en kyllä tajua miten vitussa noihin 80kg elopainoihin pääsee..
Ite (-93),175cm, ennen saliharrastusta painoin 70kg, alotin salilla käynnin 2000-2500kcal, Paino tippu 65 (tosin nestepöhö tais lähteä), sitten nostin 3000kcal, saanu takasin 70-71kilon paikkeille.. Olin tossa viikon kipee, tippu 68.. Nyt heittelee 69-71 paikkeille.. Mä en tajua että mikä helvetti siinä on kun paino ei nouse, pitäs varmaan vetää se sankarilliset 11000kcal (lue:uimarit) Mä oon aerobistakin vähän vähemmälle jättäny ettei tarviis enempää mättää, toi on vielä ihan perseestä kun melkeen kokoajan joutus ressaa syömisistä.. Ei vaan pysty käsittää..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä en kyllä tajua miten vitussa noihin 80kg elopainoihin pääsee..
Ite (-93),175cm, ennen saliharrastusta painoin 70kg, alotin salilla käynnin 2000-2500kcal, Paino tippu 65 (tosin nestepöhö tais lähteä), sitten nostin 3000kcal, saanu takasin 70-71kilon paikkeille.. Olin tossa viikon kipee, tippu 68.. Nyt heittelee 69-71 paikkeille.. Mä en tajua että mikä helvetti siinä on kun paino ei nouse, pitäs varmaan vetää se sankarilliset 11000kcal (lue:uimarit) Mä oon aerobistakin vähän vähemmälle jättäny ettei tarviis enempää mättää, toi on vielä ihan perseestä kun melkeen kokoajan joutus ressaa syömisistä.. Ei vaan pysty käsittää..

itellä 2 vuotta salia takana ja tää painonnostaminen on ollut aina pohdittavana, ensiksi en käynyt vaa-alla ollenkaan kun lihakset näytti vaan kasvavan sitten puolen vuoden jälkeen vaaka tuli mukaan ja huomasin että vaaka näytti melkeeen koko ajan sitä samaa n80kg, mutta lihakset näytti isommilta, kuvista huomasin selvästi kiristyneeni. sitten vuoden jälkeen alkoi sarjapainojen ja elopainon armoton kasvatus tietenkin maltilla. nyt n85kg eikä ylimäärästä rasvaa ole vieläkään tullut vaikka painoa on yritetty huolella nostaa. no eipä tuo ole haitannut kun paino on silti noussut mutta ens talvena ois tarkotus nostaa se paino maltilla taas siihe 90kg asti :puntti:

itellä 2 vuotta salia takana ja tää painonnostaminen on ollut aina pohdittavana, ensiksi en käynyt vaa-alla ollenkaan kun lihakset näytti vaan kasvavan sitten puolen vuoden jälkeen vaaka tuli mukaan ja huomasin että vaaka näytti melkeeen koko ajan sitä samaa n80kg, mutta lihakset näytti isommilta, kuvista huomasin selvästi kiristyneeni. sitten vuoden jälkeen alkoi sarjapainojen ja elopainon armoton kasvatus tietenkin maltilla. nyt n85kg eikä ylimäärästä rasvaa ole vieläkään tullut vaikka painoa on yritetty huolella nostaa. no eipä tuo ole haitannut kun paino on silti noussut mutta ens talvena ois tarkotus nostaa se paino maltilla taas siihe 90kg asti :puntti:
No siis mä en ole edes kireessä kunnossa :hyvä: Eikä lihaksetkaan missään kehuttavassa kunnossa ole..
Mut ei voi muuta sanoa kun että on toi kärsivällisyyden laji, ja on aika kunnioitettavaa et porukka lähtee rauhallisilla painoilla ja kasvaa hitaasti , mut silti motivaatio ei kuse..Ei mullakaan kyllä kuse motivaatio mut kuitenkin, Jätkät painaa jo 14-15vuotiaina 80kg, :puntti:

No siis mä en ole edes kireessä kunnossa :hyvä: Eikä lihaksetkaan missään kehuttavassa kunnossa ole..
Mut ei voi muuta sanoa kun että on toi kärsivällisyyden laji, ja on aika kunnioitettavaa et porukka lähtee rauhallisilla painoilla ja kasvaa hitaasti , mut silti motivaatio ei kuse..Ei mullakaan kyllä kuse motivaatio mut kuitenkin, Jätkät painaa jo 14-15vuotiaina 80kg, :puntti:

Se on aika paljolti ruumiinrakenteestakin kiinni, endomorfisella ruumiinrakenteella saa 80kg painon aika äkkiä (etenkin jos on vielä vähän rasvaa). Mutta jos on ruumiinrakenteeltaan hoikka, ei paino nouse läheskään niin nopeasti.
Tällähetkellä on minullakin sellainen tilanne että lihakset kasvaa, mutta paino laskee (nyttemmin pysyy samana). Kiristymistä tapahtunut.

t. 171cm/80kg, 10kk sitten 171cm/87½kg

Noh, kutosluokalla painoin 36kg, ysillä ekaakertaa pääsin 70kg... Mut kyl on pakko sanoo et ahistaa kun toi vaaka ei anna periks vaikka mitä tekis.. 71 on ollu tän kesän max, ja peruskoulunpäättötodistus nyt hanskassa et onhan ihan hyvin tota painoa tullu ja ei oo ollu läskiä pahemmin ainakaan.. ei kyllä lihastakaan, noh toivotaan että päästään 80kg ja sit kireeseen 80kg kuntoon:P Tosin eihän se ois paha jos ois isoissa lihaksissa ja kireessä kunnossa 70kilonen mutta kyllä kun on hirveet siimat ja painaa 70kg niin ei oikeen toimi..
E:katoin just noita erilaisia tyylejä (endomorfit ja mesomorfit tjsp) Niin ei niistä oikeen mikään taida täsmäävän:D Ehkä se on eniten toi mesomorfi, tosin eipä mulla paksuja ranteita ja nilkkoja ole yms.. mä en oikeen kuulu noista kolmesta mihinkään :( en mä nyt oo kuitenkaan pitkä ja sillee .. enkä enää ees hontelo:D olin kutosella hontelo

Meikäläinen painoi viime vuoden alussa kun punttitouhut aloitin kunnolla, niin abaut vähän reilu 60kiloa. Parhaimmillaan paino pyöri muutama kuukausi sitten 87-88. Kalorit pyörivät päivästä riippuen 3500kcal-5000kcal :)

Noh, kutosluokalla painoin 36kg, ysillä ekaakertaa pääsin 70kg... Mut kyl on pakko sanoo et ahistaa kun toi vaaka ei anna periks vaikka mitä tekis.. 71 on ollu tän kesän max, ja peruskoulunpäättötodistus nyt hanskassa et onhan ihan hyvin tota painoa tullu ja ei oo ollu läskiä pahemmin ainakaan.. ei kyllä lihastakaan, noh toivotaan että päästään 80kg ja sit kireeseen 80kg kuntoon:P Tosin eihän se ois paha jos ois isoissa lihaksissa ja kireessä kunnossa 70kilonen mutta kyllä kun on hirveet siimat ja painaa 70kg niin ei oikeen toimi..
Minkä ihmeen takia pitää painaa mahdollisimman paljon? Jos meinaat lihasta kasvatella niin kannattaa enempi katsella sitä peilikuvaa. Alussa tietty jos on kovin hoikka kuten itsekin olin niin sitä painoa tulee helposti, mutta myöhemmin ei ole mitään järkeä kerätä liikaa painoa kun kehitys hidastuu. Siitä ei kuitenkaan enää kovin suuri osa ole lihasta. Malttia vaan peliin. Mä alotin reilu 6 vuotta sitten jostain 170cm/46kg mitoista. Tällä hetkellä siltikin 80kg on mulle hieman liikaa, koska haluan pysytellä suht kireässä kunnossa. Ei kauheasti yli 10% rasvoissa. Pituutta mulla on nykyään 173-174cm. Kyllä mä joskus talvisin painan sen 80 tai hieman yli kun koitan lihasmassaa lisätä, mutta silti se on hieman liian pehmeä kunto vielä mun silmään siinä painossa. Se lihas tuntuu kasvavan nykyään niin pirun hitaasti. Tosin eipä tässä kauheat lihasmassat enää ole tavoitteenakaan, mutta jos sen 80kg painaisi 10% rasvoissa niin olisin tyytyväinen.

No mutta homma on siinä että ei mun kropalla voi näyttää 70kilosena isolta , jos nytten painan sen ja en todellakaan ole iso.. 80-85kg ois kireessä kunnossa sitten ihan jees.. Tosin mä nyt haluisin sillee suhteellisen iso ollakkin, tosin natuna henkeen ja vereen...

Itse olen nostanut painon 53kg:sta enimmilään 84 kg:hen 2 vuodessa. Pituuta on 178cm. Hieman mahaa on mutta ei mua kukaan toisaan läskiksi sanois :) Pikku dieettejäkin mahtuu väliin, nytkin viikko dieettiä takana ja paino 82kg. Bulkille mennään jälleen ja kun koulut alkaa niin tuskin ehtii syödä aluksi niin on pakkokin parin viikon dieetille taas lähteä. Toivottavasti saan jotenkin elämään sopimaan syömiset kun koulumatkoihin kuluu joku 2h päivä tästä eteenpäin :(

Yksi asia mikä pistää silmään, ja osittain ottaa päähänkin: miesten paino on keskimäärin Suomessa 80kg. Eipä tohon kummiskaan montaa treenattua mahdu, nii suomessa tosiaan on oltava ylipaino-ongelma. Kun eikös keskipituus kummiskin ole joku 178-180cm?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tommosia ne kuikelot on. Aina katsomassa toisia alaspäin!

Nimimerkillä 177cm, kasvuennuste 193cm -_-
Että kun niiden kasvupyrähdysten pitikin tulla niin aikaisin.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom