Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkkimaksimi ~76kg, 65kg nousee 2-4 kertaa.
Maastavedon maksimia en ole koittanut, mutta sarjaa teen pyramidin päässä 80kgx3.
Kyykkyjä en tee, mutta prässissä pyramidin kakkoset on ollu 240kg.

Kun mä olin 15 niin, penkistä nousi jo kymmenen kertaa toi 65 ja präsissä tein 200:lla.
:wanha: Ja sitten oikeesti. Onhan se mukava verrata itseään ja tuloksia ikäisiinsä, mutta kannattaa muistaa, että netissä on helppo laittaa ihan mitä vaan tuloksiski. Tästä on keskusteltu täällä aikasemminkin. 15-vuotiaat kunditkin voi olla myös ihan eri kehitysvaiheissa... Ja salilla missä käyn, niin nuoret kokeilee välillä repiä vaan mahdollisimman isoilla painoilla vaikka tekniikka on ihan hakusessa. Enpä tiedä kuinka vertailukelpoisia tulokset sitten voikaan olla.

Mutta tsemppiä vaan treeniin :)

tässä muutamia:

penkki 105 kg (perse penkissä ,1-2 viikon sisällä koitetaan 110 kg)

hack syväkyykky 155 kg (ei lasketa kelkkaa mukaan (jotain 20-30 kg) pian koitetaan 160 kg:)

pystypunnerrus kp 30 kg x 9-10

Ranskalainen otsalle 50-52,5 kg x 10

maastavetoa en oo aikoihin koittanu mutta kai sieltä parin kuukauden parin "hermotus" treenillä semmonen 190-200 kg menisi, ei vain selkä kovia maastevetoa kauhean hyvän kestä, joten ajattelin koittaa aloittaa maven joskus ensi kesän jälkeen taas kunnolla.

niin ja tulokset kaikki rawina ja bodytyylillä treenaan:)

Originally posted by kata
Kun mä olin 15 niin, penkistä nousi jo kymmenen kertaa toi 65 ja präsissä tein 200:lla.
:wanha: Ja sitten oikeesti. Onhan se mukava verrata itseään ja tuloksia ikäisiinsä, mutta kannattaa muistaa, että netissä on helppo laittaa ihan mitä vaan tuloksiski. Tästä on keskusteltu täällä aikasemminkin. 15-vuotiaat kunditkin voi olla myös ihan eri kehitysvaiheissa... Ja salilla missä käyn, niin nuoret kokeilee välillä repiä vaan mahdollisimman isoilla painoilla vaikka tekniikka on ihan hakusessa. Enpä tiedä kuinka vertailukelpoisia tulokset sitten voikaan olla.

Mutta tsemppiä vaan treeniin :)

pitää paikkaansa. varsinkin ensimmäinen huomautus;)

Noh itse olen siis 16v. Mutta vastaan silti, kun on niin hienoo pistää sitä PENKKITULOSTA kehiin:david: Joo siis tosissaan tässä nyt on näitä tämän hetkisiä tuloksia: Penkki 110kg, Maastaveto: 175kg Syväkyykky:135kg. treeniä takana joku 1,5 vuotta..

Toi on ihan totta mitä Kata sanoi, mut ihan kokeilun vuoksi teki mieli kysästä.
Tost kehityksest viel et en itsekkään ole edes päässyt vielä vauhtiin, Luvattu must on 185 ja en ole vasta kun 170 pitkä, täytyy vaan toivoo et tulis tota kokoo nyt vaan tarpeeks ni pääsis oikeen kunnolla alottaa treenaamisen.

Originally posted by kata
15 v tytölle noi on kyllä vitun kovia tuloksia :eek:

Tällä 16 v pojalla ei nouse 65 varmaan kertaakaan. Penkistä nousee 40 kiloa 12-15 kertaa, 50 kilolla n. 4-6 toistoa. Kyykkyä tai mavea en oo tehny :nolo:

Alan kyllä tekemään kyykkyä ja (ehkä) mavea pian, kun ei penkkipunnerruksessa nouse yhtään, niin jos kyykystä ja mavesta nousis paremmin.

Originally posted by yajo
15 v tytölle noi on kyllä vitun kovia tuloksia :eek:

No enhän mä vieläkään oikeesti pysty tohon ;) Sarkasmia netin tositarinoista! Kovia tuloksia te pojat kyllä vedätte, etenkin kun pituuskasvukin on vielä kesken. Syöttehän kanssa tarpeeksi..

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pena on 50x12 eli ykkönen on 65-70 kiloa.
Prässissä 120x8.
Viime keväänä vedin maasta 85kg ilman vyötä ja kummempaa treeniä.

Ilmotelkaa kans kuinka kauan ootte treenanneet, itellä maaliskuussa tulee vuosi täyteen.

Originally posted by yajo

Tällä 16 v pojalla ei nouse 65 varmaan kertaakaan. Penkistä nousee 40 kiloa 12-15 kertaa, 50 kilolla n. 4-6 toistoa.
Unohdat ton 40 kans hinkkaamisen ja siirryt tekee sarjaa 50 toistomäärät meinaan nousee ennen kuin huomaatkaan.

Originally posted by ZeiZei
tässä muutamia:

penkki 105 kg (perse penkissä ,1-2 viikon sisällä koitetaan 110 kg)

pystypunnerrus kp 30 kg x 9-10

Ranskalainen otsalle 50-52,5 kg x 10

Onko siulla huono penkkitekniikka vai huonot rintalihakset kun penkki on suhteessa noihin muihin noin paljon jälessä?
Kivat tulokset 15-vuotiaalle.:thumbs:

Originally posted by Aku-A
Unohdat ton 40 kans hinkkaamisen ja siirryt tekee sarjaa 50 toistomäärät meinaan nousee ennen kuin huomaatkaan.
Juu. Toi 40x12 oli viime kerran pumppitreenistä.

Kakka-treeniä takana n. puol vuotta. Vaihdoin ohjelmaa varmaan joka toinen viikko enkä tehnyt mitään muistiinpanoja sarjapainoista, niin tuli hinkattua samoilla painoilla turhan kauan.

Nyt vasta vuodenvaihteessa aloin treenaamaan kunnolla ja joka treenin kirjaan muistiin.

No mä on just täyttäny 15, mitat on 177/68 ja penkist menee 70kg ja 10*53kg
kyykky on säälittävät 75kg koska en oo viittiny kyykätä isoilla painoilla vielä ja mavee en oo tehny vielä ollenkaan...
Kyl tota voimaa ois varmasti enemmän jos haluisin mut tällä hetkellä tavoitteena on vain saada paljon lisää lihasmassaa...
Lisäaineina käytän vain FASTin RECO2:sta
Niin ja treeniä on takana kohta 6kk...

Niin ja painoa on tullu 6kk:n aikana 6kg eikä sitä huomaa vyötäröllä...:thumbs:

Pakko kyllä intoutua kehumaan noita zeizei:n tuloksia. Ite oon treenannu nyt vajaan viitisen kuukautta vähän kovempaa ja yrittäny syödä enemmän ja tulokset on: pp ~80kg, jk ~105kg, mv ~120kg+.... Ja ikääkin mulla vielä vuosi enemmän, ku -87 olen...

Massankasvatuksessa taas onnistuttu paremmin. Paino noussu ~8kg jos oikein muistelen vanhoja lukemia. Eikä oo mahakaan pahemmin kasvanu... Ja body-tyylillä mennään täälläkin! :whip:

Heh, muistan ku ittelläni oli 15-vuotiaana tavote nostaa 100kg penkistä. Ei tullu ikinä nostettua, se vitutti todella:( Jouduin nääs pitää kuukauden tauon ku sairastuin pahaan kuumeeseen, just ku tätä penkkimaksimia piti kokeilla. Kyl mul ois varmaa voima riittäny sen nostoon, jos olisin koittanu maksimia aiemmin, paras sarja tais olla 5x90kg perse penkissä ilman selän koukistusta(luulin siihen aikaan et se on huijaamista). Kyykystä ja maastavedosta en siihen aikaa ollu juurikaan kiinnostunu, tein kyllä molempia, mutta junnasin kuukausitolkulla samoissa pienissä painoissa :D . Sellasta mun osalta...

no laitetahan ny sitte munki tuloksia kun muuta päivä sitten täytin tuon 15.v :kippis1: no perse penkissä maximi on 120kg
kyykky n.160kg ja veto n.170 (ei aivan tarkkaan tierä noista kyykystä ja vedosta mutta lyhyttä sarjaa tehty 150 ) kun en oo maksimia kehrannu koitttaa vielä :( mutta kaikki on tehty ilman varusteita (paitti vyö) ja painua sen 83kg ja pituutta 183cm ja käytän vaan palautusjuomaa

Originally posted by Joubronx
Onko siulla huono penkkitekniikka vai huonot rintalihakset kun penkki on suhteessa noihin muihin noin paljon jälessä?
Kivat tulokset 15-vuotiaalle.:thumbs:

totta penkin heikohko tulos johtuu lähinnä siitä, että olin treenannut suht pitkään väärällä tekniikalla, liian pitkillä sarjoilla (oon huomannut että itellä penkissä 12 tai yli toiston sarjat on suht turhia), nyt penkki on ollut nousussa tekniikan muutoksien, sarjojen pituuksien ja painon nousun ansiosta ja koitan myös pitää sen nousussa:)

jos nyt rintalihaksien voimasta puhutaan niin teen yleensä vikana sarjana 35 kg x 10-11 vinopenkissä käsipainoilla (tämä siis 2-3 penkkisarjan ja 1-2 sarjan VP KP:tä jälkeen)

ja semmonen huomautus vielä, että ei penkki oikeastaan niin kauheasti jäljessä ole, esim. omasta mielestäni maastavedon ja kyykyn täytyy olla paljon kovempia kun penkkituloksen;) (jota en sinäänsä liikkeenä erityisemmin arvosta), ehkä se on jäljessä "vain" noin 20-30 kg:nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom