Kaikenlaisia paskoja maa päällään kantaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Energia
  • Aloitettu Aloitettu
Kusimato sanoi:
No mitä minä olen? :lol2: Paljastaako se minun perimmäisen luonteeni, jos katson tuon videon?

Mistä v*tusta minä tiedän, ei koulutus riitä analyysiin. Mutta jos tiedät etukäteen että tekee pahaa katsoa, miksi katsot ja sitten kiroat päälle? Lehmäkin oppii olemaan koskematta sähköpaimeneen, kun saa kerran siitä 10 000 volttia kroppaansa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin tai kun huomataan tälläinen threadi, niin tullaan huutelemaan, että silmät kiiluen täällä sitä taas ostetaan puhdas omatunto, älä lue jos vituttaa. ;)
edit. tämä siis callelle.

Jimmy sanoi:
Mistä v*tusta minä tiedän, ei koulutus riitä analyysiin. Mutta jos tiedät etukäteen että tekee pahaa katsoa, miksi katsot ja sitten kiroat päälle?

No.. ööhh.. olisko koska olen utelias? Ja kiroan sen takia koska videolla näytetään halveksuttava teko jota en hyväksy. Kaikki tykkää moralisoida ja kaikki ei edes osaa moralisoida.

Late86 sanoi:
voisin maksaa 100e. että saisin takoa noita sällejä pesismailalla 5 min. tosta hyvästä.

satun olemaan myöskin eläinrakas ihminen..
Ja näin ollen pilata juuri alkanut vartijanurasi, maksaa korvauksia niille loppuelämäsi sekä olla aika suurella mahdollisuudella loppuelämäsi työtön?

Minäkin olen eläinrakas ihminen varsinkin koira ja siksi en videoo katsonut.
Onhan ne bumfightitkin vitun typeriä videoita, minkä takia en ole yhtäkään katsonut.

Se koira sai laudasta päähän katsoi sitä videota tai ei. Se on totta, että jos olisi jättänyt videon katsomatta, niin ei olisi tullut asiasta vihaiseksi. Kai sitä vois kääntää selänkin, jos jotain pahaa sattuu.

Kyllä taitaisin läppästä tommosta jos näkisin niin että korvat lähtis päästä, eikä tukkaakaan jäis yhtäkään haituvaa, stana!!! :curs:

N.O.Kummonen sanoi:
Se koira sai laudasta päähän katsoi sitä videota tai ei. Se on totta, että jos olisi jättänyt videon katsomatta, niin ei olisi tullut asiasta vihaiseksi. Kai sitä vois kääntää selänkin, jos jotain pahaa sattuu.

Niin, sähköpaimenessakin se virta kulkee, vaikka siihen ei menekään kusemaan. Olisinko sun mielestä nyt fiksumpi, jos katsoisin nyt videon ja alkaisin kiroilemaan että voi perkele kun on videolla tyhmä poika? Tuo selänkääntämisvertaus on paska, koska ei koiraa auta se, että katsoo videolta kun sitä hakataan.

Mä luulen että vihaisuus ja raivo tota pätkää kohtaan tulee siitä ettei pysty tekemään mitään ettei tota olis tapahtunutkaan. Eli jos olisi ollut paikalla, niin olisi estänyt/pyrkinyt estämään tota tapahtumasta. itse henk.kohtaisesti en pysty ymmärtämään että joku on noin paha eläintä kohtaan, joka ei tajua mitään tapahtuvasta. Edes ihmisen hakkaaminen ei okseta noin paljoa. Penikkana tuli tehtyä lähes mitä tahansa idioottia, mutta kertaakaan en eläimiä vahingoittanut, sillä se on mun mielestäni aina ollut halveksuttavinta alistamista mitä tiedän ja jotenkin tuntuu että nykyään lapset ja nuoret ei tunne mitään sympatiaa toisia ihmisiä ja varsinkaan eläimiä kohtaan, vaan esineellistää ne edellä nähdyllä seuraamuksella.

Olisinko sun mielestä nyt fiksumpi, jos katsoisin nyt videon ja alkaisin kiroilemaan että voi perkele kun on videolla tyhmä poika?

Miten tuohon videoon pitäisi reagoida? Tätä koiraa se ei pelasta, mutta aikansa tälläisiä videoita nähtyään joku saattaa tehdä asialle jotain. Perustiko joku aikanaan ensimmäisen eläintensuojeluyhdistyksen "ex tempore" vai näkikö kenties yhden laiminlyödyn eläimen liikaa? Ensin tulee vitutus ja puhetta vitutuksesta. Kun vitutus kasvaa sopivan suureksi, alkaa tapahtua.

Tuo selänkääntämisvertaus on paska, koska ei koiraa auta se, että katsoo videolta kun sitä hakataan.

Mitä auttaa vittuilu ihmisille, jotka suuttuvat nähtyään eläinrääkkäysvideon? Miten sinä auttaisit tuota koiraa?

Monihan täällä on varmaan salaa lähes toivonut, että olisi osunut kuvaamishetkellä paikalle. Videon kulku olisi ekan lyönnin jälkeen mennyt silloin siten, että pian kuvaan olisi kaatunut 1 kpl skeittareita ja sen jälkeen kuvaa olisi tullut ilmassa kieppuvasta kamerasta säestettynä iskujen mäiskeellä.

Vittu ku saisin ton jätkän ja oman pikku hauvelin (kuvassa) samaan huoneeseen...pari harkittua käskyä niin taitais pojilla tulla :kakka: housuun :curs: :curs: :curs:

Liitteet

• Murre.jpg
    Murre.jpg
    14,9 KB · Katsottu: 527
Selvästi siinä on nuorella henkisesti paha olo jota puretaan viattomaan eläimeen. Nuori lyöjä on selvästi uhri, eihän se paha olo itsestään tule. Sympatiat siis myös nuoren hakkaajan puolella?

ironchef sanoi:
Edes ihmisen hakkaaminen ei okseta noin paljoa.
Meinasin juuri mainita tuon omassa postissani, mutta jätin sen kumminkin pois.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, vaikka ihmiselle kävisi pahemmin kuin esim.koiralle niin kyllä sympatiat on koiran puolella. En tässä todellakaan tarkoita, että nauttisin/minua ei hetkauttaisi ihmiseen kohdistuva vääryys. Ymmärrätte varmaan idean...

Kuul sanoi:
Selvästi siinä on nuorella henkisesti paha olo jota puretaan viattomaan eläimeen. Nuori lyöjä on selvästi uhri, eihän se paha olo itsestään tule. Sympatiat siis myös nuoren hakkaajan puolella?

Et kai ole tosissasi? Toivottavasti et.

Rukoilija sanoi:
Vittu ku saisin ton jätkän ja oman pikku hauvelin (kuvassa) samaan huoneeseen...pari harkittua käskyä niin taitais pojilla tulla :kakka: housuun :curs: :curs: :curs:

Miksei muuten dobbereilta saa leikata häntää ja typistää korvia täällä suomessa...?

Jonny sanoi:
ironchef sanoi:
Edes ihmisen hakkaaminen ei okseta noin paljoa.
Meinasin juuri mainita tuon omassa postissani, mutta jätin sen kumminkin pois.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, vaikka ihmiselle kävisi pahemmin kuin esim.koiralle niin kyllä sympatiat on koiran puolella. En tässä todellakaan tarkoita, että nauttisin/minua ei hetkauttaisi ihmiseen kohdistuva vääryys. Ymmärrätte varmaan idean...

Niin...en oikein ymmärrä ideaasi. Ihminen ja eläin...kummatkin luontokappaleita. Koira ja sammakko, saman arvoisia. Se onkin sitten eri asia minkä luontokappaleen puolella SYMPATIAT ovat...tämä hipoo makuasiaa. Niistähän ei voi kiistellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom