Kaikenlaisia paskoja maa päällään kantaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Energia
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erikoinen tapa hakea kunnioitusta kavereiltaan, no idiootteja on ja tulee aina olemaan. Kaikki ei voi olla yhtähyvii ku minä :haart: :hyper:

ps. ;)

sauna.jpg

Vittu, että pitikin mennä kattomaan, voi saatanan saatana, oli koira muuten pikkasen paniikissa. :(

:curs: Tämän kerran sitten joku videokin aukeaa duunissa...SAUNAN TAAKSE tollaiset! Annetaanhan siellä luonnevikaselle koirallekin se viimeinen piikki, saman saisi tehdä ihan hyvin ihmisellekin, eläin mikä eläin! :curs:

Jimmy sanoi:
Kuinka moni taas katsoi, vaikka tiesi kyseessä olevan koiranhakkausvideon?

Minäminä, tekeekö se minusta tällä kertaa sadistisen pervertin vaiko uteliaan? Vain minä sen tiedän. Sellainen on ihmisluonne.

Ja tuohon koiran iskijään, jos maailma olisi reilu paikka niin lyöjä makaisi tällä hetkellä tajuttomana ilman naamaa ja kylkiluita.

Calle sanoi:
tasaisin väliajoin nää threadit toistuu. Yleensä joku vaan pastee uutisen jostai iltalehestä...

Ja pointtisi oli? Eikös se ole ihan normaalia että tuntee vähän :curs: kun tällaista näkee ja lukee? Ei ole edelleenkään pakko näitä lukea jos noin kovasti ottaa sun luonnolle... :david:

Jeesustellaanpas nyt oikein. Eli näihinkin videoihin pätee kysynnän ja tarjonnan laki, ihmisten järkyttämistähän näitä tehtailevat apinat hakevat. Hyvin tais tänkin videon tekijät onnistua tehtävässään.

Kusimato sanoi:
Minäminä, tekeekö se minusta tällä kertaa sadistisen pervertin vaiko uteliaan? Vain minä sen tiedän. Sellainen on ihmisluonne.

Ei kai se susta mitään tee, kuvastaa vaan sitä mitä olet. Minä opin sillä kertaa olemaan katselematta noita, kun katsoin Bud Dwyersin itsemurhapätkän, vaikka tiesin että siinä äijä tappaa itsensä.

Jimmy sanoi:
kuvastaa vaan sitä mitä olet.

No mitä minä olen? :lol2: Paljastaako se minun perimmäisen luonteeni, jos katson tuon videon?

Timba79 sanoi:
Ja pointtisi oli? Eikös se ole ihan normaalia että tuntee vähän :curs: kun tällaista näkee ja lukee? Ei ole edelleenkään pakko näitä lukea jos noin kovasti ottaa sun luonnolle... :david:

Anteeksi nyt hirveesti. Mua nyt vaan sattuu tämmöset threadit ärsyttämään. Näissä ikään kuin "ostetaan" itselle hyvä omatunto uhoamalla tappaa pahantekijät ja sitten taas kun on seuraava tappo/kidutus/raiskausvideo tarjolla niin silmät kiiluen lataillaan sitä ja sama homma alkaa alusta.

En aio katsoa tuota videota, koska tiedän, että pahoitan mieleni pitkäksi aikaa :( Kyllä tuommoinen viattomien eläinten hakkaus/tappaminen on todella tunteet pinnalle nostattavaa ja niin sen pitääkin olla.

Ei minusta ihmisellä ole mitään oikeutta pieksää viatonta eläintä hengiltä. Varsinkin ihmiset täällä kellä itseltään löytyy koiria niin pistää erittäin vihaksi :curs: katsella tai yleensä lukeakin, että tommoista voi tapahtua. Jotkut vain ovat enemmän eläinrakkaita ja niitä tuommoinen järkyttää ja pahasti.

voisin maksaa 100e. että saisin takoa noita sällejä pesismailalla 5 min. tosta hyvästä.

satun olemaan myöskin eläinrakas ihminen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom