Kaikenlaisia paskoja maa päällään kantaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Energia
  • Aloitettu Aloitettu
Sukulaku sanoi:

Tää oli paras avautuminen:

Skatehero kirjoitti:

"Voi jumalauta... voi vitun idiootit.. saatanan mulkut... jätkät on ihan sairaita, kummatkin on varmaan jo jossain mielisairaalassa... ja "juakko", TODELLAKIN on oikein hakata tossa tilanteessa noi jätkät vaikka kuoliaiksi, ei tollasista jätkistä oo mitään hyötyy elämässä, ei niillä oo tulevaisuutta... Jos joku hakkais mun koiraa tai vaikka marsuu tollai, pistäisin king-pingillä päähän niin lujaa, et uppois aivoihin saakka... ei mua kiinnostais kuolisko ne hakkaajat vai ei... ne on lyöny viattomia eläimiä... sairasta tollanen"

Että kyllä tuollakin aika kuumana käydään. :lol2:
Luulen että noi kaverit, jotka ton pätkän on tehneet ja jos ne on tunnistettu, ovat saaneet naamaan jo ihan takuulla ja huolella tekemisistään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saunan taakse, joo joo!

No eihän toi kivaa katsottavaa ollut mut kyllä maailmassa tapahtuu kauheampiakin asioita päivittäin, eikä tarvitse edes kauas lähteä. Joka yö joku saa kaupungilla selkään ja monesti vielä pahemmin kuin tuo koira, ihmetyttää vaan että tällaisesta nousee hirveä haloo. Niinkuin joku aikaisemin kirjoittelikin, että ensiksi ollaan polttamassa kyitä elävältä ja sitten voivotellaan kun koira saa rullalaudasta.

WTA sanoi:
Niinkuin joku aikaisemin kirjoittelikin, että ensiksi ollaan polttamassa kyitä elävältä ja sitten voivotellaan kun koira saa rullalaudasta.

No katos kun kyyt on pahoja, ne ovat omalla toiminnallaan ansainneet tulla poltetuiksi.

Sitä saa mitä tilaa, perkele. Et ei tartte jätkien ihmetellä ku on pallit ruuvipenkissä kiinni ja kaveri moukari kädessä

WTA sanoi:
No eihän toi kivaa katsottavaa ollut mut kyllä maailmassa tapahtuu kauheampiakin asioita päivittäin, eikä tarvitse edes kauas lähteä. Joka yö joku saa kaupungilla selkään ja monesti vielä pahemmin kuin tuo koira, ihmetyttää vaan että tällaisesta nousee hirveä haloo. Niinkuin joku aikaisemin kirjoittelikin, että ensiksi ollaan polttamassa kyitä elävältä ja sitten voivotellaan kun koira saa rullalaudasta.

Tapahtuu toki, ei sitä varmaan ole kukaan kieltänytkään. Mutta ei tässä ketjussa siitä olekkaan kysymys, vana tosta kyseisestä videosta ja siitä kyseisestä eläinrääkkäyksestä. Ei sitä nyt oi joka keskustelussa ottaa huomioon Irakin sotaa ja maailman nälänhätää... :david:

Timba79 sanoi:
Tapahtuu toki, ei sitä varmaan ole kukaan kieltänytkään. Mutta ei tässä ketjussa siitä olekkaan kysymys, vana tosta kyseisestä videosta ja siitä kyseisestä eläinrääkkäyksestä. Ei sitä nyt oi joka keskustelussa ottaa huomioon Irakin sotaa ja maailman nälänhätää... :david:

No en mä ihan sitä tarkoittanutkaan. Vaan mua pukkaa vähän ärsyttää, että eläimet nostetaan jollekkin korkeammalle korokkeelle. Kuten silloin jonkin aikaa sitten kun siellä huoltoaseman pihalla ammuttiin se poliisikoira, lehdissä nousi hirveä haloo ja porukka vaati, että poliisin olisi itse pitänyt mennä koiran sijasta. Tätä tarkoitan, eläimet ovat vaan eläimiä ja koirat vaan koiria. Onhan ne kivoja ja söpöjä ym. mutta silti vain koiria.

WTA sanoi:
No en mä ihan sitä tarkoittanutkaan. Vaan mua pukkaa vähän ärsyttää, että eläimet nostetaan jollekkin korkeammalle korokkeelle. Kuten silloin jonkin aikaa sitten kun siellä huoltoaseman pihalla ammuttiin se poliisikoira, lehdissä nousi hirveä haloo ja porukka vaati, että poliisin olisi itse pitänyt mennä koiran sijasta. Tätä tarkoitan, eläimet ovat vaan eläimiä ja koirat vaan koiria. Onhan ne kivoja ja söpöjä ym. mutta silti vain koiria.

Totta, enkä minäkään tätä väittänyt. Mutta tässäkin nimenomaisessa videossa nämä paskahousut kävivät pelokkaan ja ainakin puolustuskyvyttömältä vaikuttavan koiran kimppuun. Ois käynyt mätkäsemässä jotain isokokoista miestä sillä laudalla, niin oltas nähty kuin ois käynyt. Ja tällä halusin sanoa sitä, että helppo se on käydä heikomman kimppuun, oli se sitten ihminen tai eläin ja tämä varmasti nostaa suurella osalla kuumia tunteita pintaan. Jos se taas ois ollut ihminen ja tämä tapaus vidoitu, olisi se todennäköisesti ollut poliisitutkinnassa jo aikoja sitten.

aika kumma että jotkut yrittää mitenkään muuten edes kommentoida tätä kuvaa ku että "saunan taakse" tosta ku ois sattunu kävelee ohi ja näkee koko jutun ni ois varmana napsahtanu päässä ja voinu käyttää tota vaikka sitte myöhemmin oikeudessa vedoten tilapäiseen mielenhäiriöön... :curs: :curs:

Etsikääpäs netistä video, missä samanlainen lökäpöksy töniin ihmisiä nurin ja muuta, sit yks tyyppi sanoo sille vastaan, niin lökäpöksy hakkaa sen laudalla sairaalaan ja henkipois...

Hawk Rune sanoi:
aika kumma että jotkut yrittää mitenkään muuten edes kommentoida tätä kuvaa ku että "saunan taakse"
Niin, vaikka "saunan taakse" kommentti sopii joka tilanteeseen ja antaa todella älykkään kuvan kommentoijasta.

ironchef sanoi:
MITÄ VITTUA?!!!!

Se on vittu henki pois jos mä tollasta näkisin. Mitä vitun järkeä tossa on? Sen mä ymmärrän että jos toi koira on tappanu kymmenen ihmistä ja se yrittää tappaa lisää, mutta toi vaan makas hiljaa maassa. Ensin lautaa naamaan ja Niskalaukauksen paikka noille idiooteille...

Täysin samaa mieltä!

Katoin tota videoo varmaan viikko sitten ja ainaku nään tän topikin tulee sellanen hiton kuuma olo, sellanen et jos näkis noi jätkät niin ei paljoo kyseltäis..vituttaa aika vitusti tollanen..sit meillä on viel oma koiraki ja ainaku sillä on sellanen säd face päällä niin tulee heti toi mieleen :(

Mä olen miettinyt eroa suhtautumisessa eläimiin tai ihmisiin kohdistuvaan väkivaltaan:

Eläin on useasti syytön eikä tajua miksi sitä lyödään ja olettaa sen johtuvan sen omasta käytöksestä. Tietenkään eläin ei ajattele noin, mutta vastaavalla tavalla "tajuaa" asiat jollain alhaisella tasolla. Esim. lyömällä eläintä ruoka-aikaan voidaan saada eläin lopettamaan syöminen. Eläin ei tajua ihmisen pahuutta eikä siinä mielessä oikeaa ja väärää. Tietysti ihminen voi olla syytön häneen kohdistuvaan väkivaltaan. Usein jonkinlaisena lohdutuksena toimii juuri tieto siitä kumpi oli oikeassa ja kumpi väärässä, vaikka se ei ihmistä pelastakaan. Ihminen voi selvitessään nostaa syytteen tai hakea hyvitystä jollain tavalla.

Väitän, että tässäkin tapauksessa "asenteella" varustettu samankokoinen koira olisi pärjännyt sille skeittarille. Ainakaan vihainen koira ei olisi päästänyt lyöjiä edes lähelle. Tässä tapauksessa luottamusihmiseen yleensä mahdollisti sen, että koiraa lyötiin. Koira ei voinut ymmärtää miksi sitä lyötiin. Tuollaisen varauksettoman luottamuksen pettämisen takia saatoin suuttua lyöjille. Minä tiedän, että kaikkiin ihmiseen ei voi luottaa, siksi mulle ei tule täydellisenä yllätyksenä, jos joku hyökkää mun kimppuun. Koirille usein opetetaan suunnilleen, että kaikkea muuta voitte jossain määrin tehdä, mutta ihmisiä ei saa purra.

Kyllähän samanlaisia tunteita on täällä herättänyt amerikkalaisen sotavangin teloitus ja turkkilaisten kunniamurhat, joten ei sitä ihmisiinkään kohdistuvaa väkivaltaa ihan olankohautuksella sivuuteta.

Aika huono selitys, mutta en noista tunteista enempää selvää saanut.

N.O.Kummonen sanoi:
Mä olen miettinyt eroa suhtautumisessa eläimiin tai ihmisiin kohdistuvaan väkivaltaan:

Eläin on useasti syytön eikä tajua miksi sitä lyödään ja olettaa sen johtuvan sen omasta käytöksestä. Tietenkään eläin ei ajattele noin, mutta vastaavalla tavalla "tajuaa" asiat jollain alhaisella tasolla. Esim. lyömällä eläintä ruoka-aikaan voidaan saada eläin lopettamaan syöminen. Eläin ei tajua ihmisen pahuutta eikä siinä mielessä oikeaa ja väärää. Tietysti ihminen voi olla syytön häneen kohdistuvaan väkivaltaan. Usein jonkinlaisena lohdutuksena toimii juuri tieto siitä kumpi oli oikeassa ja kumpi väärässä, vaikka se ei ihmistä pelastakaan. Ihminen voi selvitessään nostaa syytteen tai hakea hyvitystä jollain tavalla.
Asiaa :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom