Kahvakuulaharjoittelu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on kotona noita kiipeilyköysiä ja niistä saa tehtyä nuo battling ropet, mutta en ainakaan itse ole innostunut asiasta...

Mulla on kotona noita kiipeilyköysiä ja niistä saa tehtyä nuo battling ropet, mutta en ainakaan itse ole innostunut asiasta...

No helveto, myy mulle ne? Voin ostaa ja kattoa mihin tänne ois järkevää pystytellä joku mesta, vois hyvinki käydä pari kertaa viikossa paiskomassa. Talvella sitten vaikka ouluhallilla. Tai tyyliin Pro-Amille vois vinkata..

Jos ei tule käytettyä, niin voisin ostaa sulta pois :) Vai mistäspäin ostit ne?

Kyllä mä muuten mutta ne on taas kiipeilyköysinä.. :)
Ainakin Riihimäeltä saa Hong Kongista aivan perkeleellisiä määriä hamppuköysiä erivahvuuksina ja pituuksina. Ja hintakaan ei nyt niin päätä huimaa! :)

Selitäs nyt mulle mitä kaikkee siitä hyötyy kun Fight Sportista en saanut semmosta yks yhteen ajatusta.

Ainakin Riihimäeltä saa Hong Kongista aivan perkeleellisiä määriä hamppuköysiä erivahvuuksina ja pituuksina. Ja hintakaan ei nyt niin päätä huimaa! :)

Jatketaas offtopikkia noista köysistä. Esim Clas Ohlsonissa 5m pätkä ~35euroo.
Pari sellasta ja niitä vispaamaan, tai kiipeilemään.
Tosin saattaa olla huomattavasti halvempaa just esim Honkkarista tai jostain rautakaupoista? ei vaan ole osunut silmään vielä...

Jos pitää keksii jotain liittyen kahvakuulailuun, niin mitä pidätte kotona treenatessanne alustana? Pikkasen hazardia jos lipee kuula parketille....

Ok, eli puntti punttina ja kuulailu kuulailuna. Täytyy siis jaksottaa reenaaminen. Kiitos.

Mä en tajuu. Itse oon ainakin ottanut samoissa reeneissä, mm. kyykkyä tangolla, kuulavetoja, bodyweightiä ja mattojumppaa, miksei kaikkea vois pistää samaan pakettiin?

Selitäs nyt mulle mitä kaikkee siitä hyötyy kun Fight Sportista en saanut semmosta yks yhteen ajatusta.

Mutu: Köysiä vispaamalla saa samanlaista harjoitusta kuin paiskomalla esim jotain lääkepalloa, tai vaikka kahvakuulaa, mutta köydet kun antavat myöten sitä mukaan kun väsyy niin loukkaantumisriskiä ei [käytännössä] ole = voit jatkaa huoletta vaikka aikasarjan loppuun ilman että paikat hajoaa kuten esim jossain rankemmassa kahvakuulatabatassa.

Itellä kiinnostais just tämmönen parin minuutin ääretön rääpäsy jossa meinaa oksennus tulla, ja jossa nimenomaan tulis harjotettua myös yläkehoa. Sprintithän on mainio alakehon vastaava.. Kuulahommatki on hienoja, mutta tuo köysijuttu ois ehkä VIELÄKIN funktionaalisempaa, jos ei niin kauheasti voimankehityksen kannalta tehokasta.

No ehkä lässytän taas omiani. Perimmäinen idea on se, että haluaisin kovasti kokeilla nuita köysiä. :) Eipä sillä ole väliä miten se penkkikokeessa levytankorinnallevetotyöntöä/maastavetoa/kahvakuulaheilautuksia/-tempauksia vastaan pärjää, vaan ihan vaan yksinkertaisesti sillä että vaihtelu virkistää.

Ja miksipä ei pistää kaikkia samaan pakettiin? Jos jaksaa ja on mielenkiintoa, niin tottakai se kannattaa. Painotan ite nyt tiettyihin liikkeisiin joita teen eniten viikossa, mutta joka reeni on aika erilainen, välillä vedän hyppynarulla "sprinttejä" ja välillä teen siltapunnerruksista grappler's twistiin ja kaikki ufoliikkeet niiden väliltä. Mielen ja energiatasojen mukaan.

Jatketaas offtopikkia noista köysistä. Esim Clas Ohlsonissa 5m pätkä ~35euroo.

Jos pitää keksii jotain liittyen kahvakuulailuun, niin mitä pidätte kotona treenatessanne alustana? Pikkasen hazardia jos lipee kuula parketille....

Clas Ohlsonista vois käydä kattomassa. Pari pätkää ja johonki varaston seinään kiini. Avot.

Ite teen mm. turkkilaiset parketilla. Eipähän tee mieli tiputtaa ^^
No mutta seriously, ei sen kuulan pitäs päästä lipeämään ellei ihan käsi ole.. Niinkuin vaikka flippejä sisällä tai muuta aivotonta..

Clas Ohlsonista vois käydä kattomassa. Pari pätkää ja johonki varaston seinään kiini.

Clas Ohlsonin köysi on muuten hyvä, mutta liian lyhyt battling ropes-harjoitteluun. Itse olen päässyt testailemaan hieman köysiä ja köyden pitäisi olla hävintään 15 metriä pitkä (7,5metriä/käsi), paksuutta minimissään 36mm ja painoa 0,7kg/metrille.

http://www.artofstrength.com/ropes/video.html

Clas Ohlsonin köysi on muuten hyvä, mutta liian lyhyt battling ropes-harjoitteluun. Itse olen päässyt testailemaan hieman köysiä ja köyden pitäisi olla hävintään 15 metriä pitkä (7,5metriä/käsi), paksuutta minimissään 36mm ja painoa 0,7kg/metrille.

http://www.artofstrength.com/ropes/video.html

Miksi vähintään 15m pitkä? Miksi noin paksu? Luulen että paiskomalla vaikka kaksmetristä köyttä saa jo ittensä piippuun.

Jospa lopetan pelleilyn ja käyn ostamassa keskolta kettingit. Sitä saa metritolokulla ja on varmasti tarpeeksi painavaa.

OT: lmao @ biisi.

Hei kahvakuulailijat!

Mulla on kotona 8 kg kahvakuula ja salilla on ainakin täällä painavampiakin versioita. Haluaisin tehdä crossfit-treeniä kahvakuulalla. Osaisiko joku kertoa, miltä crossfit-sivuilta löytyisi noita workoutteja listattuna? Olen yrittänyt googlettaa esim. "crossfit kettlebell lower body workout", mutta en ole oikein löytänyt mitään.

Olisiko lisäksi ideoita aamuaerobiseen, jossa voisi hyödyntää juurikin kevyempää 8 kilon kahvakuulaa? Vähän ideoin jotain crossfittiin sekoittunutta intervallitreeniä. Onkohan muuten suomennetulle "mylly"-liikkeelle muuta vastiketta enkussa kuin "front circle"? Sillä löysin jotain videoita. Sen sijaan en tiedä, mikä on pään yläpuolella tehty kahvakuulan pyöritys eli pientä ympyrää ja kai sitä liikettä kutsutaan "sepäksi".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei kahvakuulailijat!

Mulla on kotona 8 kg kahvakuula ja salilla on ainakin täällä painavampiakin versioita. Haluaisin tehdä crossfit-treeniä kahvakuulalla. Osaisiko joku kertoa, miltä crossfit-sivuilta löytyisi noita workoutteja listattuna? Olen yrittänyt googlettaa esim. "crossfit kettlebell lower body workout", mutta en ole oikein löytänyt mitään.

Keksi ite liikesarjoja, vaikka viisi liikettä ja aikaa vastaan mahdollisimman paljon toistoja. Esimerkiksi:

- Rive + työntö x 1min
- 1käden heilautus x 1min
- Tempaus x 1min
- "Ympäröinti" eli kuulan passaaminen kädestä käteen selän takana ja edessä niin että kuula pyörii sun lantion ympärillä kehää x 1min
- Thruster eli rive+kyykky+työntö x 1min

Joka sarjan välillä käden vaihto ja koko pömpsi kahesti läpi = molemmat kädet tekee yhden sarjan kutakin liikettä.

Olisiko lisäksi ideoita aamuaerobiseen, jossa voisi hyödyntää juurikin kevyempää 8 kilon kahvakuulaa?

En lähtis tekeen mitään kuulamaratonia, ennemmin jotain vähemmän anaerobista ellet halua sitten saman tien tehä kunnolla HIIT tyylistä (ellen nyt oo aivan pihalla termistä) treeniä.

Ite tekisin aikaa vastaan etuheilautuksia but that's just me.

Vähän ideoin jotain crossfittiin sekoittunutta intervallitreeniä. Onkohan muuten suomennetulle "mylly"-liikkeelle muuta vastiketta enkussa kuin "front circle"? Sillä löysin jotain videoita. Sen sijaan en tiedä, mikä on pään yläpuolella tehty kahvakuulan pyöritys eli pientä ympyrää ja kai sitä liikettä kutsutaan "sepäksi".

Mylly on Windmill. Seppä on Halo.

Miksi vähintään 15m pitkä? Miksi noin paksu? Luulen että paiskomalla vaikka kaksmetristä köyttä saa jo ittensä piippuun.

Jospa lopetan pelleilyn ja käyn ostamassa keskolta kettingit. Sitä saa metritolokulla ja on varmasti tarpeeksi painavaa.

OT: lmao @ biisi.
Vitsi on varmaan siinä, että köyteen pitää saada aikaan paikallaan pysyvä värähtely kuten kitaran kieleen. Sen taajuus taas riippuu köyden pituudesta. Liian lyhyellä köydellä lyöntitaajuus on luonnoton tai et pysty hallitsemaan köyttä, kun se heiluu miten sattuu.

http://www.fightsport.fi/blogit/hikinen-iltapaiva/koydet-irti

Hei kahvakuulailijat!

Olisiko lisäksi ideoita aamuaerobiseen, jossa voisi hyödyntää juurikin kevyempää 8 kilon kahvakuulaa? Vähän ideoin jotain crossfittiin sekoittunutta intervallitreeniä. Onkohan muuten suomennetulle "mylly"-liikkeelle muuta vastiketta enkussa kuin "front circle"? Sillä löysin jotain videoita. Sen sijaan en tiedä, mikä on pään yläpuolella tehty kahvakuulan pyöritys eli pientä ympyrää ja kai sitä liikettä kutsutaan "sepäksi".

Yksi parhaista tällaisista sivuista on killsportkettlebells.com. Lisäksi rosstraining on erinomainen sivusto ja sieltä voi ottaa paljon vaikutteita kuulatreeniin vaikka ei varsinaisesti kuulailusta puhutakkaan.

Kahvakuula sopii omasta mielestäni erinomaisesti aamuaerobiseen. Tosin 8 kilon kuula voi olla liian kevyt tehokkaan treenin aikaansaamiseksi. http://www.squidoo.com/tabatatraining

Yksi parhaista tällaisista sivuista on killsportkettlebells.com. Lisäksi rosstraining on erinomainen sivusto ja sieltä voi ottaa paljon vaikutteita kuulatreeniin vaikka ei varsinaisesti kuulailusta puhutakkaan.

Kahvakuula sopii omasta mielestäni erinomaisesti aamuaerobiseen. Tosin 8 kilon kuula voi olla liian kevyt tehokkaan treenin aikaansaamiseksi. http://www.squidoo.com/tabatatraining
Tabata ei taida olla - tai ainakaan sen ei pitäisi olla aerobista. Sen sijaan ehdottaisin jotain mitä kahvakuulaforumilla kutsuttiin kai kahvakuulalenkkeilyksi tms.. Jotkut venäläiset mestarit sitä harrasti. Eli otetaan pieni kuula ja tehdään eri liikkeitä putkeen esimerkiksi puoli tuntia tai tunti laskematta kuulaa välille maahan tai edes pysäyttämättä sitä pitkäksi aikaa rackiin. Tarkoitus on pitää sykkeet matalalla ja tehdä juurikin kevyttä aerobista, jossa tulee samalla hyvää liikkuvuusharjoittelua yms.

Tabata ei taida olla - tai ainakaan sen ei pitäisi olla aerobista. Sen sijaan ehdottaisin jotain mitä kahvakuulaforumilla kutsuttiin kai kahvakuulalenkkeilyksi tms.. Jotkut venäläiset mestarit sitä harrasti. Eli otetaan pieni kuula ja tehdään eri liikkeitä putkeen esimerkiksi puoli tuntia tai tunti laskematta kuulaa välille maahan tai edes pysäyttämättä sitä pitkäksi aikaa rackiin. Tarkoitus on pitää sykkeet matalalla ja tehdä juurikin kevyttä aerobista, jossa tulee samalla hyvää liikkuvuusharjoittelua yms.

Tabata oli esimerkkinä mielestäni hyvä ja itse kuten kysymyksen kysyjäkin mielestäni haki intervalli tyyppistä harjoittelua. En nyt täysin ole perillä alkuperäisen kysyjän tavoitteista, mutta itse ainakin näkisin intervalli harjoittelun aamulla moneenkin tavoitteeseen hyvänä vaihtoehtona. Kyllä monet Suomen kärkikuulailijatkin intervallitreenejä välillä tekee.

Intervalli harjoittelussa näen perus aerobiseen sen hyvän puolen, että siinä voi kenties helpommin suunnitella nousujohteinen treeni ja sitä myötä kohentaa kuntoa. Puolen tunnin aamuaerobinen ei ole kovinkaan kehittävää harjoitusta oikein mihinkään tavoitteeseen imo.

Ongelmaksi tässä tapauksessa todennäköisesti muodostuu tuo kuulan pieni paino, ei sillä kovin kummoisia intervallitreenejä taida saada aikaiseksi. Joten tuolla kuulalla varmaankin varteenotettava vaihtoehto on tuo kuulalenkkeily, vaikka itse en siinä suoraan sanottuna hirveästi mieltä näe.

Öö, ilmeisesti olen teihin verrattuna heikko ja voimaton, kun mun kahvakuula on vain 8 kg? Olen nainen, enkä kovin lihaksikas tai iso enää. Enemmän teen kahvakuulailua voimakestävyyden harjoittamisena sekä tasapaino-ja rasvanpolttotreeninä. Olen tehnyt kyllä punttista, mutta tällä hetkellä crossfit & kahvakuulatreeni kiinnostavat enemmän. Mulla on tasapaino ja tekniikka vielä suht' heikkoja, joten tänäänkin tein tactical lungea (askelkyykkyä siis) 4 kg kuulalla sekä etuheilautusta 4 kg kuulalla. Lisäksi tein isommalla kuulalla etukyykkyjä. Nämä kolme liikettä olivat osa circuittiani ja hiki tuli!

Intervallitreenin tavoite on tehokkaampi rasvapoltto ja vauhtikestävyyden kehittäminen. Olen siis vielä dieetillä. Näin aloittelijan mielestä tuntuu silti jotenkin hassulle, että monilla on tosi "negatiivinen" asenne kahvakuulailun & aerobisen yhdistämiseen. Toisaalta osa taas sanoo, ettei korvaa voimatreeniäkään. :rolleyes:

Öö, ilmeisesti olen teihin verrattuna heikko ja voimaton, kun mun kahvakuula on vain 8 kg? Olen nainen, enkä kovin lihaksikas tai iso enää. Enemmän teen kahvakuulailua voimakestävyyden harjoittamisena sekä tasapaino-ja rasvanpolttotreeninä. Olen tehnyt kyllä punttista, mutta tällä hetkellä crossfit & kahvakuulatreeni kiinnostavat enemmän. Mulla on tasapaino ja tekniikka vielä suht' heikkoja, joten tänäänkin tein tactical lungea (askelkyykkyä siis) 4 kg kuulalla sekä etuheilautusta 4 kg kuulalla. Lisäksi tein isommalla kuulalla etukyykkyjä. Nämä kolme liikettä olivat osa circuittiani ja hiki tuli!

Intervallitreenin tavoite on tehokkaampi rasvapoltto ja vauhtikestävyyden kehittäminen. Olen siis vielä dieetillä. Näin aloittelijan mielestä tuntuu silti jotenkin hassulle, että monilla on tosi "negatiivinen" asenne kahvakuulailun & aerobisen yhdistämiseen. Toisaalta osa taas sanoo, ettei korvaa voimatreeniäkään. :rolleyes:

No tämähän selventää asioita huomattavasti, olisi ollut hyvä tuossa kysymyksen yhteydessä kertoa itsestäsi vähän asioita. Oletin, että siellä kyselee mies jolla on salitreeniä takana ainakin jonkunverran. Ei tarvitse vetää herneitä nenään kun et itse viitsinyt kertoa taustoistasi mitään.

Kahvakuulailu lähes aina on näkemykseni mukaan sekoitus aerobista sekä eikä niinkään voimailua. Kuitenkin kuulan pitää painaa sen verran, että se jossain tuntuu. Itse kuitenkin koen mielekkääksi pyrkiä kuulalla kehittämään voimakestävyyttä sekä kehonhallintaa ja aerobinen kunto tulee siinä sivussa ja muulla tavoin kuten juoksulenkeillä.

Mielestäni sinulla on perusteet varmasti jo hallussa joten ei vaadi itseltä paljoa suunnitella aamuksi n.20-30 minuuttia kestävä intervalli treeni kuulalla. Intervalliharjoittelun perusteet löydät hyvin netistä googlen avulla aivan varmasti ja sitten valitset mukaan koko kehoa rasittavia kuula liikkeitä toki omien tavoitteiden ja mieltymysten mukaan.

Öö, ilmeisesti olen teihin verrattuna heikko ja voimaton, kun mun kahvakuula on vain 8 kg?
Et ole. Typerää verrata itseään muihin jotka on vaikka pidempään treenanneet. Jos olet vahvempi kuin sinä joka olit vaikka 3kk sitten, olet vahvempi ja millään muulla ei ole väliä.

Olen nainen, enkä kovin lihaksikas tai iso enää. Enemmän teen kahvakuulailua voimakestävyyden harjoittamisena sekä tasapaino-ja rasvanpolttotreeninä. Olen tehnyt kyllä punttista, mutta tällä hetkellä crossfit & kahvakuulatreeni kiinnostavat enemmän. Mulla on tasapaino ja tekniikka vielä suht' heikkoja, joten tänäänkin tein tactical lungea (askelkyykkyä siis) 4 kg kuulalla sekä etuheilautusta 4 kg kuulalla. Lisäksi tein isommalla kuulalla etukyykkyjä. Nämä kolme liikettä olivat osa circuittiani ja hiki tuli!

Tuo on loistocircuittia tehdä, mutta oon ite henkilökohtasesti ehkä huono neuvomaan, kun en perusta kauheasti nuista "punttiliikkeistä" kuulailussa. Neuvoisin enemmän nuiden etuheilautusten, tempauksien, rinnallevetojen, high-pullien ja leg-passien kannalla olemaan.

Intervallitreenit ja dieetti ei mun käsittääkseni ole paras vaihtoehto, tulee nopeasti ylikuntoa tai jotain muuta peikkoa. Mutta kuten tossa jo Spidey sanoki, kuulalla on vaikea tehdä "aerobista." Samoin on vaikea uida aerobisesti ilman kunnon tekniikkaa, tai nyrkkeillä varjoa, tai lyödä säkkiä, tai hyppiä hyppynarua. Eli mun näkemys: ota kuula käteen intervallipäivinä, ja JOS JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ haluat tehdä aerobista rasvanpolton takia tai muuten vaan kehon rappeuttamisen takia, niin käy vaikka lenkkeilemässä. [/provo][/david]

EDIT: Perkele ku unohan aina että kaikki eivät ole pätkäpaastoilijoita... Eli unohetaan tuo aerobisen dissaus.
EDIT2: Ja Spidey, pyydän anteeksi jos survoin sulle sanoja suuhun.

Tabata oli esimerkkinä mielestäni hyvä ja itse kuten kysymyksen kysyjäkin mielestäni haki intervalli tyyppistä harjoittelua. En nyt täysin ole perillä alkuperäisen kysyjän tavoitteista, mutta itse ainakin näkisin intervalli harjoittelun aamulla moneenkin tavoitteeseen hyvänä vaihtoehtona. Kyllä monet Suomen kärkikuulailijatkin intervallitreenejä välillä tekee.
Alkuperäinen kysymys oli sikäli sekava, että puhuttiin intervalleista ja aerobisesta sekaisin. Mulla ei ole mitään intervalleja vastaan. Hyvää treeniä. Treenillä voi kuitenkin olla muitakin tavoitteita kuin kunnon tai voiman kehittäminen. Tuo "lenkkeily" on vähän kuin keppijumppaa kuulalla ulkona - raitista ilmaa, liikkuvuutta ja hyvää oloa. :)

Myönnän oman typeryyteni, enkä vetänyt hernettä nenään - mitä turhaan. ;) Ajattelin, että nimimerkistä arvaa tai katsoo profiilia. Heh, lähinnä en miettinyt noita painojuttuja, vaan enemmän treeniä sisällöllisesti.

No tämähän selventää asioita huomattavasti, olisi ollut hyvä tuossa kysymyksen yhteydessä kertoa itsestäsi vähän asioita. Oletin, että siellä kyselee mies jolla on salitreeniä takana ainakin jonkunverran. Ei tarvitse vetää herneitä nenään kun et itse viitsinyt kertoa taustoistasi mitään.

Spidey sanoi:
Kahvakuulailu lähes aina on näkemykseni mukaan sekoitus aerobista sekä eikä niinkään voimailua. Kuitenkin kuulan pitää painaa sen verran, että se jossain tuntuu. Itse kuitenkin koen mielekkääksi pyrkiä kuulalla kehittämään voimakestävyyttä sekä kehonhallintaa ja aerobinen kunto tulee siinä sivussa ja muulla tavoin kuten juoksulenkeillä.

Mulla on aivan sama tavoite! Olisi pitänyt niitä täsmentää enemmän, mutta siis haluan kehittää omaa vauhtikestävyyttä ja saada monipuolisuutta treeniin. Koen hauskempana vauhdikkaat circuit-treenit, kahvakuulailun ja erilaiset loikkatreenit kuin pelkän voimaharjoittelun. Jotenkin on sellainen vaihe, etten mieti niinkään voimatasojen suurta kehittämistä (dieetti estää sen jo osittain). Kiinteytyminen on ehkä väärä sana, mutta lihakset haluaisin säästää ja samalla saada pidettyä esim. selkälihakset kunnossa sekä pakarat pinkeinä. Juokseminen on aina välillä pannassa, kun penikkani kipeytyy helposti ja lantionasennon kanssa on ollut ongelmia. Toivon mukaan apu löytyy pian fyssarilta ja mahdollisesti tukipohjallisista, jotka auttaisivat myös jalkani "rakennevikaan" (jalkaterä kääntyy vasemmalle oikeassa jalassa).

Harim sanoi:
Alkuperäinen kysymys oli sikäli sekava, että puhuttiin intervalleista ja aerobisesta sekaisin. Mulla ei ole mitään intervalleja vastaan. Hyvää treeniä. Treenillä voi kuitenkin olla muitakin tavoitteita kuin kunnon tai voiman kehittäminen. Tuo "lenkkeily" on vähän kuin keppijumppaa kuulalla ulkona - raitista ilmaa, liikkuvuutta ja hyvää oloa.

En ymmärrä jakoa intervallitreeni ja aerobinen. Tavallaan kyllä, mutta intervalleissa käsittääkseni voidaan treenata aerobisesti sitä vauhtikestävyyttä ja tasavauhtisilla peruskestävyyttä. Eikö idea kuitenkin ole aerobinen treeni? Sitten voisin sekoittaa kysymällä, onko voimailussa mahdollista olla intervalleja. Mietin, että voi ja onkin, jos treenaa circuittia, jossa ns. voimaillaan ja osassa liikkeistä varmasti nousee syke tosi ylös. Sen sijaan siellä circuitin seassa on usein myös ns. rasvanpolttosykkeisiä liikkeitä, tosin tämähän riippuu yleisesti treenin sisällöstä.

Itsestäni voisin sanoa, että omassa treenissä mennään intervallia niissä circuitissa, mutta toisaalta intervallitreeniä tällä hetkelllä myös välillä sauvakävellessä, kun vedän tiukempia pätkiä. Eniten tykkään aamulla tehdä noita "vetotreenejä", joissa painetaan täysillä (ainakin melkein - aamusta riippuen ;)) ja myös tasaisempia jaksoja, joissa syke laskee huomattavasti. :)

Kiitoksia kuitenkin vinkeistä ja jatkan ketjun lukemista uusien vinkkejen saamiseksi! Nyt osaan taas etsiä lisää liikeohjeita englanninkielisillä nimillä, mutta miksi mä en "rive"-liikkeestä löydä? Täältä löytyi kivoja: http://www.mikemahler.com/kettlebell_exercises.html

Edit: yksi lisäkysymys: miten ihmeessä tuota pistoolikyykkyä saatte helpotettua? Pitää lukea nuo ohjeet, mutta en oikeasti pääse edes kyykkyyn yhdellä jalalla - ei pidä tasapaino!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom